Što je softverska podrška?
Postprodajnu pomoć vodi programer softvera ili agent obučen za rješavanje problema sa softverom. On radi na ažuriranjima i ispravlja programske greške. To je radno mjesto ili usluga koja pomaže korisnicima (kupcima, zaposlenicima) neke ustanove. Također, to je i kontaktna točka, odnosno softversko rješenje koje korisnik koristi za rješavanje problema ili prijavu pogreške. Taj je koncept najčešće moguće susresti u informacijskim sustavima i informacijsko-komunikacijskim tehnologijama.
Frequently Asked Questions
Što je softverska podrška?
Softverska podrška je postprodajna pomoć kojom se bavi programer softvera ili agent koji je član tima za korisničku podršku. To je kontaktna točka između korisnika i tvrtke koja nudi tehničko rješenje. Pomaže u rješavanju softverskih problema.
Je li softverska podrška važna?
Softverska podrška vrlo je važna jer agenti daju odgovore na pitanja vezana za probleme softverske podrške, te pružaju ažuriranja i ispravljaju programske pogreške. To je ključno rješenje koje pruža podršku u smislu učinkovite upotrebe.
Pruža li LiveAgent softversku podršku?
LiveAgent pruža softversku podršku, tako da možete brzo naučiti kako riješiti problem ili saznati više o ažuriranju softvera.
Expert’s note
Softverska podrška je ključna za učinkovitu upotrebu softvera i rješavanje problema. Agenti pružaju postprodajnu pomoć i ažuriranja softvera.
LiveAgent helpdesk softver i live chat
LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.
Poduzeća trebaju usvojiti osobniji pristup u digitalnom svijetu 2021. Softveri za kontakt centar i live chat ključni su za uspjeh u tržištima poput nekretnina i eCommerce-a. Chatbotovi također mogu poboljšati korisničku službu. Saznaj više o najboljim softverima za upravljanje incidentima, povratne informacije kupaca i email podršku. Integracija WhatsApp-a također je važna za korisničku podršku.
Zagovornik brenda je osoba koja promovira vašu marku kroz usmeni marketing i druge napore zagovaranja. Program zagovaranja trebao bi biti važan dio vaše marketinške strategije. Za pretvaranje kupaca u zagovornike marke, fokusirajte se na izvrsnu korisničku službu, slušanje njihovih povratnih informacija i iznenađivanje kupaca. Važno je da se osjećaju prepoznato i cijenjeno za svoje zagovaranje.