Što je služba za korisničku podršku?
Pomoćna služba je vrlo važan dio Vaše korisničke službe. Glavni zadatak službe za korisničku podršku je riješiti probleme korisnika i time povećavati njihovo zadovoljstvo. Ona podržava klijenta putem weba koristeći različite alate za chat.
Služba za korisničku podršku ima četiri različite razine koje pomažu u podjeli resursa za podršku. Prva razina je razina broj 1. To je osnovna razina, na kojoj predstavnik korisnika ima znanje o proizvodu, ali ne razumije unutarnji rad. Sljedeća razina je razina broj 2, gdje tehničar ima specijalizaciju i veliko znanje. Predstavnici korisnika koji imaju specijalizirane vještine i koji se bave složenim pitanjima spadaju u razinu broj 3. Razina broj 4 je razina stručnjaka.
Frequently Asked Questions
Kako definirate službu za korisničku podršku?
Tehnička podrška je jedan od najvažnijih elemenata korisničke usluge. Njeni glavni zadaci uključuju rješavanje problema korisnika. Može biti podržana putem Interneta pomoću različitih alata za chat ili telefonom putem pozivnog centra. Sve to utječe na povećanje zadovoljstva korisnika.
Koji su principi službe za korisničku podršku?
Služba za korisničku podršku obično ima četiri razine podrške. Prva je osnovna razina na kojoj agent zna za proizvod. Sljedeća je druga razina. Ovdje kontakt osoba već ima specijalizaciju i opsežno znanje o unutarnjim operacijama. Agenti na trećoj razini bave se specijaliziranim, složenim problemima. S druge strane, usluga na četvrtoj razini već je stručna i oni već znaju praktički sve o proizvodima i uslugama, kao i o procesima.
Treba li svakoj tvrtki služba za korisničku podršku?
Ako predstavljate tvrtku koja brine o pružanju najviše razine korisničke usluge, trebali biste imati službu za korisničku podršku. Zahvaljujući tome, korisnici mogu lako komunicirati ako imaju bilo kakvih tehničkih problema ili pitanja na koja treba odgovoriti. Na ovaj način poboljšavate korisničku uslugu. Naravno, ako Vaša tvrtka ne provodi aktivnosti koje bi mogle podržati pomoćnu službu, nema smisla uvoditi je.
Google Workspace je primjer uslužnog softvera koji organizira komunikaciju, dodjeljuje tikete agentima i poboljšava upravljanje ljudskim resursima. Integracija s drugim softverima i automatizacija procesa također su ključne značajke. LiveAgent nudi jedinstveno rješenje za unificiranje alata za komunikaciju i rješavanje upita korisnika. Uslužni softver je ključan za optimizaciju i pojednostavljenje uslužnih procesa te utječe na zadovoljstvo korisnika i zaposlenika.