Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Trebate softver za snimanje poziva što prije je moguće?

Trebate pratiti kvalitetu svoje usluge? Želite poboljšati vještine svojih agenata?

Koristite softver za snimanje poziva! To je savršen alat za osiguranje kvalitete, obuku agenata, održavanje transparentnosti i pohranu poziva u pravne svrhe.

Nudimo besplatno probno razdoblje od 14 dana bez potrebe za kreditnom karticom. Testirajte naš softver još danas.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Što je softver za snimanje poziva?

Softver za snimanje poziva je alat koji snima telefonske pozive i pohranjuje snimke kao digitalne datoteke. Softver za snimanje pozivnog centra obično radi putem VoIP ili putem PSTN-a.

Osim snimanja poziva, napredni softver za snimanje poziva također ima mogućnost praćenja i evidentiranja detalja o pozivu i pozivatelju.

Zašto tvrtke koriste softver za snimanje poziva?

Person icon

Treniranje agenata

Snimke poziva pozivnog centra mogu se koristiti za obuku agenata i primanje na posao. Odaberite najbolje primjere poziva i neka ih Vaši novi agenti prouče i nauče iz najboljih praksi koje čuju na snimkama poziva.

Union icon

Pravna zaštita

Snimke poziva mogu zaštititi vaše poslovanje kada su u pitanju pravna pitanja. Dokažite detaljnu skrb pohranjivanjem svih poziva i poziva. LiveAgent nudi pohranu za neograničeno skladište za snimanje poziva pozivnog centra.

Eye icon

Transparentnost poslovanja

Unesite transparentnost u svoju korisničku podršku. Snimanjem svakog poziva, agenti mogu bez problema predati tikete. Jednostavno se može nastaviti tamo gdje je drugi stao. Kontekst je tu!

Više od pukog softvera za snimanje poziva

LiveAgent je Vaše “sve na jednom mjestu” za sve korisničke usluge. Riječ je o najgledanijem i najbolje ocijenjenom help desk softveru za mala i srednja poduzeća koji nudi tikete, chat uživo, pozivni centar i mogućnosti baze znanja.

Pametno usmjeravanje poziva

LiveAgent usmjerava dolazne pozive odgovarajućim odjelima i agentima slučajnim dodjeljivanjem ili prema prioritetu.

Pozivi se usmjeravaju samo prema agentima koji su trenutno na mreži i dostupni za preuzimanje poziva.

Benefits of attended call transfers

IVR & opcije povratnih poziva

LiveAgent daje vam mogućnost izrade prilagođenog IVR izbornika koji uključuje opciju povratnog poziva.

Možete snimiti vlastite IVR poruke izravno unutar LiveAgent-a ili prenijeti generičke unaprijed izrađene IVR čestitke i poruke s izbornika.

Interni razgovori između kolega

LiveAgent podržava besplatne interne pozive (i razgovore!) između svih Vaših agenata. Svi se pozivi temelje na pregledniku i odvijaju se u aplikaciji. Nema potrebe za preuzimanjem bilo kojeg vanjskog softvera ili aplikacija trećih strana.

Počnite čavrljati već danas!

Inbound and Outbound Call Center Software
two people video calling

Prilagođena usluga s video pozivima

Trebate razgovarati s kupcem jedan na jedan, ali oni su predaleko? Započnite video poziv! LiveAgent daje Vam mogućnost prijenosa svih poziva pokrenutih preglednikom u video pozive.

Postanite osobni već danas!

Praćenje poziva, zapisnika i izvješća

Nadgledajte broj dolaznih i odlaznih poziva, pogledajte koji agent odgovara na većinu poziva, koliko traje svaki poziv i još mnogo mjernih podataka koji će Vam pomoći da shvatite kako ide posao i kako možete poboljšati svoju korisničku uslugu.

tour 06

Zašto je LiveAgent softver za snimanje poziva pravi izbor za vas?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Jednostavna cloud bazirana tehnologija

LiveAgent utemeljen na cloud-u i jednostavan je za postavljanje i upotrebu. Započnite uporabu našeg robusnog softvera za pozivni centar u roku od nekoliko minuta, bez uključivanja Vašeg IT osoblja.

liveagent tools

Sve na jednoj multikanalnoj platformi

Softver za bilježenje poziva samo je dio složenijeg rješenja koje Vam omogućuje jednostavno upravljanje tiketama, e-poštom, chatovima, pozivima i porukama na društvenim mrežama.

mitigate losses

Neograničena pohrana za snimanje

Snimite i pohranite neograničenu količinu snimki pozivnog centra. Svaki Vaš poziv putem LiveAgent-a bit će snimljen, pohranjen u tiketu i dostupan nakon što zatreba.

get inspired

Povjerenje više od 21,000 tvrtki

LiveAgent pomaže tvrtkama da pruže najbolju moguću korisničku uslugu od 2004. Pridružite se obitelji LiveAgent i saznajte zašto smo #1 ocijenjen softver za pomoć za male i srednje tvrtke.

Što naši klijenti imaju za reći?

We’ve gathered more than 3,000 user reviews on software review sites like Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, and Software Advice.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Što je softver za snimanje poziva?

Softver za snimanje poziva sustav je koji se obično koristi u industriji korisničkih usluga u svrhe učenja i zaštite. Može biti samostalni softver ili dio složenijeg softvera, poput rješenja za pomoć.

Kako funkcionira automatsko snimanje poziva u LiveAgentu?

Kad god dobijete poziv u LiveAgentu, nakon toga će se unutar ulaznice snimiti poziv.

Koliko je zapisa pohranjeno i koliko dugo se čuvaju?

U LiveAgentu ne morate brinuti o pohrani jer našim korisnicima nudimo neograničenu pohranu za snimanje pozivnog centra. Osim neograničene količine snimki, ne postoji datum isteka.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo