Zahtjev za podrškom

Što je zahtjev za podrškom?

Zahtjev za podrškom je upit od strane korisnika ili posjetitelja vaše stranice u kojem postavlja pitanja vezana uz vaš posao, proizvod ili uslugu. Zahtjev za podrškom se obično sastoji od naslova i sadržaja, a ponekada sadrži i dodatnu kategorizaciju.

Zahtjev za podrškom može biti poslan direktno kao e-mail poslan na adresu vaše korisničke podrške (npr. support@liveagent.com) ili kroz kontaktni obrazac na vašoj stranici. Facebook poruka i poziv se također mogu smatrati zahtjevom za podrškom, ali striktno govoreći termin zahtjev za podrškom se obično odnosi na pitanja poslana elektronskim putem.

Frequently asked questions

Što podrazumijeva termin zahtjev za podrškom?

Zahtjev za podrškom je upit korisnika ili posjetitelja koji sadrži pitanja vezana za vaš posao, uslugu ili proizvod. Možete ih poslati kroz dostupne komunikacijske kanale. 

 

Tko je odgovoran za odgovaranje na korisničke zahtjeve za podrškom?

Agenti zaduženi za korisničku podršku su odgovorni za odgovaranje na zahtjeve za podrškom. Njihov zadatak je pružiti pomoć u rješavanju problema i pružiti podršku osobi koja je poslala zahtjev.

 

Gdje u LiveAgent-u možete pristupiti svim korisničkim zahtjevima za podrškom?

U LiveAgent-u, pristup svim korisničkim upitima može se pronaći u Tickets tab-u. Neki agenti mogu imati limitirani pristup i vidjeti samo tickete koji su im dodijeljeni, dok administratori i vlasnici mogu vidjeti sve tickete.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo