Efikasan softver za odlazne pozive

Poboljšajte svoje marketinške napore i prodaju s našim rješenjem za pozivni centar s ugrađenim CRM-om.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Prodajte više uz softver za odlazne pozive

Podržavajte svoje kupce proaktivno kontaktirajući ih softverom za odlazne pozive – poboljšajte odnose s kupcima, optimizirajte odlazne interakcije s kupcima i stvorite više prodajnih mogućnosti. Pomoću call centar softvera za odlazne pozive LiveAgent-a odlazne komunikacije s kupcima mogu se provoditi lako i učinkovito, izravno s vašeg help deska.

Studija inContact-a otkrila je kako je većina potrošača zapravo otvorena za proaktivno kontaktiranje tvrtki. Zapravo, 73% onih koji su imali pozitivno iskustvo s dolaznim pozivom poslovnog subjekta/pružatelja usluga izvješćuju da su imali pozitivnu promjenu u percepciji organizacije koja ih zove.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Što je Call centar softver za odlazne pozive?

Za razliku od softvera za ulazne pozive koji tvrtke koriste za obradu dolaznih poziva kupaca, softver call centra za odlazne pozive omogućuje upućivanje odlaznih poziva potencijalnim partnerima, potencijalnim kupcima ili trenutnim kupcima. Odlazni pozivi mogu se upućivati iz različitih razloga, poput proaktivne podrške kupcima, unakrsne prodaje ili nadogradnje postojećim klijentima, provođenja anketnog istraživanja itd.

Većina današnjih softverskih rješenja call centra kombinira i odlazne i dolazne pozive. Odabir najboljeg softvera pozivnog centra za odlazne pozive obično se svodi na odabir alata s najprikladnijim skupom značajki.

Uzmite proaktivni pristup u komunikaciji s kupcima s call centar softverom za odlazne pozive

Proaktivna korisnička podrška

Pružite proaktivnu podršku i obratite se svojim kupcima prije nego što uopće zatraže pomoć.

Clock icon

Obnavljanje proizvoda ili usluge

Što se tiče obnavljanja usluge, pravodobni telefonski poziv može pomoći tvrtkama da spriječe gubitak kupaca.

Up-selling i cross-selling proizvoda

Proširite svoju ponudu postojećim korisnicima putem up-selling ili cross-selling-a relevantnih proizvoda.

Sve značajke za odlazne pozive u jednom softveru

Zahvaljujući značajkama softvera za dolazne i odlazne pozive call centra, LiveAgent vam može pomoći u poboljšanju komunikacije s kupcima, poboljšanju učinkovitosti i produktivnosti timova za korisničku podršku i povećanju zadovoljstva kupaca. Povežite bilo kojeg davatelja usluga VOIP-a, postavite pametno usmjeravanje poziva, izradite prilagođena stabla IVR-a, lako obrađujte propuštene pozive, pohranite neograničene snimke poziva, primite pozive s vaše web stranice i omogućite video pozive putem chata – sve unutar LiveAgent-a.

Woman in shopping cart with winning posture and smartphone in hand
Woman sitting in front of the desk thinking about the right solution

Rješenje za pozivni centar za odlazne pozive sa višekanalnim help deskom

Naš softver pozivnog centra samo je jedan dio naše višekanalne platforme službe za pomoć koja sadrži 180+ značajki, omogućuje 40+ integracija i beskrajne mogućnosti prilagodbe. LiveAgent uključuje snažni ticketing sustav s automatizacijom, izvornim live chatom, integracijama s društvenim mrežama i mogućnostima samoposluživanja. Neka vas kupci kontaktiraju putem kanala po njihovom izboru, a istovremeno omogućite vašim agentima da efikasno upravljaju svim komunikacijama s jednog mjesta.

Integracije uključene

S preko 40+ integracija možete pojednostaviti i poboljšati odlaznu komunikaciju s kupcima. Primajte obavijesti o novim ticketima dok se brinete o poslu na Slacku, registrirajte nove PipeDrive ponude, upravljajte naplatama putem ChargeDesk-a – sve sa svojg LiveAgent ticketing panela.

Designer holding pen in hand

3,000+ recenzija na najrelevantnijim stranicama za usporedbu

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Koristite LiveAgent za odlaznu komunikaciju s kupcima i poticanje prodaje

Agent providing support to customer

Inicirajte odlaznu komunikaciju u nekoliko klikova

Pokrenite odlazne pozive ili e-mailove svojim potencijalnim kupcima u samo nekoliko klikova – s nadzorne ploče LiveAgent. Kad je omogućena, značajka može biti od velike pomoći, posebno B2B prodajnim timovima omogućavajući prodajnim agentima brzu i praktičnu obradu izlaznih interakcija.

Jednostavan pristup detaljnim uvidima u kupce

Pomoću LiveAgent-ovog CRM softvera za odlazne pozive dobivate trenutni pristup sveobuhvatnim uvidima u kupce, uključujući osobne podatke svakog kupca, prethodne kupnje i povijest usluga – sve u jednom hibridnom streamu ticketa. Naoružani ovim znanjem, agenti mogu proaktivno kontaktirati postojeće kupce i učinkovito prodavati ili unakrsno prodavati vaše proizvode kad god je to prikladno.

Make use of unlimited call recordings

Iskoristite neograničeno snimanje poziva

Uz neograničenu funkcionalnost snimanja poziva, sve svoje pozive i poruke govorne pošte možete pohraniti na siguran i prikladan način direktno u svoj LiveAgent račun. Ova značajka osigurava da se ne gube pozivi kupaca i omogućava agentima lak pristup i ponovnu reprodukciju snimki poziva ako im treba podsjetnik na ono što se dogodilo u prethodnim komunikacijama, a sve kako bi se obratili kupcima s relevantnim ponudama.

Saznajte više

Koristite proaktivni chat za konvertiranje više kupaca

Privucite potencijalne kupce na vašoj web stranici pomoću proaktivnih pozivnica za chat koje su dio LiveAgent-ovog višekanalnog help desk rješenja. Postavite automatizirane pozivnice za chat za prilagođene URL-ove na svojoj web stranici (kao što je stranica s cijenama) ili pozovite posjetitelje da razgovaraju s vašim agentima tijekom postupka naplate kako bi izgradili povjerenje u kupnju, poboljšali svoje iskustvo kupovine i pretvorili ih u posjetitelje koji plaćaju.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Woman holding smartphone and chatting on social media

Pratite i angažirajte potencijalne klijente na društvenim mrežama

Pratite svoje angažmane na društvenim mrežama s LiveAgent-om. Softver se neprimjetno integrira s najpopularnijim kanalima društvenih mreža kao što su Facebook, Twitter i Instagram. Jednostavno nadzirite i odmah odgovarajte na sve svoje poruke, komentare i spomene na društvenim mrežama s jedne nadzorne ploče. Pružite pravovremenu pomoć i pretvorite potencijalne u stvarne kupce.

Učite iz analitike pozivnog centra

Softver pozivnog centra LiveAgent dolazi s ugrađenim značajkama analitike i izvještavanja. Dobijte dragocjene uvide iz gotovo beskrajnih mogućnosti izvještavanja koje prate razne mjerne podatke pozivnog centra i KPI-je. Stvorite različite vrste izvještaja i prepoznajte područja gdje možete ostvariti poboljšanja.

Learn from customer analytics and insights

Zašto je LiveAgent-ov softver za pozivni centar za odlazne pozive pravi izbor?

Woman holding smartphone connected to Wi-Fi

Jednostavna cloud-based tehnologija

LiveAgent se temelji na oblaku i jednostavan je za postavljanje i upotrebu. Započnite koristiti naš robusni softver pozivnog centra u roku od nekoliko minuta, bez uključivanja vašeg IT osoblja.

Outbound call center software

Odlazni i dolazni pozivi

LiveAgent kombinira i izlaznu i dolaznu funkcionalnost softvera pozivnog centra. Primajte neograničene dolazne pozive ili proaktivno kontaktirajte kupce.

Confused woman in front of the computer

Bez dodatne naplate po minuti poziva

Ostvarite najbolju vrijednost za svoj novac jednostavnim i transparentnim modelom određivanja cijena, bez dugoročnih ugovora i bez dodatnih troškova po minuti poziva.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Sve na jednoj multikanalnoj platformi

Pozivni centar samo je dio složenijeg rješenja koje vam omogućuje jednostavno upravljanje ticketima, e-mailom, chatovima, glasovnom komunikacijom i porukama na društvenim mrežama.

Uzmite LiveAgent za poštenu cijenu

Dobijte profesionalni softver za pozivni centar za dolazne i odlazne pozive ugrađen u moćno help desk rješenje za fiksnu mjesečnu cijenu, bez skrivenih troškova ili dugoročnih obaveza. Prijavite se za besplatnu 14-dnevnu probu kako bi dobili puni pristup svim dostupnim značajkama.

14 dana probe
Kreditna kartica nije potrebna
i još dosta toga
$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form
Related Articles to Softver za pozivni centar za odlazne pozive
Kad je riječ o upravljanju poslovnim odnosima, softver za odnose s kupcima osmišljen je za analizu i upravljanje informacijama. CRM je jedan od LiveAgent alata.

CRM softver

CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.

Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x