Tehnička podrška

Što je to tehnička podrška?

Tehnička podrška je pomoć i usluga za ljude koji imaju tehnički problem i imaju problema s elektroničkim proizvodima, računalima, mobilnim telefonima ili softverskim proizvodima. Podrška se može pružiti putem e-pošte, telefona ili softvera za podršku kao što je LiveAgent. Tim tehničke podrške mora biti vješt i imati veliko znanje kako bi odgovorio na određena pitanja i upite.

Tvrtke obično pružaju besplatnu tehničku podršku svojim kupcima. Dobra i vrijedna tehnička podrška može biti velika prednost za tvrtku.

Frequently asked questions

Što je tehnička podrška?

Tehnička podrška odnosi se na usluge koje subjekti pružaju korisnicima određenih tehnoloških proizvoda ili usluga. Većina tvrtki nudi tehničku podršku za usluge ili proizvode koje prodaju.

 

Treba li svako poduzeće ponuditi tehničku podršku?

Ako ste tvrtka koja nudi tehnološke proizvode ili usluge, trebali biste ponuditi tehničku podršku. To utječe na zadovoljstvo kupaca, kao i na imidž robne marke.

 

Možete li pružiti tehničku podršku putem LiveAgent-a?

Možete ponuditi tehničku podršku putem LiveAgent-a. Ovaj je softver izvrstan za upotrebu u tehničkoj podršci.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo