Instant chat

Što je instant chat?

Instant chat, također poznat kao IM, je sistem slanja poruka putem chata koji šalje poruke preko internet u stvarnom vremenu. Tipično, IM-ovi su kratke poruke razmijenjene između dvoje ili više ljudi.

Kako instant chat funkcionira?

Kako bi slali i primali IM-ovi korisnici mogu ili skinuti specifični softver ili razgovarati putem chat alata baziranim na pregledniku. Korisnici mogu vidjeti druge korisnike koji su online i razgovarati s njima u stvarnom vremenu putem uređaja kao što su kompjuteri, mobiteli, iPadi, te čak i igraće konzole.

Što možete slati putem IM-a?

Moderni instant chat softver dozvoljava korisnicima da šalju hyperlinkove na koje se može kliknuti, GIF-ove, slike, privitke, dokumente, videa, te čak i glasovne snimke. Napredniji softveri također omogućuju korisnicima dijeljenje ekrana jedno s drugima.

Kako stvoriti instant chat na web stranici

Ako želite pružiti instant chat opciju na vašoj web stranici, sve što trebate uraditi je postaviti dugme za chat widget na vašem web siteu. Nikakvo kodiranje nije potrebno, jednostavno kopirajte i zalijepite kod za vaše dugme na vašu web stranicu. Kako bi naučili kako to uraditi, provjerite ovaj vodič koji će vas voditi korak po korak.

Kako možete koristiti instant chat u korisničkoj podršci?

Ako želite iskoristiti instant chat u korisničkoj podršci, razmislite o korištenju softvera za live chat. Live chat softver radi na isti način kao i instant chat — omogućuje agentima da razgovaraju s korisnicima u stvarnom vremenu. Jedina razlika je u tome da bi razgovarali s predstavnicima korisničke podrške, korisnici ne moraju skidati nikakav softver. Ako korisnik želi razgovarati s predstavnicima korisničke podrške, sve što trebaju je kliknuti na dugme/widget za live chat na web stranici poduzeća.

Da li korisnici vole live chat?

Korisnici vole koristiti live chat. Ustvari, 79% potrošača preferira live chat s agentima korisničke podrške zato što nude odgovor u trenutku.

Isplati li se investirati u live chat softver samo u svrhu instant razmjene poruka?

Većina live chat softvera je dio većeg softverskog rješenja — poput softvera za podršku. U dodatku na live chat/IM značajke, softver za korisničku podršku sadrži napredne značajke kao što je softver za tikete, softver za bazu znanja, ili softver za call centar. Stoga, definitivno se isplati investirati u softver za live chat — budući da ćete dobiti dodatne funkcionalnosti koje će vam pomoći u pružanju podrške na većem nivou. Kako bi naučili više o softveru za podršku, i benefitima korištenja istog, provjerite ovaj link.

Želite li saznati više?

Provjerite naše iscrpno istraživanje, gdje smo sakupili važne informacije i usporedili LiveAgent s ostalim chat dodacima za WordPress.

Frequently asked questions

Što instant chat znači?

Instant chat je tip online chata koji nudi prijenos poruka preko interneta u stvarnom vremenu. Kratke poruke su uglavnom poslane između dva korisnika, međutim, neki servisi za slanje poruka mogu prikazivati tekst u stvarnom vremenu jer se generira bez klikanja “pošalji”.

 

Kako instant chat funkcionira?

Instant chat radi tako da kontaktira specifičnu osobu koristeći kurira i poruka ide direktno njima. Poruke se prenose u stvarnom vremenu putem direktnih konekcija. Najčešće imaju i mogućnost prijenosa datoteka. Sve ovo omogućava chatu da radi efikasno.

 

Što je instant chat unutar Live Agenta?

LiveAgent instant chat dio je cjelokupnog softverskog rješenja za podršku. To omogućava kontakt s korisnicima u stvarnom vremenu i zahvaljujući tome brendovi mogu pružiti korisničku podršku na najvišem nivou. To odgovara potrebama korisnika kojima je potrebna neposredna pomoć.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo