Trebate softver za snimanje poziva što prije je moguće?

Trebate pratiti kvalitetu svoje usluge? Želite poboljšati vještine svojih agenata?

Koristite softver za snimanje poziva! To je savršen alat za osiguranje kvalitete, obuku agenata, održavanje transparentnosti i pohranu poziva u pravne svrhe.

Nudimo besplatno probno razdoblje od 14 dana bez potrebe za kreditnom karticom. Testirajte naš softver još danas.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Što je softver za snimanje poziva?

Softver za snimanje poziva je alat koji snima telefonske pozive i pohranjuje snimke kao digitalne datoteke. Softver za snimanje pozivnog centra obično radi putem VoIP ili putem PSTN-a.

Osim snimanja poziva, napredni softver za snimanje poziva također ima mogućnost praćenja i evidentiranja detalja o pozivu i pozivatelju.

Zašto tvrtke koriste softver za snimanje poziva?

Treniranje agenata

Snimke poziva pozivnog centra mogu se koristiti za obuku agenata i primanje na posao. Odaberite najbolje primjere poziva i neka ih Vaši novi agenti prouče i nauče iz najboljih praksi koje čuju na snimkama poziva.

Pravna zaštita

Snimke poziva mogu zaštititi vaše poslovanje kada su u pitanju pravna pitanja. Dokažite detaljnu skrb pohranjivanjem svih poziva i poziva. LiveAgent nudi pohranu za neograničeno skladište za snimanje poziva pozivnog centra.

Transparentnost poslovanja

Unesite transparentnost u svoju korisničku podršku. Snimanjem svakog poziva, agenti mogu bez problema predati tikete. Jednostavno se može nastaviti tamo gdje je drugi stao. Kontekst je tu!

Više od pukog softvera za snimanje poziva

LiveAgent je Vaše “sve na jednom mjestu” za sve korisničke usluge. Riječ je o najgledanijem i najbolje ocijenjenom help desk softveru za mala i srednja poduzeća koji nudi tikete, chat uživo, pozivni centar i mogućnosti baze znanja.

Pametno usmjeravanje poziva

LiveAgent usmjerava dolazne pozive odgovarajućim odjelima i agentima slučajnim dodjeljivanjem ili prema prioritetu.

Pozivi se usmjeravaju samo prema agentima koji su trenutno na mreži i dostupni za preuzimanje poziva.

Benefits of attended call transfers
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

IVR & opcije povratnih poziva

LiveAgent daje vam mogućnost izrade prilagođenog IVR izbornika koji uključuje opciju povratnog poziva.

Možete snimiti vlastite IVR poruke izravno unutar LiveAgent-a ili prenijeti generičke unaprijed izrađene IVR čestitke i poruke s izbornika.

Interni razgovori između kolega

LiveAgent podržava besplatne interne pozive (i razgovore!) između svih Vaših agenata. Svi se pozivi temelje na pregledniku i odvijaju se u aplikaciji. Nema potrebe za preuzimanjem bilo kojeg vanjskog softvera ili aplikacija trećih strana.

Počnite čavrljati već danas!

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent
two people video calling

Prilagođena usluga s video pozivima

Trebate razgovarati s kupcem jedan na jedan, ali oni su predaleko? Započnite video poziv! LiveAgent daje Vam mogućnost prijenosa svih poziva pokrenutih preglednikom u video pozive.

Postanite osobni već danas!

Praćenje poziva, zapisnika i izvješća

Nadgledajte broj dolaznih i odlaznih poziva, pogledajte koji agent odgovara na većinu poziva, koliko traje svaki poziv i još mnogo mjernih podataka koji će Vam pomoći da shvatite kako ide posao i kako možete poboljšati svoju korisničku uslugu.

percentage graph

Zašto je LiveAgent softver za snimanje poziva pravi izbor za vas?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Jednostavna cloud bazirana tehnologija

LiveAgent utemeljen na cloud-u i jednostavan je za postavljanje i upotrebu. Započnite uporabu našeg robusnog softvera za pozivni centar u roku od nekoliko minuta, bez uključivanja Vašeg IT osoblja.

liveagent tools

Sve na jednoj multikanalnoj platformi

Softver za bilježenje poziva samo je dio složenijeg rješenja koje Vam omogućuje jednostavno upravljanje tiketama, e-poštom, chatovima, pozivima i porukama na društvenim mrežama.

mitigate losses

Neograničena pohrana za snimanje

Snimite i pohranite neograničenu količinu snimki pozivnog centra. Svaki Vaš poziv putem LiveAgent-a bit će snimljen, pohranjen u tiketu i dostupan nakon što zatreba.

get inspired

Povjerenje više od 21,000 tvrtki

LiveAgent pomaže tvrtkama da pruže najbolju moguću korisničku uslugu od 2004. Pridružite se obitelji LiveAgent i saznajte zašto smo #1 ocijenjen softver za pomoć za male i srednje tvrtke.

Što naši klijenti imaju za reći?

We’ve gathered more than 3,000 user reviews on software review sites like Capterra, G2, Trust Pilot, GetApp, and Software Advice.

Related Articles to Softver za snimanje poziva
Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Učinkovito zakažite i uredite podsjetnike s LiveAgent dashboard-a i podijelite ih s kolegama putem Google Calendar integracije.

Google Calendar

Google Calendar integracija omogućuje organiziranje događaja, sastanaka i podsjetnika. Pomaže u štednji vremena i omogućuje upravljanje događajima iz jednog sučelja, bez prebacivanja između platformi. Kreirajte besplatni račun i iskoristite prednosti integracije.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x