Što je softverska podrška?
Postprodajnu pomoć vodi programer softvera ili agent obučen za rješavanje problema sa softverom. On radi na ažuriranjima i ispravlja programske greške. To je radno mjesto ili usluga koja pomaže korisnicima (kupcima, zaposlenicima) neke ustanove. Također, to je i kontaktna točka, odnosno softversko rješenje koje korisnik koristi za rješavanje problema ili prijavu pogreške. Taj je koncept najčešće moguće susresti u informacijskim sustavima i informacijsko-komunikacijskim tehnologijama.
Frequently Asked Questions
Što je softverska podrška?
Softverska podrška je postprodajna pomoć kojom se bavi programer softvera ili agent koji je član tima za korisničku podršku. To je kontaktna točka između korisnika i tvrtke koja nudi tehničko rješenje. Pomaže u rješavanju softverskih problema.
Je li softverska podrška važna?
Softverska podrška vrlo je važna jer agenti daju odgovore na pitanja vezana za probleme softverske podrške, te pružaju ažuriranja i ispravljaju programske pogreške. To je ključno rješenje koje pruža podršku u smislu učinkovite upotrebe.
Pruža li LiveAgent softversku podršku?
LiveAgent pruža softversku podršku, tako da možete brzo naučiti kako riješiti problem ili saznati više o ažuriranju softvera.
Expert note
Softverska podrška je ključna za učinkovitu upotrebu softvera i rješavanje problema. Agenti pružaju postprodajnu pomoć i ažuriranja softvera.

Google Workspace je primjer uslužnog softvera koji organizira komunikaciju, dodjeljuje tikete agentima i poboljšava upravljanje ljudskim resursima. Integracija s drugim softverima i automatizacija procesa također su ključne značajke. LiveAgent nudi jedinstveno rješenje za unificiranje alata za komunikaciju i rješavanje upita korisnika. Uslužni softver je ključan za optimizaciju i pojednostavljenje uslužnih procesa te utječe na zadovoljstvo korisnika i zaposlenika.