Trebate pouzdan softver za telefoniju?

Umorilo vas je odustajanje od poziva, čekanje i frustrirani kupci? Poboljšajte kvalitetu svoje usluge već danas primjenom softvera za telefoniju!

Telefonski softver osigurava evidentiranje, bilježenje i usmjeravanje svih ulaznih i odlaznih poziva prema odgovarajućim agentima u vašem timu za korisničku podršku.

Zaintrigirani? Trebali biste biti! Zaboravite pozivne centre, softver za telefoniju je budućnost.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Professional built-in call center software

Što je softver za telefoniju?

Softver za telefoniju, poznat i pod nazivom Voice over Internet Protocol (VoIP), koristi uređaje s internetom za upućivanje i primanje telefonskih poziva.

Pojam softver za telefoniju se često koristi naizmjenično s softver za pozivni centar, as oba rješenja rade pomoću iste VoIP tehnologije koja olakšava pozive pretvaranjem glasova u digitalne signale koji se komprimiraju i šalju putem Interneta.

Općenito, tvrtke koriste softver za telefoniju jer im omogućuje upućivanje regionalnih i međunarodnih poziva bez plaćanja bogatstva korporativnim telekom kompanijama. Zaintrigirani ste? Pogledajte naše VoIP partnere.

Zašto tvrtke koriste softver za telefoniju?

Jeftiniji

Upućujte i primajte međunarodne i regionalne telefonske pozive bez previše troškova. Sve što morate učiniti je platiti mjesečnu pretplatu po lokalnoj cijeni. Bez dodatnih troškova po minuti, bez skrivenih naknada.

Idealan za rad na daljinu

Budući da agenti mogu koristiti telefonski softver na gotovo bilo kojem uređaju s internetskom vezom, softver je savršen za udaljene timove ili agente koji rade od kuće.

Pouzdaniji

Softver za telefoniju može vam pomoći da svojim klijentima pružite bolje uslužno iskustvo zahvaljujući naprednim značajkama poput snimanja poziva, opcija povratnog poziva, zapisivanja poziva i još mnogo toga.

LiveAgent's telephony značajke softvera

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Pametno usmjeravanje poziva

LiveAgent usmjerava dolazne pozive odgovarajućim odjelima i agentima slučajnim ili prioritetnim dodjeljivanjem.

Pozivi se usmjeravaju samo prema agentima koji su trenutno na mreži i dostupni su za preuzimanje poziva.

IVR & opcije povratnih poziva

LiveAgent vam pruža opciju da ugradite prilagođeniIVR izbornik koji uključuje mogućnost povratnog poziva.

Možete snimiti vlastite IVR poruke izravno unutar LiveAgent-a ili prenijeti generičke unaprijed izrađene IVR pozdrave i poruke izbornika.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Interni razgovori između kolega

LiveAgent besplatno podržava interne pozive (i chat!) između svih vaših agenata. Svi se pozivi temelje na pregledniku i odvijaju se u aplikaciji. Nema potrebe za preuzimanjem bilo kojeg vanjskog softvera ili aplikacija trećih strana.

Prilagođena usluga s video pozivima

Trebate razgovarati s kupcima direktno, ali oni su predaleko? Pokrenite video poziv! LiveAgent vam daje mogućnost prijenosa svih poziva pokrenutih putem preglednika u video pozive.

two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Praćenje poziva, zapisnici i izvješća

Pratite broj dolaznih i odlaznih poziva, pogledajte koji agent odgovara na većinu poziva, koliko traje svaki poziv i još mnogo pokazatelja koji će vam pomoći da shvatite kako vam ide i kako možete poboljšati svoju korisničku uslugu.

Neograničene snimke poziva

LiveAgent softver za telefoniju može pohraniti neograničen broj snimki poziva. Svaki dolazni i odlazni poziv koji napravite zabilježit će se i pohraniti u LiveAgent-u.

Ako ikada budete trebali pristupiti snimci radi osiguranja kvalitete, obuke agenata, predaje ticketa ili u pravne svrhe, to možete učiniti jednim klikom.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
liveagent tools

Podržava višestruke uređaje za pozive

LiveAgent softver za telefoniju podržava uređaje za višestruke pozive uključujući:

  1. Slušalice
  2. Preglednike
  3. Mobilne app
  4. Hardverske telefone
  5. Softphone

LiveAgent mobilna app

Izradili smo izvornu aplikaciju za Android i iOS koja se neprimjetno integrira s vašim web klijentom.

Počnite pružati korisničku uslugu u pokretu sa svojim mobilnim softverom za telefon

LiveAgent logo on phone screen

Zašto je LiveAgent telefonja pravi izbor za vas

LiveAgent Login

Jednostavna cloud bazirana tehnologija

LiveAgent je cloud baziran i jednostavan za postavljanje i upotrebu. Započnite koristiti naš robusni softver pozivnog centra u roku od nekoliko minuta, bez uključivanja vašeg IT osobljaf.

Definition of customer engagement

Sve u jednoj multikanalnoj platformi

Softver za telefoniju samo je dio složenijeg rješenja koje vam omogućuje lako upravljanje
ticketima, e-poštom, chatom, pozivima, i porukama društvenih mreža.

get inspired

Povjerenje više od 21,000 tvrtki

LiveAgent pomaže tvrtkama da pruže najbolju moguću korisničku uslugu od 2004. Pridružite se obitelji LiveAgent i saznajte zašto smoBroj #1 ocjenjeni softver za male i srednje tvrtke.

Multilingual support in LiveAgent

Potpuno višejezični softver

Naš softver za uspjeh kupaca koristi se širom svijeta i dolazi u cjelosti ili djelomično kao višejezična podrška. Nudi više od 40 jezika jezika i omogućuje vam potpuno prilagođavanje svakog posebnog slova ili naglaska u aplikaciji.

Dosta vam je prebacivanja između telefona, razgovora, e-pošte i ostalih komunikacijskih alata?

Nećete morati! LiveAgent je jedinstveni softver koji integrira više komunikacijskih kanala pod jednim krovom s pristupačnim i transparentnim cijenama. Ne plaćajte dodatne naknade samo za upotrebu pozivnog centra. Usporedite naše višekanalno rješenje s ostalim pružateljima usluga.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Što naši klijenti kažu o nama?

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Česta pitanja o softveru za telefon

Što je softver za telefoniju?

Softver za telefoniju je sustav u kojem možete upućivati i primati pozive putem uređaja s internetom. Također je poznat i kao VoIP (Voice over Internet Protocol).

Kako odabrati softver za telefoniju?

Prvi korak je stvaranje popisa potreba i preferencija vaše tvrtke u vezi sa sustavom. Nakon toga istražite softver na platformama za pregled kupaca. Kada istražujete softver, usporedite značajke, integracije, prilagodbu i jednostavnost upotrebe. Ovo postupak trebao bi vam pomoći u navigaciji kroz različiti softver, kao i pri odabiru onoga na koji ćete se pretplatiti. Međutim, ako još uvijek oklijevate oko softvera, testirajte probe proizvoda da biste vidjeli koji vam se više sviđa.

Koje su prednosti softvera za telefoniju?

Jedna od glavnih prednosti softvera za telefoniju su troškovi jer ne morate trošiti resurse na uređaje. Sljedeća prednost je dostupnost. Možete se povezati s bilo kojeg mjesta. Sve što vam treba je internetska veza da biste odgovorili kupcima. Štoviše, možete smanjiti govornu poštu tvrtke odabirom mjesta i načina na koji pozivaju vaše klijente.

Related Articles to Softver za telefoniju
Softver za snimanje poziva usluge LiveAgent-a može pohraniti neograničen broj snimki poziva. Pristupite im u bilo koje vrijeme u pravne svrhe ili u svrhu osiguranja kvalitete.

Trebate softver za snimanje poziva što prije je moguće?

Softver za telemarketing i help desk omogućuju efikasnije rješavanje upita kupaca i poboljšanje korisničke podrške. Tehnička podrška nudi 12 savjeta za upravljanje tiketing sustavom i automatizaciju procesa, što može povećati zadovoljstvo klijenata. Softver za korisničku službu poput LiveAgent može olakšati procese za tim za korisničku podršku i povećati prodaju i prihode. Instalacija softvera ovisi o prodajnom procesu i dostupnim alatima, a mjerenje stopa kontakta i potencijalnih klijenata je ključno za usporedbu s drugima u industriji.

Saznajte više o softveru za telemarketing. Shvatite sve detalje objašnjenja profesionalaca.

Softver za telemarketing

Softver za telemarketing je alat koji čini telemarketing učinkovitijim i omogućuje kontaktiranje velikog broja ljudi u malo vremena. Glavne značajke su dialer, proces biranja, prilagodljivi modovi biranja i glasovne poruke. LiveAgent je jedan od navedenih softvera za pozivni centar koji se može postaviti brzo i jednostavno, bez kupovine posebne opreme. Implementacija softvera za telemarketing preporučuje se kroz male pilot pokuse kako bi se prikupile povratne informacije i provjerilo utjecaj na svakodnevni tijek rada prodajnog tima. Ograničenja softvera su nedostatak prilagođene obuke za tehnike telemarketinga i neuvijek dobra integracija s drugim alatima poput email marketinga.

Spojite i koristite softfone kako biste omogućili pozive putem internetskog protokola (VoIP) s računalnih uređaja. Iskoristite ovo u svoju korist.

Softfon

LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji poboljšava korisničku podršku i prodaju. Pruža različite integracije i jednostavan je za korištenje, što ga čini pristupačnim rješenjem za manje poslovne subjekte. Ističe se u pozitivnim iskustvima korisnika zbog brzog odziva, bolje podrške i povećane stope konverzije. Preporučuje se softver za telefoniju u pozivnim centrima radi naprednih mogućnosti, učinkovitosti i pouzdanosti. Postoje besplatni predlošci za pozivne centre i opis posla nadzornika. LiveAgent se preporučuje za pružanje odlične korisničke podrške i povećanje produktivnosti u poslovanju.

Izvrsna korisnička usluga započinje boljim help desk softverom. Isprobajte LiveAgent s 14-dnevnim besplatnim probnim razdobljem. Izgradite odnose, povećajte lojalnost i prodaju.

Recitezbogom lošoj usluzi uz help desk softver.

Planiranje korisničke podrške na društvenim medijima nudi prednosti kao što su niži troškovi i brža komunikacija. Radno vrijeme predstavnika korisničke službe treba biti jasno istaknuto, a odgovori na upite trebaju biti logički organizirani. Softveri kao što su LiveAgent i Groove nude integraciju društvenih medija i alate za produktivnost. Najbolje prakse za poboljšanje kvalitete poslovanja i iskustva korisnika uključuju odabir pravog softvera, automatiziranje procesa korisničke službe i izradu korisničkog samoposlužnog portala. LiveAgent softver za uspjeh kupaca ima potpunu ili djelomičnu višejezičnu podršku.

Jeste li spremni poboljšati svoje vještine upravljanja i vođenja? Otkrijte odgovornosti i vještine nadglednika pozivnog centra i upravitelja centra.

Nadzornici pozivnog centra

Analiza govora može pomoći u prepoznavanju trendova interakcije s klijentima, a nadzor kvalitete prati metrike pozivnog centra. LiveAgent nudi ugrađeni pozivni centar za sprječavanje izgaranja agenata. Obučeni zaposlenici mogu riješiti složenije zahtjeve klijenata. Oznake za pozive su važne za organizaciju pozivnog centra i poboljšanje korisničkog iskustva. Automatizacija pozivnog centra može poboljšati tijek rada agenata i korisničko iskustvo te smanjiti troškove korisničke službe.

Saznajte više o rješavanju poziva. Razumijte koncepte korisničke podrške u dubinu uz jednostavna objašnjenja od strane profesionalaca.

Rješavanje poziva

Poboljšanje rješavanja poziva ima brojne prednosti, uključujući bolje stope zadržavanja klijenata, poboljšanu izvedbu agenata centra i mogućnost diferencijacije od konkurenata. Kako bi se unaprijedila efikasnost rješavanja poziva, preporučuje se revidiranje politika i procedura poduzeća te korištenje analize govora i nadzora kvalitete. Također je ključno uvježbati osobe koje rade u pozivnom centru te osnažiti ih za samostalno rješavanje problema i kompleksnih situacija. Praćenje izvedbe centra također je važno, kao i korištenje govorne analitike kako bi se stekli sveobuhvatni uvidi u interakcije s klijentima i unaprijedili proces rješavanja poziva.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo