Koje su prilagođene posredničke uloge?
Kada se novom korisniku dodaju u LiveAgent, potrebno je definirati ulogu agenta. Uloge određuju odgovornosti i mogućnosti agenta. U LiveAgent-u je moguće birati između zadanih uloga.
Postoje neke zadane vrste korisnika, poput vlasnika, administratora i agenta.
No neki se korisnički zastupnici bave posebnim upitima pa ih je potrebno definirati kao pojedinačnu ulogu. Postoji potreba za stvaranjem prilagođene uloge posrednika.
LiveAgent još nema značajku prilagođenih posredničkih uloga.
Frequently Asked Questions
Što su prilagodljive posredničke uloge?
Prilagodljive posredničke uloge pojedinačne su uloge agenata koji obrađuju posebne upite. Prilagođene su potrebama specifičnih kupaca. Standardne korisničke uloge u Live Agentu su vlasnik, administrator i agent.
Kako pristupiti prilagođenim ulogama agenata u LiveAgent-u?
Nažalost, u LiveAgent-u još nema dostupnih prilagođenih uloga agenta. U ovom trenutku možete birati samo između 3 standardne uloge s dobro definiranim opsegom odgovornosti.
Možete li urediti prilagođene uloge agenata u LiveAgent-u?
Trenutačno ne možete uređivati prilagođene uloge agenata u LiveAgentu jer one nisu dostupne. Promjene se mogu primijeniti samo u tri standardne uloge ako imate odgovarajuća dopuštenja.
Ako želite saznati više o tome kako prilagodljive posredničke uloge mogu poboljšati vašu korisničku uslugu, posjetite članak "Uloge prilagođenog agenta (Objašnjeno)". Ovaj članak objašnjava kako prilagodljive uloge mogu povećati efikasnost vašeg tima.
Zanima vas kako pretpostavljeni softver pomoćne službe može poboljšati vaš poslovni proces? Otkrijte što je to i kako ga možete iskoristiti za poboljšanje korisničke podrške.
Ako razmišljate o tome kako unaprijediti korisničku podršku putem korisničke usluge uživo, ovaj članak će vam objasniti ključne prednosti i način implementacije. To je izvrstan način da vaša podrška bude brža i učinkovitija.
Za one koji žele saznati više o ekstenzijama, ovaj članak će vam pružiti sve potrebne informacije o njihovoj upotrebi i prednostima. Naučite kako ekstenzije mogu dodati dodatne funkcionalnosti vašem sustavu.
Ako trebate razumjeti važnost korisničkog obrasca, ovaj članak će vam objasniti kako pravilno korištenje korisničkog obrasca može poboljšati iskustvo korisnika. Saznajte kako lako prikupiti podatke korisnika na učinkovit način.
Za agencije koje žele unaprijediti komunikaciju s klijentima, live chat softver za agencije je ključan alat. Ovaj članak će vam pokazati kako live chat može biti korisniji od tradicionalnih metoda kao što su telefon ili e-mail.
Prilagođene uloge u LiveAgent sustavu omogućavaju administratorima kreiranje specifičnih administratorskih uloga za agente korisničke podrške, prilagođavajući njihove dozvole za optimalno upravljanje odgovornostima. Dostupno u Large planu, ova funkcionalnost podržava učinkovito usmjeravanje poslovnih dužnosti. Posjetite našu stranicu i saznajte kako postaviti prilagođene uloge i odabrati potrebne dozvole za vaše agente.
Saznajte sve o HTML-u, najpoznatijem jeziku za stvaranje web stranica i aplikacija. Naučite osnovne elemente HTML-a i kako ga koristiti s CSS-om i JavaScriptom. Isprobajte besplatno HTML uređivanje uz LiveAgent softver te saznajte više o ostalim korisničkim uslugama. Pridružite se najboljima i unaprijedite svoje web iskustvo!