Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Predlošci obrazaca help desk zahtjeva

Predlošci obrazaca help desk zahtjeva

Pružanje dobre korisničke usluge svojim klijentima nije dovoljno da biste se istakli na prezasićenom tržištu. Ovo se pravilo odnosi na B2C i B2B tvrtke, kao i na one koji prodaju neophodnu robu, luksuzne proizvode ili softverske programe.

Zašto? Jer u današnje vrijeme kupci imaju veća očekivanja i navikli su na personalizirana i pozitivna iskustva. Ova pozitivna iskustva čvrsto su povezana s jednim od načela moderne korisničke usluge – višekanalnom korisničkom podrškom.

Uloga višekanalne korisničke službe i njene prednosti

Korisnička podrška za Omnichannel znači biti dostupan Vašim kupcima na raznim komunikacijskim kanalima i pružati jednaku razinu podrške na svakom kanalu. Kao takav, posjedovanje višekanalne podrške trebalo bi omogućiti klijentima da promijene komunikacijske kanale (s telefona na e-poštu ili društveni mediji i chat uživo) glatko, bez potrebe za ponavljanjem njihovih problema i postavljanjem pitanja različitim agentima za podršku.

Glavne prednosti višekanalne korisničke usluge, osim očitog poboljšanja korisničkog iskustva, uključuju:

1.Saznajte više o svojim kupcima

Povezivanje s kupcima putem različitih kanala po njihovom izboru može Vam pomoći da bolje razumijete njihove potrebe, želje, očekivanja i probleme. Uključivanje u komunikaciju s njima na više kanala sjajan je način da ih upoznate i pokažete svoju spremnost da im bude ugodno.

Predlošci obrazaca help desk zahtjeva
Sačuvajte korisnički uvid u naš ugrađeni CRM.

2. Prikupljanje uvida o Vašim proizvodima ili uslugama

Možete prikupiti mnoge dragocjene uvide i neprocjenjive povratne informacije o svom proizvodu ili usluzi dok se povezujete s kupcima na različitim platformama. Obično su klijenti voljniji podijeliti svoja mišljenja o Vašem proizvodu ili usluzi na kanalu koji im se čini prirodnijim. Pod “prirodnijim” podrazumijevamo, na primjer, poruke ili e-poštu na društvenim mrežama, za razliku od anketa o zadovoljstvu kupaca ili skočnih NPS pitanja.

3. Poboljšanje produktivnosti i performansi agenata

Možda se čini nemogućim, ali nuđenje višekanalne korisničke usluge zapravo olakšava i ubrzava rad Vašim agentima. Kako? Budući da nuđenje višekanalne podrške zahtijeva od tvrtke učinkovitiju organizaciju korisničke usluge u usporedbi s višekanalnom podrškom. I zahvaljujući tome, agenti mogu raditi produktivnije i njihova će se izvedba s vremenom poboljšati.

agent-performance-LiveAgent
Agent performance reports in LiveAgent

4. Značajne uštede na troškovima korisničke usluge

Ponuda višekanalne korisničke usluge znači znatnu uštedu u proračunu za korisničku uslugu. Jedan agent u isto vrijeme može riješiti više zahtjeva – to je izravno povezano s povećanjem produktivnosti Vaših agenata. Štoviše, agenti su manje frustrirani i njihov je posao lakši. To znači da se njihova motivacija i radni moral poboljšavaju.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Predlošci help desk obrazaca zahtjeva

Obrazac help desk zahtjeva 1

Obrazac help desk zahtjeva 2

Obrazac help desk zahtjeva 3

Često postavljana pitanja

Koliko dug bi treba biti obrazac za help desk zahtjev?

Obrasci zahtjeva za Help desk trebali bi biti što kraći. Trebali bi sadržavati samo najvažnija polja poput podataka o kupcu (ime i prezime, e-adresa, telefonski broj ako je potrebno), dugo tekstualno polje za kupca koji opisuje svoj zahtjev i gumb “pošalji”.

Ako je Vaš odjel za korisničke usluge složeniji i sastoji se od nekoliko timova, takvi obrasci trebaju sadržavati i padajući popis na kojem kupac može odabrati koji tim želi kontaktirati. Možete dodati i druge padajuće popise, ali imajte na umu da obrazac treba biti što kraći i jednostavniji.

Kakav jezik treba koristiti u obrascu help desk zahtjeva?

Slično dužini i strukturi help desk obrasca zahtjeva, obrazac mora biti napisan na lako razumljivom jeziku. Koristite izjave koje su razumljive i koje Vaši korisnici poznaju. Klonite se žargona i tehničkog jezika, izbjegavajte upotrebu fraznih glagola ili dugačkih, složenih rečenica. Imajte na umu da su Vaši kupci zauzeti, pa bi trebali moći poslati obrazac za nekoliko minuta ili čak sekundi, bez trošenja vremena na pokušavanje tumačenja Vašeg poslovnog koda.

Koliko brzo trebam odgovoriti na poslani obrazac zahtjeva?

Jednostavan odgovor na ovo pitanje je što je brže moguće, ali znamo da je to lakše reći nego učiniti. Vrijeme potrebno za odgovor na zahtjev kupca mora biti interno uspostavljeno u Vašem timu za korisničku podršku i, ako je moguće, potvrđeno od straneSporazuma o razini usluge (SLA) koji su potpisali agenti za korisničku pomoć. Vrijeme odgovora može se razlikovati od industrije do industrije i od tvrtke do tvrtke, ovisno o mnogim varijablama.

Te varijable mogu uključivati broj agenata u timu za korisničku podršku, količinu help desk tiketa predanih u određenom vremenskom razdoblju, složenost korisničkih zahtjeva, razinu automatizacije rada Vašeg help desk-a i kvalitetu Vašeg softverskog programa za korisničku službu, da navedemo samo neke.

Bez obzira na unutarnje uvjete u Vašem timu, Vaši agenti za korisničku službu trebali bi težiti da odgovore na korisničke zahtjeve čim su predati, imajući na umu najbolje interese mušterija.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo