Što je višekanalna podrška?
Omogućite svojim kupcima širok raspon opcija da vas kontaktiraju integriranjem brojnih različitih komunikacijskih kanala.
Možete birati između širokog spektra platformi društvenih mreža poput Facebooka ili Twittera kako biste dosegli širu publiku i privukli nove potencijalne kupce.
Slično, pokušajte proširiti svoje poslovanje na više vrsta uređaja i postati lako dostupni uvijek i svugdje. Svoje poslovanje možete proširiti na mobilne telefone, pružatelje usluga e-pošte ili početi koristiti usluge chata za neposrednu vezu s korisnicima.
Frequently asked questions
Koja je definicija višekanalne podrške?
Višekanalna podrška označava višekanalnu korisničku službu koja se provodi na više od dva različita kanala. Odnosi se na situaciju kada tvrtka nudi podršku putem raznih kanala, a kupci mogu odabrati onaj koji im je najprikladniji. Na taj način tvrtke mogu podržati korisnike na kanalu po njihovom izboru.
Koja su načela višekanalne podrške?
Postoji nekoliko pravila za rad s više kanala. Prvi je razumijevanje vaše ciljane publike. Zahvaljujući tome, znate gdje usmjeriti više predstavnika vaših potencijalnih klijenata i s čime im se obratiti. Sljedeće je planiranje usluga, a ne kanala. Važno je imati na umu cilj, a ne samo put. Još jedno pravilo je da se rijetko događa da kupac ide od točke A do točke B. Morate uzeti u obzir da kupac često skrene s odabranog puta. Naredno pravilo je da korisničko iskustvo ne poznaje granice, stoga bi jezik komunikacije cijelog branda i zaposlenika trebao biti dosljedan. Konačno, važno je isprobati različita rješenja.
Možete li pružiti višekanalnu podršku koristeći LiveAgent?
Uz LiveAgent možete pružiti višekanalnu podršku. LiveAgent je višekanalni help desk. Integrira e-poštu, chat uživo, telefon, Facebook i Twitter u jednoj aplikaciji. Zahvaljujući tome, korisnička usluga vašeg branda može se obavljati na više kanala i na visokoj razini.
Expert note
<p>Višekanalna podrška omogućuje poduzećima da svojim kupcima pruže različite kanale komunikacije, na mobitelima, društvenim mrežama i putem chata, poboljšavajući dostupnost i zadovoljstvo korisnika.</p>

DEMO ZNAČAJKI ZA IVR I POVRATNE POZIVE
IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.
Kako usmeni marketing zapravo radi
Usmeni marketing (WOMM) koristi preporuke pojedinaca koje dijele dojmove o brendu, uz povjerenje i vjerodostojnost, društveni dokaz i povezanost putem društvenih medija.