Što je adresa korisničke podrške?
Adresa korisničke podrške je e-mail adresa na koju se korisnik može javiti kada treba pomoć. Adresa korisničke podrške sastoji se od ključnih riječi kao što su info, help, support, podrška, hello i slično, nakon kojih slijedi “@” i naziv vaše domene.
support@liveagent.com
help@liveagent.com
info@liveagent.com
welcome@liveagent.com
Frequently Asked Questions
Što je adresa korisničke podrške?
Adresa korisničke podrške je e-mail adresa koja se koristi za zaprimanje korisničkih upita i zahtjeva. Korisnici se putem tih adresa mogu javiti za pomoć- E-mailovi poslani na takve adrese postaju ticketi.
Kako kreirati adresu korisničke podrške?
Kako bi kreirali adrese korisničke podrške u LiveAgent-u, idete na "Configuration" te odaberete "E-mail" i zatim kliknete na "E-mail accounts". Jednom kada su računi odgovarajuće konfigurirani i povezani, LiveAgent će biti u mogućnosti odgovarati na takve upite putem spomenutih e-mailova.
Možete li koristiti vašu adresu korisničke podrške u LiveAgent-u?
Naravno da možete koristiti vašu adresu korisničke podrške u LiveAgent-u. Možete sve postaviti u "Configuration" u agentskom panelu, u sekciji "E-mail" te zatim u "E-mail accounts" sekciji.
Email predlošci za zaključani sadržaj
The article discusses how to create email templates to improve marketing strategies and increase sales. It emphasizes the importance of gated or premium content, which is accessed by providing contact details. The purpose of gated content is to generate potential customers. Email templates for gated content are also provided. The article concludes by suggesting that a balance between free and gated content is important for a successful marketing strategy.
Email predlošci za uključivanje klijenata
Tekst govori o važnosti uključivanja klijenata u strategije digitalnog marketinga putem e-maila te se nudi nekoliko predložaka e-mailova za uključivanje. Navode se primjeri kako koristiti e-mailove za novo spominjanje brenda, sakupljanje povratnih informacija te zaključani sadržaj kao oblik dolazne marketinške aktivnosti. Telefonska podrška je i dalje popularna, a ton koji koristi agent ima utjecaj na emocije klijenata. Navodi se kako studije slučaja mogu pomoći u dokazivanju kredibiliteta posla i pokazati kako je vaš proizvod ili usluga riješila probleme klijenta, te se predlažu predlošci e-mailova za zahtjev za studiju slučaja. Softver za korisničku podršku može pomoći u poboljšanju tržišnog imidža tvrtke, a integracija s NiceReply-om omogućuje prikupljanje povratnih informacija putem e-pošte.