Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Odgovor ljutitom klijentu

Svako poduzeće se povremeno mora susresti s ljutitim klijentima koji se žale. Koji god da je razlog nezadovoljstva klijenta, pravilan i pravovremen odgovor može napraviti razliku između zadržavanja vjernosti frustriranog klijenta ili potpunog gubitka njihovog posla s vama. Uzevši u obzir da 95% nezadovoljnih klijenata dijeli loše iskustvo s drugima – bilo osobno ili kroz stranice društvenih medija/recenzija – znanje o rukovanju s ljutitim klijentima i odgovaranju na pravi način je nešto što svatko tko radi s klijentima mora imati.

Customer service and logistics negative reviews
Negative review can impact future sales

Kako odgovoriti nezadovoljnim klijentima

Kada odgovarate na email nezadovoljnog klijenta, postoji nekoliko ključnih točki koje morate zapamtiti i uključiti u vašu poruku:

  • Odgovorite što brže kako bi spriječili širenje negativnih glasina
  • Ispričajte se za klijentovo negativno iskustvo, pokažite suosjećajnost i razumijevanje.
  • Preuzmite odgovornost za što god da je vaša kompanija možda pogrešno uradila
  • Pružite objašnjenje situacije, ako je moguće, te obećajte da se neće ponoviti.
  • Ponudite poticaj, razuman popust ili povrat, ako je prikladno.
  • Ohrabrite klijenta da odgovori s još pitanja, komentara ili briga.

8 email predložaka za korisničku službu za odgovaranje klijentima koji su bijesni ili se žale

Kako bi glatko i bez napora riješili frustracije i žalbe klijenata, možete iskoristiti iduće predloške za email dogovore za neke od najčešćih problema koji se mogu pojaviti. Međutim, personalizirajte svaku poruku, uzimajući u obzir jedinstvenu situaciju svakog klijenta.

Klijent je imao loše iskustvo s korisničkom službom

Klijent nije zadovoljan kupnjom

Rješavanje kašnjenja u dostavi

Klijent je dobio pogrešne artikle

Klijent nije dobio odgovor na prethodni email

Klijent traži iznimku

Klijent je ostavio negativnu recenziju

Klijent vas napušta

Najčešća pitanja

Što trebate reći ljutitom klijentu?

Možete ga pokušati smiriti i postaviti par pitanja o problemu kako bi ga dijagnosticirali i pokušali riješiti. Nema ništa loše u ljubaznom ponašanju s klijentom.

Što ne trebate reći ljutitom klijentu?

Nemojte kritizirati, okrivljavati ili se žaliti. Nemojte se svađati, navoditi očite stvari ili nastojati spravljati činjenice. Nemojte biti sarkastični. Nemojte pretpostaviti da je žalba klijenta činjenično potkovana.

Kako možete identificirati bijesnog klijenta?

Možete prepoznati bijesnog klijenta po ovih pet znakova:

1. Koriste pogrdan rječnik (psovke)

2. Sarkastični su

3. Optužuju

4. Žele sukob

5. Koriste kratke, odsječne rečenice

Ready to answer angry customers?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What do you say to an angry customer?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You can try to calm the customer down and ask them questions about the problem to diagnose and try to solve it. There is nothing wrong with being nice to your customer.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What should you not say to an angry customer?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Don’t criticize, blame, or complain. Don’t argue, state the obvious, or try to correct facts. Don’t use sarcasm. Don’t assume that the customer’s complaint is based on fact.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can you identify an angry customer?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “You can tell when a customer is angry by looking out for these five tell-tale signs: 1. They use foul language (swear words). 2. They are sarcastic. 3. They use accusatory language. 4. They are confrontational. 5. They use short, choppy sentences.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo