Što je IT helpdesk?
IT help desk je vrsta help desk-a koji pruža tehnička podrška kako bi se korisnicima pomoglo u rješavanju njihovih IT problema i pružila kombinacija usluga informacijske tehnologije. Dakle, glavna svrha je pružanje IT asistencije i pomoći.
Skupina predstavnika korisničkih podrški koristi help desk softver za rješavanje problema i upita. IT help desk pohranjuje kontakte za korisnike, upravlja zahtjevima (prati ih i sortira) i pruža mnoge druge funkcije i značajke.
Frequently Asked Questions
Što je IT helpdesk?
IT help desk odjel je unutar organizacije koji je odgovoran za pružanje podrške vezano za tehničke probleme korisnika. Većina tvrtki postavlja helpdesk-ove kako bi brzo odgovorila na pitanja korisnika putem email-a, telefona, web stranice ili live chat-a. IT help desk također pruža pomoć drugim zaposlenicima određene organizacije.
Koji su elementi IT helpdesk-a?
Glavni elementi IT helpdesk-a su upravljanje incidentima, to jest svakodnevnim problemima s kojim se suočavaju korisnici, upravljanje problemima to jest ozbiljnijim pitanjima vezanim za učinkovite tehničke operacije, upravljanje promjenama koje nastaju kada se u softver uvode promjene koje imaju značajan utjecaj na njegovu upotrebu. Uz to, glavni su elementi tiketi s kojima moraju upravljati, kao i upravljanje zahtjevima vezanim za uslugu.
Postoji li način da se poboljša IT helpdesk?
Postoji nekoliko vrlo važnih koraka koje možete poduzeti kako bi unaprijedili Vaš IT help desk. Prvo definirajte koje su točno potrebe organizacije i korisnika. Odgovarajući na potrebe obje strane, stvoriti ćete najbolji IT help desk. Stavite se na mjesto korisnika i pružite im najbolje iskustvo korisničke podrške. Automatizirajte akcije i ne bojte se koristiti nove tehnologije za postizanje Vaših ciljeva (ali ne na silu).
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!