Što je kanal za podršku?
E-pošta, chat uživo, telefon, Facebook i Twitter kanali su za podršku. Kanal za podršku u osnovi je medij putem kojeg se vrši komunikacija između vas i vaših kupaca.
Neki softveri za podršku nude samo e-mail kao kanal za podršku, drugi se uglavnom fokusiraju na live chat. LiveAgent je višekanalno help desk rješenje koje integrira sve gore spomenute kanale za podršku.
Frequently asked questions
Kako definirate kanal za podršku?
Kanal za podršku medij je putem kojeg kupac može kontaktirati tvrtku ili brand. Korisnička usluga može se provoditi putem jednog kanala, ali i putem više kanala.
Koji su najpopularniji kanali za podršku?
Koje kanale podrške možete koristiti u LiveAgentu?
U LiveAgentu možete koristiti sve potrebne kanale podrške: e-mail, live chat, telefon, Facebook, Twitter i bazu znanja.
Expert note
<p>Kanal za podršku je medij za komunikaciju između tvrtke i kupaca. LiveAgent nudi višekanalnu podršku putem e-pošte, live chata, telefona, Facebooka i Twittera.</p>

Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.