Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Staff Agent

Što je staff agent?

Staff agent je član tima korisničke podrške s manjim ovlaštenjima od nadzornika, voditelja tima ili menadžera kojem je dodijeljena rola Admin. Obični staff agent ima rolu Agenta koja mu dopušta rješavanje i prebacivanje ticketa, ima pristup određenom odjelu i može raditi samo manje konfiguracije.

Saznajte više o agentima u LiveAgent-u.

FAQ

Tko je staff agent?

Staff agent je agent koji je član tima korisničke podrške s manjim ovlaštenjima nego njegov nadzornik, voditelj ili menadžer. Njegovi zadaci uključuju prvenstveno direktnu korisničku podršku i efikasno rješavanje problema.

 

Koja dopuštenja ima staff agent?

Staff agent ima agentska prava, odnosno pristup svim ticketima koji su mu pridruženi ili cijelu grupu ticketa za koje mu je omogućen pristup. Može u potpunosti baratati ticketima i odrađivati radnje povezane s istima. Ima pristup točno određenim odjelima i odrađuje manje konfiguracije .

Možete li postaviti staff agenta u LiveAgent-u?

U LiveAgent-u možete postaviti agentsku rolu koja je namijenjena staff agentima. Time omogućujete odrađivanje zadataka povezanih s tim agentom i odgovaranje na upite.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo