Predlošci obrazaca za Help desk zahtjeve trebaju biti kratki i sadržavati samo najvažnije podatke. Važno je koristiti jezik koji je lako razumljiv korisniku. Uz višekanalnu korisničku podršku, omogućuje se personalizirano i pozitivno iskustvo za kupce.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Pružanje dobre korisničke usluge svojim klijentima nije dovoljno da biste se istakli na prezasićenom tržištu. Ovo se pravilo odnosi na B2C i B2B tvrtke, kao i na one koji prodaju neophodnu robu, luksuzne proizvode ili softverske programe.
Zašto? Jer u današnje vrijeme kupci imaju veća očekivanja i navikli su na personalizirana i pozitivna iskustva. Ova pozitivna iskustva čvrsto su povezana s jednim od načela moderne korisničke usluge – višekanalnom korisničkom podrškom.
Korisnička podrška za Omnichannel znači biti dostupan Vašim kupcima na raznim komunikacijskim kanalima i pružati jednaku razinu podrške na svakom kanalu. Kao takav, posjedovanje višekanalne podrške trebalo bi omogućiti klijentima da promijene komunikacijske kanale (s telefona na e-poštu ili društveni mediji i chat uživo) glatko, bez potrebe za ponavljanjem njihovih problema i postavljanjem pitanja različitim agentima za podršku.
Glavne prednosti višekanalne korisničke usluge, osim očitog poboljšanja korisničkog iskustva, uključuju:
Povezivanje s kupcima putem različitih kanala po njihovom izboru može Vam pomoći da bolje razumijete njihove potrebe, želje, očekivanja i probleme. Uključivanje u komunikaciju s njima na više kanala sjajan je način da ih upoznate i pokažete svoju spremnost da im bude ugodno.
Možete prikupiti mnoge dragocjene uvide i neprocjenjive povratne informacije o svom proizvodu ili usluzi dok se povezujete s kupcima na različitim platformama. Obično su klijenti voljniji podijeliti svoja mišljenja o Vašem proizvodu ili usluzi na kanalu koji im se čini prirodnijim. Pod “prirodnijim” podrazumijevamo, na primjer, poruke ili e-poštu na društvenim mrežama, za razliku od anketa o zadovoljstvu kupaca ili skočnih NPS pitanja.
Možda se čini nemogućim, ali nuđenje višekanalne korisničke usluge zapravo olakšava i ubrzava rad Vašim agentima. Kako? Budući da nuđenje višekanalne podrške zahtijeva od tvrtke učinkovitiju organizaciju korisničke usluge u usporedbi s višekanalnom podrškom. I zahvaljujući tome, agenti mogu raditi produktivnije i njihova će se izvedba s vremenom poboljšati.
Ponuda višekanalne korisničke usluge znači znatnu uštedu u proračunu za korisničku uslugu. Jedan agent u isto vrijeme može riješiti više zahtjeva – to je izravno povezano s povećanjem produktivnosti Vaših agenata. Štoviše, agenti su manje frustrirani i njihov je posao lakši. To znači da se njihova motivacija i radni moral poboljšavaju.
Roman Bosch
Partly
Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
Viviane Carter
CSI Products
Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
Jens Malmqvist
Projure
Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
Catana Alexandru
Websignal
Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
Sissy Böttcher
Study Portals
Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
Peter Koning
TypoAssassin
Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
Aranzazu F
Factorchic
Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
Martin Drugaj
Atomer
Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
Rustem Gimaev
Centar jezika Antalya Consulting
Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
Alexandra Danišová
Nay
MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
David Chandler
Volterman
Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
First name:
Last name:
Client ID:
Email:
Phone no.:
Please briefly describe your request:
[Long text field]
…
When can we contact you?[Calendar for the customer to select a date]
How would you like to be contacted? [List of options]
[Button] Submit your request
[Message after form submission]
Thank you for completing the form. We will start working on your request as soon as possible/in [X] minutes/today/etc.
First and last name:
Client no.:
Which department would you like to contact? [drop-down list of available departments]
How can we help? Describe your request:
[Long text field]
…
How long can you wait for us to contact you? [X minutes/X hours/X working days]
[Button] Send a request
[Message after form submission]
We’ve just received your request, and our agents will start working on it shortly.
First name:
Last name:
Email address:
Order no.*:
When was the last time you were contacted by one of our service agents? [Calendar for customer to select a date]
Please describe your request. Be as specific as possible.
[Long text field]
…
[Button] Click here to send your request
* You can find this order no. in the email confirmation we sent after you placed the order.
[Message after form submission]
Your request has just been sent. We will start working on your request today.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?
Tražite li alternativu za Rocket.Chat?
LiveAgent je rješenje za podršku korisnicima koje generira prihod, poboljšava zadovoljstvo kupaca i povećava vrijednost klijenata. Pruža pozitivno iskustvo i 24/7 podršku.
Ovaj tekst opisuje važnost unutarnje baze znanja za poboljšanje korisničke podrške i predstavlja LiveAgent kao softver za centraliziranje korisničkih upita s različitih izvora. LiveAgent nudi različite značajke poput unutarnjih poziva, automatizirane rutiranje poziva, integraciju s CRM-om i analitiku. Također se ističe važnost angažmana korisnika i iskustva korisnika u korisničkoj podršci te naglašava da LiveAgent pruža podršku putem različitih kanala. Implementiranje najboljih praksi upravljanja sustavom za slanje zahtjeva može unaprijediti korisničku podršku, a mnogi korisnici smatraju da je LiveAgent superiorna opcija u tom području.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma