Što je softverska podrška?
Postprodajnu pomoć vodi programer softvera ili agent obučen za rješavanje problema sa softverom. On radi na ažuriranjima i ispravlja programske greške. To je radno mjesto ili usluga koja pomaže korisnicima (kupcima, zaposlenicima) neke ustanove. Također, to je i kontaktna točka, odnosno softversko rješenje koje korisnik koristi za rješavanje problema ili prijavu pogreške. Taj je koncept najčešće moguće susresti u informacijskim sustavima i informacijsko-komunikacijskim tehnologijama.
Frequently asked questions
Što je softverska podrška?
Je li softverska podrška važna?
Softverska podrška vrlo je važna jer agenti daju odgovore na pitanja vezana za probleme softverske podrške, te pružaju ažuriranja i ispravljaju programske pogreške. To je ključno rješenje koje pruža podršku u smislu učinkovite upotrebe.
Pruža li LiveAgent softversku podršku?
LiveAgent pruža softversku podršku, tako da možete brzo naučiti kako riješiti problem ili saznati više o ažuriranju softvera.