Što je helpdesk portal?
Helpdesk ili tehnička podrška informacijski je i komunikacijski sustav koji se prvenstveno fokusira na adresiranje informacijskoj tehnologiji (računala, softverski proizvodi itd.). Prioritet služi kao kanal podrške i komunikacije između korisnika i pružatelja usluga.
Implementacija help desk sustava razlikuje se ovisno o zahtjevima tvrtke. Najčešće korišteni obrasci uključuju call centar, online chat, podršku putem e-pošte.
Frequently asked questions
Što je helpdesk portal?
Help desk portal je portal na kojem korisnici mogu pronaći odgovore na pitanja o proizvodima i uslugama te informaciju kada je korisnička podrška offline. Zahvaljujući tome, mogu pronaći odgovore na goruća pitanja bez pomoći agenata.
Pruža li LiveAgent helpdesk portal?
LiveAgent nudi helpdesk portal. Pomoću njega može se pružiti usluga korisničke podrške čak i kad su agenti offline. Portal možete prilagoditi potrebama svoje tvrtke i Vaših korisnika.
Da li LiveAgent nudi besplatni help desk portal?
Da, LiveAgent nudi mogućnost izrade help desk portala. Ugrađen je u LiveAgent sustav i jednostavan je za upotrebu. Samo kliknite “Baza znanja” i počnite izrađivati. Možete odabrati stvaranje kategorija, članaka, foruma. Također imate mogućnost dodavanja widget-a za pretraživanje i gumba za povratne informacije.