Što je staff agent?
Staff agent je član tima korisničke podrške s manjim ovlaštenjima od nadzornika, voditelja tima ili menadžera kojem je dodijeljena rola Admin. Obični staff agent ima rolu Agenta koja mu dopušta rješavanje i prebacivanje ticketa, ima pristup određenom odjelu i može raditi samo manje konfiguracije.
Saznajte više o agentima u LiveAgent-u.
Frequently Asked Questions
Tko je staff agent?
Staff agent je agent koji je član tima korisničke podrške s manjim ovlaštenjima nego njegov nadzornik, voditelj ili menadžer. Njegovi zadaci uključuju prvenstveno direktnu korisničku podršku i efikasno rješavanje problema.
Koja dopuštenja ima staff agent?
Staff agent ima agentska prava, odnosno pristup svim ticketima koji su mu pridruženi ili cijelu grupu ticketa za koje mu je omogućen pristup. Može u potpunosti baratati ticketima i odrađivati radnje povezane s istima. Ima pristup točno određenim odjelima i odrađuje manje konfiguracije .
Možete li postaviti staff agenta u LiveAgent-u?
U LiveAgent-u možete postaviti agentsku rolu koja je namijenjena staff agentima. Time omogućujete odrađivanje zadataka povezanih s tim agentom i odgovaranje na upite.
Expert note
Staff Agent je član tima korisničke podrške s manjim ovlaštenjima od nadzornika, voditelja tima ili menadžera. Ima pristup određenim odjelima te rješava i prebacuje ticketa.

Kako dodati agente u LiveAgent
LiveAgent-ova značajka upravljanja agentima optimizira korisničku podršku omogućavajući jednostavnu konfiguraciju email obavijesti i praćenje izvedbe agenata.
Portal za podršku Prebacivanje podataka Status sustava Zapis izmjena Zahtjev za prijedlog. Nagrade, certifikati i recenzije korisnika. Blog, rječnik, akademija, predlošci, webinari i kalkulator troškova. Softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver, softver pozivnog centra, sustav za upravljanje pritužbama, softver za korisnički portal i upravljanje emailovima. Sales contacts. Sva prava pridržana. Uvjeti korištenja, politika sigurnosti i privatnosti. Izrađujemo vaš LiveAgent. Isprobajte sve komunikacijske kanale. Naša web stranica koristi kolačiće. Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte pogodnosti LiveAgent-a.
LiveAgent is a communication tool for customers, with features such as automatic ticket assignment and emotional engagement for agents. It offers a free 14-day trial and options for customer support, data transfer, and status updates. Other features include integrations with VoIP partners and affiliate programs. The company has won awards and certificates, and offers resources such as a blog, dictionary, and webinars. Sales contacts and a newsletter are also available. Quality Unit owns all rights to LiveAgent.