Savjeti za odgovor na žalbe nezadovoljnih klijenata u cilju zadržavanja njihove lojalnosti. Uključuju ključne točke za odgovor na email nezadovoljnog klijenta i nude se predlošci za najčešće probleme. Koncept deeskalacije također se objašnjava, a predstavljaju se i funkcionalnosti LiveAgent softvera za korisničku podršku.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Svako poduzeće se povremeno mora susresti s ljutitim klijentima koji se žale. Koji god da je razlog nezadovoljstva klijenta, pravilan i pravovremen odgovor može napraviti razliku između zadržavanja vjernosti frustriranog klijenta ili potpunog gubitka njihovog posla s vama. Uzevši u obzir da 95% nezadovoljnih klijenata dijeli loše iskustvo s drugima – bilo osobno ili kroz stranice društvenih medija/recenzija – znanje o rukovanju s ljutitim klijentima i odgovaranju na pravi način je nešto što svatko tko radi s klijentima mora imati.
Kada odgovarate na email nezadovoljnog klijenta, postoji nekoliko ključnih točki koje morate zapamtiti i uključiti u vašu poruku:
Kako bi glatko i bez napora riješili frustracije i žalbe klijenata, možete iskoristiti iduće predloške za email dogovore za neke od najčešćih problema koji se mogu pojaviti. Međutim, personalizirajte svaku poruku, uzimajući u obzir jedinstvenu situaciju svakog klijenta.
Možete ga pokušati smiriti i postaviti par pitanja o problemu kako bi ga dijagnosticirali i pokušali riješiti. Nema ništa loše u ljubaznom ponašanju s klijentom.
Nemojte kritizirati, okrivljavati ili se žaliti. Nemojte se svađati, navoditi očite stvari ili nastojati spravljati činjenice. Nemojte biti sarkastični. Nemojte pretpostaviti da je žalba klijenta činjenično potkovana.
Možete prepoznati bijesnog klijenta po ovih pet znakova:
1. Koriste pogrdan rječnik (psovke)
2. Sarkastični su
3. Optužuju
4. Žele sukob
5. Koriste kratke, odsječne rečenice
Ready to answer angry customers?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Korisnički zastupnici su važni za tvrtke i održavanje pozitivnih odnosa. Potrebne vještine su znanje proizvoda, empatija i dobra dokumentacija. Softver poput LiveAgent pruža izvrsnu podršku kupcima. Za postati zastupnik korisničke službe, potrebne su komunikacijske vještine i tehničko znanje. Obuka je ključna, ali učenje se nastavlja i uvijek ima prostora za poboljšanje. Korisnički zastupnici su veza između kupaca i tvrtke.
Izuzetna korisnička usluga je ključna za poslovanje jer vodi vjernosti klijenata, ponovnom poslovanju i pozitivnom usmenom marketingu. Dizajniranje klijento-centričnog poslovnog modela je ključno za dugoročni uspjeh. Rješavanje pritužbi kupaca zahtijeva ostanak mirnim i usredotočenim na pronalazak rješenja.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma