Interno čavrljanje

Što je interno čavrljanje?

LiveAgent-ovo interno čavrljanje vam omogućava povezivanje s kolegama bez korištenja bilo koje aplikacije treće strane. Timsko čavrljanje vam omogućava da šaljete izravne tekstualne poruke te priloge (podržane su sve uobičajene vrste datoteka). Osim toga, komunikacija je vidljiva samo vama i primatelju vaše poruke.

Internal chat in Customer service software - LiveAgent

Kako započeti interno čavrljanje?

Za početak, pronađite agenta kojeg želite kontaktirati u dijelu “Online agents” upravljačke ploče. Kliknite na zelenu (online) ili sivu (offline) točku i odaberite “Send instant message”. Nemojte zaboraviti da možete slati poruke čak i kada su vaši kolege offline (mogu ih pročitati kasnije).

Drugi je način za započinjanje internog čavrljanja izravno iz zahtjeva za podršku ili iz čavrljanja koje je u tijeku. Proces je isti. Samo kliknite na zelenu točku i odaberite “Send an instant message.” Kada na ovakav način započnete komunikaciju, čavrljanje će sadržavati broj zahtjeva za podršku iz kojeg ste započeli razgovor.

Značajka internog čavrljanja na radnom mjestu u LiveAgent-u - primjer
Kako započeti interno čavrljanje

Koje još značajke interno čavrljanje podržava?

Ako želite zatražiti pomoć, možete kopirati i zalijepiti jedinstveni broj zahtjeva za podršku u čavrljanje internog tima, što odmah stvara poveznicu na koju se može kliknuti. Primatelj vaše poruke može odmah kliknuti na poveznicu te se odmah preusmjeriti na zahtjev za podršku.

Internal-chat-LiveAgent

Koliko prozora za čavrljanje interno čavrljanje podržava?

Prozor internog čavrljanja podržava nekoliko razgovora istovremeno. Veličinu prozora je moguće promijeniti i pozicionirati na bilo koje mjesto unutar korisničkog sučelja LiveAgent.

Multiple internal chats with agents
Multiple internal chats

Zašto biste trebali koristiti interno čavrljanje?

Prednosti:

  • Štedi vrijeme – nema prebacivanja među platformama
  • Izgrađuje pozitivnu organizacijsku kulturu
  • Poboljšava timski rad
  • Bolje iskustvo korisničke usluge

Ready to give it a try?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br>

Ostale značajke čavrljanja uživo:

Prikaz upisa teksta u stvarnom vremenu

Prikaz upisa teksta u stvarnom vremenu je zapravo pregled poruka posjetitelja u čavrljanju uživo. Napravljen je kako bi pomogao agentima učinkovito i brzo rješavati problem i poboljšati korisničko iskustvo.

Upis teksta u stvarnom vremenu

Praćenje ugrađeno u čavrljanje

LiveAgent ima besplatni dodatak koji vam omogućava da povežete važne podatke iz vašeg čavrljanja uživo sa servisom Google Analytics. Na ovaj način možete brzo analizirati sveukupni utjecaj koji ima korisnička služba čavrljanja uživo na vaše razgovore.

Chat embended tracking

Pregled čavrljanja

Steknite pregled i brzo analizirajte aktivne situacije čavrljanja uživo pomoću Značajke pregleda čavrljanja. Na primjer, možete vidjeti zemlju posjetitelja, koliko je posjetitelja u redu, dostupne agente, i ostalo.

Želite li saznati više?

Saznajte koje su sve Značajke čavrljanja uživo – LiveAgent.

Baza znanja resursa:

Još uvijek nemate prilagođen gumb za čavrljanje?

Ovdje možete vidjeti postupni vodič kako napraviti gumb za čavrljanje u LiveAgent-u.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Baza znanja resursa:
Slido green logo

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo