Besplatna proba

Live chat agenti

Tko su live chat agenti?

Live chat agenti su zaposlenici koji na pitanja i upite korisnika odgovaraju putem live chata . Live chat je funkcija pomoćnog softvera. Koristi se u mnogim tvrtkama za pružanje odgovora u stvarnom vremenu na upite korisnika.

Ako želite saznati više o tome kako poboljšati live chat podršku i zadovoljstvo korisnika, pročitajte LiveAgent – softver pomoćne službe.

Koje vještine trebaju posjedovati?

Agenti moraju biti učinkoviti u radu s računalima, moraju brzo reagirati i moraju poznavati bilo koji računalni softver koji koristi Vaše poslovanje, kao i proizvode i usluge Vaše tvrtke. Agenti bi se trebali truditi biti korisni, profesionalno komunicirati i pristojno završiti sesije live chata s korisnicima.

Uz sve gore spomenute vještine, agenti moraju biti sposobni za više zadataka. Odgovaranje na upite korisnika putem live chata zahtijeva od predstavnika korisnika da odmah odgovore, dok istovremeno traže dodatne informacije o korisniku. Stoga mogu brzo istražiti problem korisnika, a zatim pravovremeno predstaviti rješenje.

Koliko brzo live chat agenti moraju odgovoriti korisnicima?

Očekuje se da agenti odgovore na upite korisnika za manje od tri minute. Međutim, očekivano vrijeme odziva razlikuje se od industrije do industrije. Stoga je važno potražiti mjerila u industriji kada postavljate očekivano vrijeme odziva za svoje agente. Možete postaviti vrijeme odziva u softveru za korisničke usluge, kao što je LiveAgent.

Ako želite saznati više, pročitajte LiveAgent – softver za korisničku podršku.

Bonus savjeti za poboljšanje učinkovitosti live chat agenata

Live chat agenti obično također odgovaraju na upite korisnika s drugih kanala, kao što su društvene mreže ili e-pošta. Evo nekoliko savjeta kako poboljšati njihov svakodnevni tijek rada i povećati produktivnost.

1. Test tipkanja za live chat agente

Test tipkanja putem live chata je izvrstan alat za testiranje učinkovitosti Vašeg korisničkog tima/tima za podršku. LiveAgent pruža ovaj test besplatno. Kao rezultat toga, možete poboljšati svoje vještine live chat agenata, kao i CX. Evo besplatnog live chat testa tipkanja.

2. Softver za korisničku podršku

Sustav korisničke službe je koristan alat za bilo koju tvrtku koja se bavi upitima korisnika na više kanala. Nadalje, Vašem timu omogućuje učinkovit rad s korisnicima. Više nema potrebe za prebacivanjem između sučelja. Jednostavno odgovorite na sve upite korisnika iz jednog univerzalnog poštanskog sandučeta.

Prednosti softvera za korisničku podršku:

  • Povećana dobit
  • Odani korisnici
  • Učinkovit tijek rada za live chat podršku
LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Značajke softvera za korisničku uslugu za poboljšanu live chat podršku:

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

3. Portal za korisnike

Posjedovanje korisničkog portala s često postavljanim pitanjima, vodičima s uputama, video zapisima, možete pružiti korisničku podršku 24/7, bez dodatnih troškova. Štoviše, Vaša korisnička služba može učinkovito pružiti informacije usmjeravanjem korisnika do ovih detaljnih informativnih članaka. Još jedna velika prednost je ta što se operateri live chata mogu usredotočiti na važne upite korisnika dok se na informativna pitanja odgovara na Vašoj web stranici.

Try out LiveAgent for FREE

Provide the necessary work environment for your live chat agents. Try out stellar customer service software for free and improve your overall business.

Frequently asked questions

Tko su live chat agenti?

Live chat agenti su zaposlenici korisničkog tima koji putem live chata odgovaraju na pitanja i upite korisnika. To je jedna od značajki softvera za podršku i koristi se za dobivanje reakcije korisnika u stvarnom vremenu.

 

Koji su zadaci live chat agenata?

Glavni zadatak live chat agenta je prvenstveno da pomogne korisnicima. Live chat agent mora biti učinkovit na računalu kako bi brzo reagirao na potrebe korisnika. Morate imati znanje o proizvodima i uslugama koje tvrtka nudi, kao i pokazati izvrsne komunikacijske vještine koje će Vam omogućiti da korisnicima pomognete kada imaju problema, npr. kupnjom ili uslugom proizvoda. Uz to, agent mora biti u mogućnosti obavljati više aktivnosti istovremeno.

 

Što live chat agentima nije dozvoljeno raditi?

Live chat agenti ne smiju izvoditi zadatke koji premašuju tehničke mogućnosti live chata, kao i zadatke za koje nisu ovlašteni i ograničeni npr. zakonom.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo