Što je agentov opseg tiketa?
U malim kompanijama svaku agent obično ima pristup svim informacijama. U velikim korporacijama, s druge strane, imamo dosta tajnih informacija. Alat za agentov opseg tiketa pomaže definirati koje tikete i informacije agenti mogu vidjeti. Svakom agentu je dodijeljen opseg tiketa s različitim pristupom. Neki agenti mogu vidjeti sve, a neki samo informacije koje su im dodijeljene. Administratori mogu definirati kojem odjelu će agent imati pristup.
FAQ
Što je agentov opseg tiketa?
Opseg tiketa određuje koji tiket agent može vidjeti. Ako je poduzeće malo, agenti obično vide sve informacije. U većim poduzećima to nije slučaj, jer su neke informacije povjerljive. Koristeći alat za pokriće tiketa, možete definirati koje informacije i tikete vaši agenti mogu vidjeti. Agenti imaju različite opsege zahtjeva s različitim pristupima. Zahvaljujući toj funkciji, možete pregledati veličinu tog opsega.
Kako provjeriti agentov opseg tiketa unutar LiveAgent-a?
Agentov raspon tiketa se može provjeriti od strane administratora ili vlasnika(čak i ako nisu dodani određenom odjelu) odlaskom na ‘Konfiguracija’ i klikom na ‘Odjeli’.
Kako postaviti agentov opseg tiketa u LiveAgent-u?
Da bi postavili opseg agentovih tiketa, idite na ‘Konfiguracija’ i kliknite na ‘Odjeli’ ili izravno idite na ‘Uredi agenta’ nakon što ste kliknuli na Tiket, Chatovi, Veze. Korisnici s autorizacijom ‘agent’ mogu vidjeti i odgovoriti na zahtjeve samo od strane odjela kojima su dodani. Administratori imaju pregled cijelog odjela čak i ako nisu dodani u njega. Sličnu opciju imaju i vlasnici, s razlikom da oni mogu izravno započeti chat ili poziv unutar odjela kojem nisu dodani.
Expert’s note
Alat za agentov opseg tiketa pomaže definirati koje tikete i informacije agenti mogu vidjeti, s ciljem osiguravanja sigurnosti i privatnosti podataka u većim korporacijama.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin
Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!