Što je korisnički forum u LiveAgent-u?
Korisnički forum je online prostor za korisnike na kojem se može raspravljati o proizvodima, uslugama ili perferencijama tvrtke. LiveAgent složeni je help desk sustav koji uključuje forum platformu koja Vam omogućuje stvaranje javnih ili zatvorenih formula.
Što je forum?
Forum je internetska platforma ili zajednica gdje se pojedinci mogu uključiti u rasprave, postavljati pitanja, dijeliti mišljenja i razmjenjivati informacije o raznim temama od interesa. Korisnici mogu stvarati postove ili teme, komunicirati s drugim članovima putem komentara i odgovora te pristupati širokom rasponu tema i podtema unutar foruma. Služi kao virtualni prostor za otvorenu komunikaciju i suradnju među istomišljenicima.
Kakve vrste foruma možete stvoriti u LiveAgent-u?
LiveAgent je help desk rješenje koje uključuje forumski softver, koji Vam omogućuje stvaranje dvije vrste formula; interne i javne.
- Interni
Interni forum prilično je samoobjašnjiv naziv. Može se definirati i kao forum za agente, koji se obično koristi za dijeljenje misli vezanih za rad, informacija i ideja. U osnovi to je brz i učinkovit način interne komunikacije. Interne radne rasprave na forumu za agente također stvaraju sjajne prijedloge za daljnje interne članke u bazi znanja.
- Javni
S druge strane, javnom forumu mogu pristupiti svi, uključujući i Vaše korisnike. Kao takav, često se naziva korisničkim forumom. Forum im omogućuje međusobnu razmjenu ideja, zabrinutosti i informacija. Kao rezultat toga, mogu riješiti svoje probleme bez da kontaktiraju agente korisničke podrške. bog ovoga, forumi mogu povećati zadovoljstvo korisnika, kao i produktivnost agenata.
Da rezimiramo, glavna razlika između javnog i zatvorenog formula je to što je sadržaj javnog formula dostupan svima. Međutim, da bi koristili forum, korisnici moraju registrirati račun.
Kako funkcionira LiveAgent forum softver?
Bez obzira odlučite li stvoriti interni ili javni forum, svaki forum može se dodijeliti drugom odjelu unutar Vaše tvrtke u softveru foruma zajednice.
Stoga, kad god se na forumu pojavi novo pitanje ili komentar, ispravan odjel će zaprimiti tiket unutar LiveAgent-a, na koji mogu odgovoriti ako je to potrebno. Primajući ove vrste obavijesti, Vaši agenti mogu nadzirati rasprave na korisničkom forumu i uskočiti u slučaju potrebe.
Kako možete stvoriti osnovni forum u LiveAgent-u?
Korak 1 – Prijavite se u svoj LiveAgent račun
Prvi korak je prijava na Vaš LiveAgent račun. Ako ga nemate, slobodno iskoristite naše 30-dnevno besplatno probno razdoblje.
Korak 2 – Idite do korisničkog portala
Prije nego što nastavite sa stvaranjem formula, toplo preporučujemo da stvorite kategorije. Kategorije Vam omogućuju organiziranje sadržaja formula.
Kako biste napravili novu kategoriju, kliknite na Baza znanja -> Stvori. Nakon toga vidjeti ćete padajući izbornik. Odaberite kategoriju i popunite naslov, pristup i ključne riječi za optimizaciju tražilice.
Na primjer, ako se odlučite napraviti zatvoreni forum o cijenama, kategorija se može nazvati “Informacije o cijenama”. Stoga će unosi u forum o cijenama biti uredno organizirani u ovoj kategoriji. S druge strane, možete stvoriti zasebne kategorije za svaki jezik ako je Vaš brend multinacionalan.
Korak 3 – Stvorite forum
Idite na Bazu znanja -> Forum i odaberite Stvori. Odaberite željenu kategoriju i ispunite sve detalje.
Nakon što ste napravili forum, možete prilagoditi “akcije” klikom na Edit gumb (mala olovka s desne strane). “Akcije” Vam omogućuju promjenu/dodavanje dodatnih informacija. Primjerice, možete promijeniti odjel koji će biti odgovoran za rješavanje upita na forumu.
Korak 4 – Dodavanje tema
Da biste dodali više specifikacija, idite na Korisnički portal -> Baza znanja -> Forum -> Kategorija -> Stvorite novu temu.
Dodavanje tema sadržaj foruma čuva organiziranim i s jasnom strukturom.
Sada možete voditi računa o temama, dati preporuke, i rješavati probleme na jednostavan način.
Prilagodite svoj forumski softver
U LiveAgent-u možete jednostavno prilagoditi dizajn cijelog korisničkog portala, koji također uključuje forum. Primjerice, možete prilagoditi boje u temama, dodati zaglavlje, podnožje, logotip i naslov.
Da biste saznali više, pogledajte naš temeljiti vodič za korisnički portal.
Zašto bi Vaša tvrtka trebala imati korisnički forum?
1. Korisnici mogu pomoći jedni drugima
Stvaranje foruma omogućuje Vašim klijentima međusobnu interakciju i pružanje rješenja na temelju njihovih iskustava. Zbog ovoga će moći raditi troubleshoot problema i rješavati ih bez pomoći agenta. Kao rezultat toga, agenti će imati više vremena da se usredotoče na druge zadatke. Štoviše, to je stvarno prikladan način da korisnici podijele svoje misli, iskustva i savjete o proizvodu/usluzi.
2. Povećana lojalnost korisnika
Mnogi korisnici vole dijeliti svoja razmišljanja o proizvodima/uslugama koje koriste. Ako im dopustite da podijele svoja iskustva ili misli, znati će da slušate i njihovu riječ, što stvara bolju vezu i jaču lojalnost korisnika.
3. Stvara zajednicu
Korisnički forumi omogućuju Vašim korisnicima da slobodno i anonimno dijele svoje ideje, razmišljanja i savjete. Takav forum može stvoriti online zajednicu oko industrije u kojoj poslujete. Predstavlja mjesto dobrodošlice za postavljanje pitanja bez ikakvog pritiska. Stoga, može stvoriti snažnu zajednicu oko Vašeg poslovanja gdje će se čak i početnici osjećati dobrodošli da podijele svoja razmišljanja.
4. Prijedlozi za poboljšanje proizvoda/usluge
LiveAgent forum softver kreira novi tiket svaki put kada se na oglasnoj ploči pojave nove aktivnosti/promjene. Stoga agenti uvijek budu obaviješteni i mogu odgovoriti na sve hitne probleme koji se mogu pojaviti. Na primjer, odgovaranje na upite o poboljšanju proizvoda i pružanje privremenih alternativnih rješenja izvrstan je način za jačanje odnosa s korisnikom kao i za poboljšanje Vašeg poslovanja.
Create a community with LiveAgent!
Want to improve customer engagement or provide a better way to share information internally? Easily create a forum inside LiveAgent and always stay notified.
Ne znate za LiveAgent?
LiveAgent je help desk rješenje koje također nudi softver foruma zajednice. Softver foruma zajednice omogućuje Vašem poslovanju stvaranje foruma za agente, kao i korisničkog foruma za poboljšanu lojalnost i zadovoljstvo korisnika, te poboljšane performanse agenata.
Međutim, LiveAgent nudi puno više od samo forum softvera. LiveAgent-ov help desk sustav omogućuje Vam da povežete svu korisničku komunikaciju u jednu platformu i učinkovito odgovorite na upite s jednog sučelja.
Otkrijte još ključnih značajki:
- Baza znanja
- Interna baza znanja
- Višestruka baza znanja
- WYSIWYG urednik za članke
- Povratne informacije & Prijedlozi
- Widgeti za pretraživanje
Don't have LiveAgent yet?
Try out LiveAgent for 30 days without a charge. No credit card information is needed. Test all the features and provide stellar customer service right now!
Resursi baze znanja
Ako želite saznati više, pogledajte naš detaljni vodič za forum.
Kvalitetna korisnička podrška je ključna za uspjeh tvrtke. ChatGPT je AI model koji može poboljšati podršku generiranjem točnih odgovora i održavanjem konstantnog tona. LiveAgent nudi značajke kao što su baza znanja, višestruka baza znanja i korisnički forum za unapređenje samoposluživanja i podrške korisnicima.
Integracija LiveAgent-a s društvenim mrežama omogućava tvrtkama jačanje odnosa s klijentima i poboljšanje online ugleda. Pruža važne informacije o posjetiteljima web stranice i omogućuje proaktivno pozivanje na chat. Također pruža uvid u broj posjetitelja i dostupnih agenata za chat, te omogućuje praćenje URL-ova koje posjetitelji pregledavaju.