Facebook

Facebook je besplatna web stranica za društvene mreže koja omogućava registriranim korisnicima kreiranje profila, objavu fotografija i videozapisa, slanje poruka i održavanje kontakta s prijateljima, članovima obitelji i kolegama.

Spajanje LiveAgent-a s Facebookom omogućava LiveAgent korisnicima da odgovaraju na svoje Facebook poruke, objave i komentare izravno sa svoje LiveAgent upravljačke ploče (bez potrebe za prijavom u Facebook), što je vrlo učinkovita integracija toka rada. 

Kako to radi?

LiveAgent usmjerava svaki komentar, objavu i poruku u vaš LiveAgent pretinac ulazne pošte i pretvara ga u zahtjev za podršku. Od tamo korisnici mogu odgovarati na svaki zahtjev za podršku kao da su na Facebooku. Krajnji rezultat? Vaši korisnici neće primijetiti nikavu razliku, osim vaše brzine odgovora!

Kako to radi? - App - Uploads - 2019 - 10 - Facebook Ticket Inside 1.jpg
Odgovarajte na Facebook objave iz LiveAgent-a

Zašto je ova integracija tako vrijedna?

Integracija LiveAgent-a s Facebookom je prava strategija jer:

  • Sustav zapisuje sve poruke, komentare i spominjanja te osigurava da odgovorite na baš sve
  • Povećava produktivnost agenta
  • Sigurnije je (sigurnije od dijeljenja podataka za prijavu s mnogo zaposlenika koji su odgovorni za odgovaranje na poruke s društvenih mreža)
  • Ne zahtjeva dodjelu Facebook administratorske uloge vašim zaposlenicima
  • Uklanja svakodnevnu potrebu za nadzorom više računa i uređaja
  • Poboljšava vrijeme odgovora
  • Poboljšava zadovoljstvo korisnika
  • Može doprinijeti povećanoj prodaji i većem prihodu
  • Olakšava korisničku podršku preko društvenih medija
  • Uklanja stres
  • Omogućava vam upravljanje i nazdor nekoliko Facebook poslovnih računa
  • Troškovno učinkovito
Facebook integracija s LiveAgent-om
Kako to izgleda unutar LiveAgent-a u usporedbi s Facebookom

Uvjereni ste da vam ne morate pružati podršku preko Facebooka? Razmislite opet!

Ako ne koristite Facebook kao kanal korisničke podrške, ne živite u 21. stoljeću! Od 2021. na Facebooku je gotovo 2,8 milijardi aktivnih korisnika. Osim toga, moderni su korisnici vješti s tehnologijom, digitalni domoroci i strastveni korisnici Facebooka koji zahtijevaju da se društvene mreže tretiraju kao i svaki drugi kanal za podršku. Naime, prema istraživanju koje je proveo Conversocial, 54 % korisnika preferira društvene mreže za korisničku podršku u odnosu na telefon ili e-poštu.

Ako više od polovice vaše korisničke baze preferira društvene mreže kao kanal korisničke podrške, ne smije ih se ignorirati. Vrijeme je da se pobrinete za potrebe i očekivanja svojih korisnika i odvedete svoje poslovanje u 21. stoljeće.

Kako integrirati Facebook s LiveAgent-om

Slijedite ove korake kako biste već danas započeli odgovarati na Facebook poruke preko LiveAgent-a!

  1. Prijavite se na LiveAgent
  2. Kliknite Configuration (ikona sa zupčanikom na traci lijevog izbornika)
  3. Kliknite Facebook and Instagram
  4. Kliknite Accounts
  5. Kliknite Connect
  6. Pojavit će se novi skočni prozor i zatražiti da se prijavite u svoj Facebook račun. Unesite svoje informacije za prijavu, ili ako ste već prijavljeni, kliknite Continue As
  7. Kada se pojavi ova poruka: ”LiveAgent would like to manage your Pages, publish as Pages you manage and access your Facebook Page’s messages.” prihvatite ju pritiskom na gumb OK
  8. Vratite se u LiveAgent i odaberite koje stranice želite povezati i odaberite dozvole koje želite dozvoliti. Možete odabrati sljedeće mogućnosti:
  • Dohvaćanje objava na zidu
  • Dohvaćanje privatnih poruka
  1. Odaberite odjele u koje želite preusmjeravati dolazne Facebook zahtjeve za podršku
  2. Kliknite Save
spajanje Facebook i Instagram računa na LiveAgent
Aktivni Facebook računi

Što možete uraditi s integracijom s Facebookom?

Aktiviranjem Facebook integracije, možete provoditi sve ovo izravno iz LiveAgent-a:

  • Odgovarati na privatne/izravne poruke
  • Slati priloge, poveznice, emotikone i GIF animacije
  • Odgovarati na komentare
  • Kliknuti “Sviđa mi se” na komentare
  • Brisati komentare brisanjem zahtjeva za podršku
  • Rješavati zahtjeve za podršku odgovarajući na njih
Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works

Započeti sa uštedom vašeg dragocjenog vremena i teško stečenog novca

Ojačajte svoj tim za podršku tako da im date odgovarajuće alate. Uklonite ometanja koja nikada ne prestaju (zvukovi privatnih poruka, obavijesti, memeove koji ometaju ili popularni videozapisi s mačkama) već danas.

LiveAgent drži vaše agente fokusiranima, poboljšava njihovu produktivnost i štedi vaš novac, sve istovremeno. Kako? Implementacija ove značajke ne stoji ništa, osim, ako ju ne kupujete kao dodatak svojoj tarifi Zahtjev za podršku ili Zahtjev za podršku i čavrljanje. 

Osim toga, trošak rješavanja zahtjeva za podršku pomoću integracije s društvenim mrežama je niži od onog preko e-pošte ili telefona.

Želite da vaša korisnička služba bude zaista organizirana?

LiveAgent može automatski rješavati Facebook zahtjeve za podršku nakon što ste odgovorili na njih, pojednostavljujući arhiviranje zahtjeva za podršku. Ako korisnik ponovno ima neki upit ili pošalje poruku, sustav će automatski ponovno otvoriti zahtjev za podršku. Ne trebate stalno nadzirati status zahtjeva za podršku, LiveAgent će se pobrinuti o svemu i obavijestiti kako trebate odgovoriti.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Čuvamo vaše podatke jako sigurnima

LiveAgent uklanja potrebu da dijelite Facebook podatke za prijavu među svojim zaposlenicima. Jednom kada spojite svoj Facebook račun s LiveAgent-om, svi vaši zaposlenici mogu odgovarati na poruke i komentare bez da se trebaju prijaviti na platformu.

Ovo je odlično jer značajno smanjuje mogućnost curenja i krađe podataka. Vaši se zaposlenici neće morati brinuti o zapisivanju lozinki, njihovom gubitku ili tome da su ostali prijavljeni u Facebook na javnom računalu.

Neka zadovoljstvo korisnika bude na vrhuncu

LiveAgent se povezuje s vašom Facebook stranicom i prati sve objave na zidu, komentare i privatne poruke kako biste imali svoje obožavatelje i mrzitelje pod kontrolom 24/7. Sve se prati i pretvara u Zahtjeve za podršku kako bi vaši Agenti korisničke podrške mogli reagirati čim se pritužba zabilježi i tako ugasiti požar prije nego se raširi. Zahvaljujući LiveAgent-u, bit ćete 100 % sigurni da se ništa na Facebooku nije izgubilo.

Izvori baze znanja

Trebate još pomoći s ovom integracijom? Pogledajte ovaj detaljni vodič za račune koji su hostirani u oblaku ili ovaj članak za samostalne verzije LiveAgent-a.

Dodatne informacije o postavljanju Facebook aplikacije za samostalne račune.

Trebate još informacija?

Slobodno nam se javite preko e-pošte (support@liveagent.com), čavrljanja uživo ili preko telefona. Rado ćemo vam pomoći i dati sve dodatne informacije koje biste mogli trebati.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je Facebook integracija?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Facebook integracija korisničke službe usmjerava svaki komentar, objavu i poruku u vaš pretinac ulazne pošte i pretvara ih u zahtjev za podršku. Od tamo korisnici mogu odgovarati na svaki zahtjev za podršku kao i na Facebooku.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto treba integrirati Facebook sa svojom korisničkom službom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kako bi se poboljšalo zadovoljstvo korisnika, poboljšalo vrijeme odgovora i osiguralo da svaka Facebook poruka i komentar budu zaprimljeni i odgovoreni.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako mogu spojiti Facebook sa svojom korisničkom službom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Svaka korisnička služba ima različit, jedinstven komplet uputa za povezivanje s Facebookom. U LiveAgent-u trebate otići na Configuration, Facebook and Instagram, Accounts i zatim kliknuti Connect. Ovlastite LiveAgent za dohvaćanje i čitanje poruka, i gotovi ste.” } }] }

Streamline your Twitter support today

Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo