Koje su prilagođene posredničke uloge?
Kada se novom korisniku dodaju u LiveAgent, potrebno je definirati ulogu agenta. Uloge određuju odgovornosti i mogućnosti agenta. U LiveAgent-u je moguće birati između zadanih uloga.
Postoje neke zadane vrste korisnika, poput vlasnika, administratora i agenta.
No neki se korisnički zastupnici bave posebnim upitima pa ih je potrebno definirati kao pojedinačnu ulogu. Postoji potreba za stvaranjem prilagođene uloge posrednika.
LiveAgent još nema značajku prilagođenih posredničkih uloga.
Frequently Asked Questions
Što su prilagodljive posredničke uloge?
Prilagodljive posredničke uloge pojedinačne su uloge agenata koji obrađuju posebne upite. Prilagođene su potrebama specifičnih kupaca. Standardne korisničke uloge u Live Agentu su vlasnik, administrator i agent.
Kako pristupiti prilagođenim ulogama agenata u LiveAgent-u?
Nažalost, u LiveAgent-u još nema dostupnih prilagođenih uloga agenta. U ovom trenutku možete birati samo između 3 standardne uloge s dobro definiranim opsegom odgovornosti.
Možete li urediti prilagođene uloge agenata u LiveAgent-u?
Trenutačno ne možete uređivati prilagođene uloge agenata u LiveAgentu jer one nisu dostupne. Promjene se mogu primijeniti samo u tri standardne uloge ako imate odgovarajuća dopuštenja.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Kontrolni popis za regrutiranje službenika korisničke službe
Kontrolni popis za zapošljavanje službenika korisničke službe: Koristite ovaj kontrolni popis kako bi pronašli idealnog kandidata za izvrsnu pomoć u ulozi.
Kontrolni popis za obuku agenata korisničke službe
LiveAgent's CRM software and help desk tools are being used to train and assess the performance of new customer service agents. It is important for new agents to work independently during their first regular shift to demonstrate their knowledge and skill. After the probationary period, managers should evaluate the agent's performance to provide feedback and identify areas for improvement. Soft skills, such as active listening and empathy, are important for building long-term relationships with customers. Proper training for customer service employees is key to providing excellent support and maintaining customer loyalty.
Kontrolni popis za regrutiranje službenika korisničke službe
Opisivanje slobodne pozicije je važan korak u regrutaciji kako bi potencijalni kandidati bolje razumjeli obveze i odgovornosti. Dvaput provjerite točnost opisa posla kako biste privukli kvalificirane kandidate i izbjegli obeshrabrivanje. Obratite se članovima postojećeg osoblja kako biste promovirali poziciju i dobili preporuke za kvalificirane kandidate. Važno je koristiti alate poput alata za provjeru oglasa za posao i alata za internu komunikaciju.