Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Primjeri IVR skripti

Postavljanje profesionalnog IVR sustava može uvelike pomoći poslovanjima pri poboljšanju telefonske podrške i povećanju zadovoljstva korisnika. Učinkovita IVR skripta ne samo da Vam omogućava automatsko preusmjeravanje dolaznih poziva do pravih odjela ili agenata, nego i uklanja duže redove čekanja i vrijeme istih. IVR pozdravi i poruke koje Vaši korisnici čuju kada nazovu Vašu korisničku službu postavljaju ton cijeloj interakciji, stoga je važno da ih napravite na konkretan način.

Primjeri IVR skripti
IVR u praksi

Dobro smišljenje IVR skripte mogu poboljšati percepciju Vašeg Brenda i stvoriti ugodna i očaravajuća korisnička iskustva za svakog pozivatelja. S druge strane, neučinkovite IVR skripte mogu frustrirati i zbuniti korisnike, što rezultira trajnim negativnim dojmovima o Vašem Brendu i poslovanju. Upotrijebite slijedeće, najbolje prakse IVR i IVR primjere skripti, zajedno s nekim od najčešćih fraza za stvaranje vlastitih IVR skripti.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan chat, ticketing i automatizaciju koja vam omogućava pružanje odlične korisničke podrške vašim korisnicima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

IVR skripte najbolje prakse i pogreške koje treba izbjegavati

  • Izbjegavajte previše opcija izbornika

Dug i složen IVR izbornik pozivateljima može otežati navigaciju – općenito se preporučuje da navedete do 5 glavnih opcija izbornika koje bi trebale biti navedene prema važnosti.

  • Postavite brojeve dodataka na kraj

Pozivatelji možda ne znaju koju ekstenziju trebaju, ali znaju koji odjel traže – pobrinite se da uvijek čuju opciju prije akcije (“Za prodajni odjel pritisnite 1” umjesto “Pritisnite 1 za prodajni odjel”.)

  • Neka bude jednostavno

Koristite izričaj koji je jasan i lako razumljiv svima koji bi mogli nazvati Vašu korisničku podršku – izbjegavajte bilo kakve stručne izraze, kratice i komplicirane riječi.

  • Obavijestite kupce o vremenu čekanja

Dajte pozivateljima do znanja koliko će vremena trebati čekati da ih povežete s Agentom kad god ih morate smjestiti u pozivni red ili na čekanje za vrijeme poziva kako bi znali što mogu očekivati i kako bi u skladu s tim mogli upravljati vlastitim vremenom.

  • Razmislite o mogućnosti povratnog poziva

Kada su linije prezauzete, a pozivni redovi predugi, pobrinite se da omogućite automatski povratni poziv kako bi skratili pozivne redove, smanjili napore korisnika i broj napuštenih poziva.  

Primjeri IVR skripti

IVR pozdravne poruke

IVR opcije izbornika

Čekanje na hold

Dosegnuto maksimalno vrijeme čekanja 

Poruke za povratni poziv u pozivnom redu

Poruke izvan radnog vremena

Poruke o zatvaranju praznika

Poruke govorne pošte

Često postavljana pitanja

Što znači IVR?

IVR je kratica za “Interactive Voice Response” ili “Interaktivni glasovni odgovor”. IVR je sustav koji omogućava korisnicima telefonsku interakciju s tvrtkama i automatski odabire pravac djelovanja koji će korisnik slijediti.

Kako snimate IVR poruke?

Vlastitu IVR poruku možete snimiti pomoću opcije snimača glasa u softveru Vašeg Call Centra. Prvo, morate stvoriti IVR grupu za odjel ili službu, te zatim možete snimiti svoju glasovnu poruku.

Kako pozdravljate klijenta na pozivu?

Kada pozdravljate klijenta na pozivu, možete upotrijebiti frazu “Bok, [IME], kako si?” ili “Bok, [IME], kako mogu pomoći?”

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što znači IVR?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “IVR je kratica za “Interactive Voice Response” ili “Interaktivni glasovni odgovor”. IVR je sustav koji omogućava korisnicima telefonsku interakciju s tvrtkama i automatski odabire pravac djelovanja koji će korisnik slijediti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako snimate IVR poruke?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Vlastitu IVR poruku možete snimiti pomoću opcije snimača glasa u softveru Vašeg Call Centra. Prvo, morate stvoriti IVR grupu za odjel ili službu, te zatim možete snimiti svoju glasovnu poruku.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako pozdravljate klijenta na pozivu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kada pozdravljate klijenta na pozivu, možete upotrijebiti frazu Bok, [IME], kako si? ili Bok, [IME], kako mogu pomoći?” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo