Što je interno čavrljanje?
LiveAgent-ovo interno čavrljanje vam omogućava povezivanje s kolegama bez korištenja bilo koje aplikacije treće strane. Timsko čavrljanje vam omogućava da šaljete izravne tekstualne poruke te priloge (podržane su sve uobičajene vrste datoteka). Osim toga, komunikacija je vidljiva samo vama i primatelju vaše poruke.
Kako započeti interno čavrljanje?
Za početak, pronađite agenta kojeg želite kontaktirati u dijelu “Online agents” upravljačke ploče. Kliknite na zelenu (online) ili sivu (offline) točku i odaberite “Send instant message”. Nemojte zaboraviti da možete slati poruke čak i kada su vaši kolege offline (mogu ih pročitati kasnije).
Drugi je način za započinjanje internog čavrljanja izravno iz zahtjeva za podršku ili iz čavrljanja koje je u tijeku. Proces je isti. Samo kliknite na zelenu točku i odaberite “Send an instant message.” Kada na ovakav način započnete komunikaciju, čavrljanje će sadržavati broj zahtjeva za podršku iz kojeg ste započeli razgovor.
Koje još značajke interno čavrljanje podržava?
Ako želite zatražiti pomoć, možete kopirati i zalijepiti jedinstveni broj zahtjeva za podršku u čavrljanje internog tima, što odmah stvara poveznicu na koju se može kliknuti. Primatelj vaše poruke može odmah kliknuti na poveznicu te se odmah preusmjeriti na zahtjev za podršku.
Koliko prozora za čavrljanje interno čavrljanje podržava?
Prozor internog čavrljanja podržava nekoliko razgovora istovremeno. Veličinu prozora je moguće promijeniti i pozicionirati na bilo koje mjesto unutar korisničkog sučelja LiveAgent.
Zašto biste trebali koristiti interno čavrljanje?
Prednosti:
- Štedi vrijeme – nema prebacivanja među platformama
- Izgrađuje pozitivnu organizacijsku kulturu
- Poboljšava timski rad
- Bolje iskustvo korisničke usluge
Ready to give it a try?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br>
Ostale značajke čavrljanja uživo:
Prikaz upisa teksta u stvarnom vremenu
Prikaz upisa teksta u stvarnom vremenu je zapravo pregled poruka posjetitelja u čavrljanju uživo. Napravljen je kako bi pomogao agentima učinkovito i brzo rješavati problem i poboljšati korisničko iskustvo.
Praćenje ugrađeno u čavrljanje
LiveAgent ima besplatni dodatak koji vam omogućava da povežete važne podatke iz vašeg čavrljanja uživo sa servisom Google Analytics. Na ovaj način možete brzo analizirati sveukupni utjecaj koji ima korisnička služba čavrljanja uživo na vaše razgovore.
Pregled čavrljanja
Steknite pregled i brzo analizirajte aktivne situacije čavrljanja uživo pomoću Značajke pregleda čavrljanja. Na primjer, možete vidjeti zemlju posjetitelja, koliko je posjetitelja u redu, dostupne agente, i ostalo.
Želite li saznati više?
Saznajte koje su sve Značajke čavrljanja uživo – LiveAgent.
Baza znanja resursa:
Još uvijek nemate prilagođen gumb za čavrljanje?
Ovdje možete vidjeti postupni vodič kako napraviti gumb za čavrljanje u LiveAgent-u.
Asana je alat za timsku suradnju i upravljanje radom, koji se koristi za izradu projekata, dodjeljivanje poslova, postavljanje rokova i komunikaciju s kolegama. Integracija Asana s LiveAgent-om putem usluge Zapier omogućuje automatizaciju različitih zadataka kao što su dodavanje novih korisnika, uklanjanje/dodavanje korisnika u određenu grupu, ili stvaranje novih razgovora. Asana je alat za upravljanje projektima i integracija s LiveAgent-om povećava učinkovitost tima i omogućuje uštedu vremena. LiveAgent nudi različita rješenja za poboljšanje tijeka rada i korisničke podrške kao što su chat uživo, društvene mreže i baza znanja. Besplatna registracija uz mogućnost odabira naziva poddomene i primanja promotivnih ponuda.
LiveAgent je softver za korisničku službu koji nudi različite funkcije poput VoIP telefonskih sustava, softvera za upravljanje pritužbama i emailovima te sustav za upravljanje korisničkim portalima. LiveAgent također nudi podršku za integracije i ima sustav za podršku. Poduzeće je osvojilo nagrade i certifikate te nudi affiliate program za partnere. Također, moguće je zakazati demo kako bi se otkrile pogodnosti LiveAgent-a za vaše poduzeće putem različitih kanala poput chat i live chata.
Live chat bonton za korisničku podršku
Slijedite protokole pristojnog chata razgovora. Istražite pravilni bonton komunikacije putem chata uživo i naučite pravila o korisničkoj podršci.
Live chat gumb ima brojne prednosti za tvrtke koje koriste sustav za kolica za kupovinu kao što je OpenCart, uključujući smanjenje troškova, poboljšanje prodaje i povećanje zadovoljstva klijenata. LiveAgent nudi integraciju s OpenCartom i mogućnost postavljanja live chat gumbe na web stranice, a svojim korisnicima pružaju i brojne značajke i alate za korisničku podršku. Vlasnici uKit poslovnih web stranica također mogu integrirati LiveAgent za postavljanje live chat gumbe. LiveAgent je softver za live chat koji omogućuje 24/7 korisničku podršku i besplatan probni period od 14 dana.