Softverska podrška

Što je softverska podrška?

Postprodajnu pomoć vodi programer softvera ili agent obučen za rješavanje problema sa softverom. On radi na ažuriranjima i ispravlja programske greške. To je radno mjesto ili usluga koja pomaže korisnicima (kupcima, zaposlenicima) neke ustanove. Također, to je i kontaktna točka, odnosno softversko rješenje koje korisnik koristi za rješavanje problema ili prijavu pogreške. Taj je koncept najčešće moguće susresti u informacijskim sustavima i informacijsko-komunikacijskim tehnologijama.

Frequently asked questions

Što je softverska podrška?

Softverska podrška je postprodajna pomoć kojom se bavi programer softvera ili agent koji je član tima za korisničku podršku. To je kontaktna točka između korisnika i tvrtke koja nudi tehničko rješenje. Pomaže u rješavanju softverskih problema.

 

Je li softverska podrška važna?

Softverska podrška vrlo je važna jer agenti daju odgovore na pitanja vezana za probleme softverske podrške, te pružaju ažuriranja i ispravljaju programske pogreške. To je ključno rješenje koje pruža podršku u smislu učinkovite upotrebe.

 

Pruža li LiveAgent softversku podršku?

LiveAgent pruža softversku podršku, tako da možete brzo naučiti kako riješiti problem ili saznati više o ažuriranju softvera. 

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo