Što je zahtjev za podrškom?
Zahtjev za podrškom je upit od strane korisnika ili posjetitelja vaše stranice u kojem postavlja pitanja vezana uz vaš posao, proizvod ili uslugu. Zahtjev za podrškom se obično sastoji od naslova i sadržaja, a ponekada sadrži i dodatnu kategorizaciju.
Zahtjev za podrškom može biti poslan direktno kao e-mail poslan na adresu vaše korisničke podrške (npr. support@liveagent.com) ili kroz kontaktni obrazac na vašoj stranici. Facebook poruka i poziv se također mogu smatrati zahtjevom za podrškom, ali striktno govoreći termin zahtjev za podrškom se obično odnosi na pitanja poslana elektronskim putem.
Frequently Asked Questions
Što podrazumijeva termin zahtjev za podrškom?
Zahtjev za podrškom je upit korisnika ili posjetitelja koji sadrži pitanja vezana za vaš posao, uslugu ili proizvod. Možete ih poslati kroz dostupne komunikacijske kanale.
Tko je odgovoran za odgovaranje na korisničke zahtjeve za podrškom?
Agenti zaduženi za korisničku podršku su odgovorni za odgovaranje na zahtjeve za podrškom. Njihov zadatak je pružiti pomoć u rješavanju problema i pružiti podršku osobi koja je poslala zahtjev.
Gdje u LiveAgent-u možete pristupiti svim korisničkim zahtjevima za podrškom?
U LiveAgent-u, pristup svim korisničkim upitima može se pronaći u Tickets tab-u. Neki agenti mogu imati limitirani pristup i vidjeti samo tickete koji su im dodijeljeni, dok administratori i vlasnici mogu vidjeti sve tickete.
Expert note
Zahtjev za podrškom je pitanje poslan od strane korisnika vezano za posao, proizvod ili uslugu. Može biti poslan kroz različite kanale.

Najčešća pitanja korisničke podrške
Agenti korisničke službe mogu se obučiti za rješavanje teških situacija i koristiti podatke o podršci kako bi pružili brzu i učinkovitu uslugu korisnicima.