Što su time-based događaji?
Time-based događaji su takozvana vremenska pravila. Vremenska pravila se ne aktiviraju prema nekom uvjetu, već po događaju.
Saznajte više o vremenskim pravilima.
Frequently Asked Questions
Što pojam time-based događaji znači?
Time-based događaji bazirani su na vremenskim pravilima. Aktiviraju se prema događajima koji se odvijaju u sustavu. Vrte se u pozadini u intervalima (obično svake minute) i provjeravaju jesu li se uvjeti ostvarili. Ukoliko je rezultat potvrdan, pravilo se izvršava.
Za što se time-based događaji koriste?
Time-based događaji se najčešće koriste za dodjeljivanje zadataka, slanje e-mailova, rješavanje problema na kojima nije rađeno neko vrijeme, dodavanje tagova i slično.
Možete li koristiti time-based događaje u LiveAgent-u?
Time-based događaji se najčešće koriste za dodjeljivanje zadataka, slanje e-mailova, rješavanje problema na kojima nije rađeno neko vrijeme, dodavanje tagova i slično.
Expert’s note
Time-based događaji su vremenska pravila koja se aktiviraju prema događajima u sustavu. Koriste se za dodjeljivanje zadataka, slanje emailova, rješavanje starih problema i dodavanje tagova u LiveAgent-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.