Nadgledajte dostupnost svojih agenata. Pogledajte vrijeme (datum, vrijeme, od, do) kada su vaši agenti online. Filtrirajte statistiku prema odjelima. Dostupnost agenta može se izvesti u CSV datoteku.
Dostupnost agenata
Izvještaji o dostupnosti agenata dostupni su za
- Ticketi
- Chatovi
- Pozivi
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
Besplatan softver korisničke službe
š tim za podršku može riješiti sve korisničke zahtjeve s više kanala na jednom mjestu, poboljšavajući produktivnost agenata. Besplatna tarifa ima ograničene značajke.
Dizajniranje klijento-centričnog modela je ključno za dugoročni uspjeh i vjernost klijenata. Pružanje izuzetne korisničke usluge potiče poslovanje i usmeni marketing. Kreirajte proizvod s uvjerljivim prijedlogom vrijednosti. Izbjegavajte neprimjerena pitanja kao službenik podrške. LiveAgent nudi razne funkcionalnosti i integracije za podršku korisnicima.