Softver za praćenje pozivatelja
Softver za praćenje poziva pomaže povezati online i offline marketinške kampanje te analizirati podatke dolaznih poziva. To omogućuje poboljšanje marketinških kampanja i razine zadovoljstva klijenata. Integracija sustava za tiketing smanjuje stopu napuštanja korisničke službe, dok automatizacija procesa te društveni mediji mogu poboljšati korisničku podršku. LiveAgent se preporučuje kao softver za rješavanje problema korisnika.
Besplatni softver pozivnog centra
Upotreba softvera za pozivni centar može poboljšati učinkovitost vaših agenata i povećati korisničko zadovoljstvo kroz transparentnost i personalizaciju usluge. Besplatni softver ima svoje prednosti, poput niže cijene, jednostavne implementacije i skalabilnosti, ali treba razmotriti svoje poslovne potrebe prije donošenja odluke. LiveAgent nudi besplatnu probnu verziju, a tvrtke mogu odlučiti hoće li nadograditi na plaćeno rješenje.
Postavke pozivnog centra – dizajn i struktura
Korištenje situacijskih i bihevioralnih pitanja u intervjuu pomaže u odabiru pravog kandidata, a rješenje za pozivni centar zahtijeva istraživanje, planiranje, tehnologiju, egzekuciju i mjerenje. Važno je uspostaviti ciljeve i objektive pozivnog centra, odrediti vrstu centra, postaviti budžet i potrebe za osobljem te odabrati pravi softver za pozivni centar. Treba napraviti popis značajki koje se žele imati i uzeti u obzir lakoću implementacije, korisnost, skalabilnost, sigurnost, integraciju i podršku dobavljača.
Što je tehnologija pozivnog centra?
Tehnologija pozivnog centra igra važnu ulogu u korisničkoj podršci, a trendovi u tehnologiji pozivnih centara uključuju cloud bazirana rješenja, omnikanalni pristup i samoposlužne alate. LiveAgent nudi kombinaciju chat-a, ticketinga i automatizacije za izvrsnu korisničku podršku. Preporučuje se unaprijediti efikasnost rješavanja poziva kroz revidiranje politika i procedura poduzeća te osnaživanje agenata za samostalno rješavanje problema. Softverska rješenja za pozivni centar omogućuju dodatne prednosti u korisničkoj podršci.
Softver za dolazne pozive call centra
Softver pozivnog centra ima stotine značajki koje mogu transformirati tijek korisničke službe i poboljšati zadovoljstvo kupaca, povećati prodaju te povećati produktivnost agenata. Kako bi unaprijedili call centar za dolazne pozive, potrebno je pružiti odgovarajući trening agentima, dati im prave alate za rad te motivirati ih nagradama i poticanjem novih ideja. Call centar za dolazne pozive znači da poduzeće prima pozive od već postojećih kupaca, a radi s njima kao služba za korisnike ili tehnička podrška.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma