Koje su prilagođene posredničke uloge?
Kada se novom korisniku dodaju u LiveAgent, potrebno je definirati ulogu agenta. Uloge određuju odgovornosti i mogućnosti agenta. U LiveAgent-u je moguće birati između zadanih uloga.
Postoje neke zadane vrste korisnika, poput vlasnika, administratora i agenta.
No neki se korisnički zastupnici bave posebnim upitima pa ih je potrebno definirati kao pojedinačnu ulogu. Postoji potreba za stvaranjem prilagođene uloge posrednika.
LiveAgent još nema značajku prilagođenih posredničkih uloga.
Frequently asked questions
Što su prilagodljive posredničke uloge?
Prilagodljive posredničke uloge pojedinačne su uloge agenata koji obrađuju posebne upite. Prilagođene su potrebama specifičnih kupaca. Standardne korisničke uloge u Live Agentu su vlasnik, administrator i agent.
Kako pristupiti prilagođenim ulogama agenata u LiveAgent-u?
Nažalost, u LiveAgent-u još nema dostupnih prilagođenih uloga agenta. U ovom trenutku možete birati samo između 3 standardne uloge s dobro definiranim opsegom odgovornosti.
Možete li urediti prilagođene uloge agenata u LiveAgent-u?
Trenutačno ne možete uređivati prilagođene uloge agenata u LiveAgentu jer one nisu dostupne. Promjene se mogu primijeniti samo u tri standardne uloge ako imate odgovarajuća dopuštenja.
LiveAgent is a communication tool for customers, with features such as automatic ticket assignment and emotional engagement for agents. It offers a free 14-day trial and options for customer support, data transfer, and status updates. Other features include integrations with VoIP partners and affiliate programs. The company has won awards and certificates, and offers resources such as a blog, dictionary, and webinars. Sales contacts and a newsletter are also available. Quality Unit owns all rights to LiveAgent.