Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Email predlošci za povratne informacije

Email predlošci za povratne informacije

Povratne informacije su vrijedne informacije koje možete iskoristiti za donošenje važnih poslovnih odluka. Bilo da dolaze od vaših klijenata, zaposlenika ili potencijalnih klijenata, povratne informacije mogu pomoći u mjerenju zadovoljstva, trendova i li ponašanja. Povratne informacije također mogu pomoći poduzećima da ostanu na pravom putu i dati uvid u to kako ostali percipiraju svoju izvedbu.

Kompanije koje se žele razlikovati od konkurencije ne bi trebale uzeti frazu “izdići se od konkurencije” zdravo za gotovo, nego kao realističan pristup.

Ako kreirate korisnički portal i želite ponuditi najbolje moguće iskustvo svojim korisnicima, onda trebate ih pitati za mišljenje i prihvatiti ga. Najbolji način prikupljanja uvida je slanje emaila klijentima u kojem ih pitate za povratne informacije.

Što je email za povratne informacije?

Email za povratne informacije je email koji se šalje određenoj grupi primatelja koje se pita za mišljenje o proizvodu ili usluzi. U tom slučaju, trebate koristiti email da pitate korisnike što misle o korisničkom portalu koji koriste.

To možete uraditi na različite načine:

  • Pitajte korisnike da odgovore na email i podijele svoje misli
  • Pošaljite obrazac s opširnijim pitanjima ili pitanjima s više odgovora
  • Uključite NPS anketu sa skalama od 1 do 5 ili od 1 do 10.
  • Zatražite procjenu određenih značajki ili modula vašeg korisničkog portala
feedback email template
LiveAgent nudi integraciju s NiceReply koja vam omogućuje prikupljanje povratnih informacija klijenata putem emaila

To je samo par primjera kako olakšati vašim klijentima procjenu korisničkog portala koji koriste.

Također savjetujemo da ponudite dodatni poticaj u obliku popusta ili vaučera tako da budu motiviraniji uložiti malo vremena da bi vam dali povratne informacije.

Primjeri naslova emailova za povratne informacije

  • Voljeli bi saznati vaše mišljenje o [korisnički portal]
  • Što mislite o [korisnički portal]
  • Trebamo razgovarati o [korisnički portal], [ime]…
  • Napravite presjek svog iskustva s [korisnički portal]
  • Podijelite povratne informacije o [korisnički portal]
  • Podijelite svoje misli o [korisnički portal]
  • Želimo saznati kako naši korisnici vide [korisnički portal]
  • Hvala vam što ste aktivni na [korisnički portal]. Kako vam se sviđa?
  • Koje je vaše iskustvo s [korisnički portal]?
  • Želimo poboljšati [korisnički portal]. Trebamo vašu pomoć!
  • Kako možemo poboljšati [korisnički portal]?

Ideje za email za povratne informacije

Email za povratne informacije – predložak 1


Email za povratne informacije – predložak 2


Email za povratne informacije – predložak 3


Email za povratne informacije – predložak 4


Email za povratne informacije – predložak 5


Email za povratne informacije – predložak 6


Email za povratne informacije – predložak 7


Email za povratne informacije – predložak 8


Email za povratne informacije – predložak 9

Email predlošci za povratne informacije – Najčešća pitanja

Resolution time

Kada trebate slati email za povratne informacije?

To ovisi od toga kako klijenti koriste vaš korisnički portal. Međutim, ne čekajte predugo prije nego što zatražite klijente za mišljenje. Ako budete predugo čekali, korisnik se neće moći prisjetiti svog prvog iskustva i dojma. Dakle, neće moći pružiti točne povratne informacije.

Naš savjet je da pošaljete email za povratne informacije ne kasnije od deset dana nakon što klijent počne koristiti korisnički portal.

Koliko popratnih poruka trebam poslati nakon emaila za povratne informacije?

Email predlošci za povratne informacije

Dva popratna emaila u tjedan dana je i više nego dovoljno. Međutim, nemojte biti previše napadni i promatrajte reakcije primatelja. Ako vas zamole da im prestanete slati poruke, to i uradite.

Ne prodajete im ništa, nego ih pitate uslugu. Njihova je dobra volja hoće li potrošiti par minuta dijeleći s vama mišljenje o iskustvu s vašom kompanijom, tako da imajte i to na umu.

Koliko dug treba biti moj email zahtjev za povratne informacije?

Email predlošci za povratne informacije

Vaš email treba biti kratak, pregledan i prezentiran s malim dijelovima teksta. Nema općenitog pravila, ali ne pišite emailove dulje od 130 riječi.

Zapamtite da ovih dana ljudi samo potroše par sekundi da prelete emailove, pamteći samo ključne riječi i teme. Trebate biti izravni i uvjerljivi što je više moguće kako bi dobili povratne informacije.

Ready to put your feedback request templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “When should you send a feedback request email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “We suggest that you send a feedback email no later than 10 days after the customer started using the customer portal.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How many follow-ups of a feedback request email should I send?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Two follow-ups sent within one week are more than fine. However, remember not to be too pushy and to observe the reactions of recipients. If they ask you to stop sending them messages, then just do so.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How long should my feedback request email be?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Your email should be short, scannable, and presented in small chunks. There’s no general rule, but don’t write a message longer than 130 words.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo