Što je zahtjev za podršku?
Zahtjev za podršku doslovno znači zahtjev za pružanje podrške koji prati računalni sustav za upravljanje sustavom za podršku. Može se zvati i sustav za praćenje grešaka, sustav za praćenje zahtjeva za podršku ili zahtjev za podršku.
It is a computer system that manages and registers lists of requests for assistance or problems, organized according to the needs of the service provider. Trouble ticket system is often linked to a database that contains customer information, products and solution to common problems.
Kada dobijete novi zahtjev, zahtjev se stvara ili otvara i cilj je zatvoriti ili riješiti ga pružanjem rješenja za prijavljeni problem.
Frequently asked questions
Što je zahtjev za podršku?
Zahtjev za podršku je zahtjev za korisničku podršku. Može ga pratiti sustav za podršku. Korisnik može podnijeti zatjev na bilo koji način (e-pošta, kontakt preko društvenih mreža, obrazac ili čavrljanje uživo).
Koje vrste zahtjeva za podršku postoje?
Zahtjevi za podršku mogu se odnositi na pitanja o proizvodima ili uslugama prije kupnje, podnošenje pritužbe nakon kupnje, prijavu neispravnosti proizvoda ili usluge koju koristi korisnik.
Može li se LiveAgent smatrati sustavom za praćenje grešaka?
LiveAgent može se smatrati sustavom za prijavu grešaka. On omogućava agentima da upravljaju zahtjevima, pružaju klijentima podršku vezano uz probleme koje imaju i automatiziraju njihov rad.