Što je prilagođena uloga?
Prilagođene uloge su značajka koja daje mogućnost kreiranje prilagođenim administratorrskih uloga za agente korisničke podrške u LiveAgent sustavu. Ova značajka omogućava administratorima zabranu administratorskih privilegija agentima ili im daje pristup određenim dijelovima LiveAgent sustava. Korisna je za učinkovito usmjeravanje odgovornosti za poslovne dužnosti agenata. Ova značajka se može koristiti kao alternativa za našu ugrađenu značajku uloga koja nudi predefinirane uloge.
Vlasnici mogu pristupiti ovoj značajki u LiveAgent konfiguraciji i izabrati dozvole za agente kako bi odredili definiciju uloge. Tako možete dodati prilagođene uloge korisnicima i precizno definirati što određeni agent može uraditi unutar svoje uloge u kompaniji.
Kako postaviti prilagođene uloge unutar LiveAgent-a
Postavljanje prilagođenih uloga u LiveAgent-ovom uslužnom tiket softveru je lagan proces. Ne zaboravite da morate imati All-Inclusive plan kako bi mogli postaviti prilagođene uloge. Za početak, otvorite vaš LiveAgent račun i idite na opciju Konfiguracija. Kliknite na Prilagođene uloge u lijevom panelu izbornika ili na ikonu Prilagođene uloge na uvodnom ekranu konfiguracije.

Kada uđete u ovaj dio, kliknite na Kreiraj prilagođenu ulogu. Napišite ime uloge koju želite odrediti i zatim izaberite dostupne dozvole. Kliknite na Kreiraj ulogu na dnu prozorčića i gotovi ste. Također možete mijenjati postojeće dozvole svaki put kada je to potrebno nakon kreiranja uloge.

Kako odlučiti koje dozvole su potrebne za novu prilagođenu ulogu
Najbolji pristup je segmentiranje vaših agenata korisničke podrške po njihovoj specijalnosti, a zatim razmotrite koje LiveAgent dozvole su najprikladnije za njihovu ulogu unutar help deska. Na primjer, agent koji dobro radi unutar pozivnog centra bi trebao ne samo imati pristup značajkama pozivnog centra, nego i značajkama baze znanja. To može biti korisno za dodavanje novih informacija, kao što su odgovori na najčešća pitanja klijenata putem telefona. Isto vrijedi i za live chat agenta, koji će također trebati značajke za email tiketing kako bi mogao kontaktirati klijenta nakon rješavanja upita s live chata.
Ako ste novi u svijetu kreiranja prilagođenih uloga od nule i izbora dozvola za vaše agente, krenite jednostavno i prvo kreirajte osnovne uloge. Dodajte dozvole za svakog agenta prema vašim ili njihovim preferencijama. Ako zatrebaju više ili manje dozvola, to uvijek možete urediti po potrebi i prilagoditi odgovornosti.
Koje dozvole mogu imati prilagođene uloge
Prilagođene uloge nude razne dozvole za različite uloge koje se mogu kombinirati i miješati za maksimalnu fleksibilnost. Pogledajte potpuni popis dozvola ispod.
Agenti
- Upravljanje agentima (Poništeno po zadanim postavkama)
Status agenata
- Upravljanje statusima agenata (Poništeno po zadanim postavkama)
Telefoni
- Pregled postavki telefonije (Poništeno po zadanim postavkama)
- Uređivanje postavki telefonije (Poništeno po zadanim postavkama)
- Upravljanje uređajima agenata (Poništeno po zadanim postavkama)
Poredak
- Pregled poretka ostalih agenata (Poništeno po zadanim postavkama)
- Brisanje poretka agenata (Poništeno po zadanim postavkama)
Tiket
- Odgovor putem tiketa (Odobreno po zadanim postavkama)
- Kreiranje novog tiketa (Odobreno po zadanim postavkama)
- Čišćenje izbrisanog tiketa (Poništeno po zadanim postavkama)
- Izvođenje masovnih akcija na izabranim tiketima (Poništeno po zadanim postavkama)
Pametni odgovori
- Upravljanje pametnim porukama (Poništeno po zadanim postavkama)
- Upravljanje predefiniranim odgovorima (Poništeno po zadanim postavkama)
Baza znanja
- Upravljanje bazama znanja i njihovim postavkama (Poništeno po zadanim postavkama)
- Upravljanje sadržajem baze znanja (Odobreno po zadanim postavkama)
Kontakti
- Uređivanje kontakta (Odobreno po zadanim postavkama)
- Brisanje kontakta (Odobreno po zadanim postavkama)
Oznake
- Upravljanje oznakama (Poništeno po zadanim postavkama)
Uređivanje dozvola prilagođenih uloga
U slučaju da zatrebate uređivanje dozvola prilagođenih uloga i dodavanje ili oduzimanje dodatnih privilegija, to možete uvijek učiniti unutar zaslona za konfiguraciju. Idite na Konfiguracija > Prilagođene uloge u vašem LiveAgent računu i kliknite na ulogu koju želite urediti. Otvorit će se novi prozorčić. U tom prozorčiću možete promijeniti naziv uloge, kao i razinu pristupa za korisnike, klikom na gumb Promijeni, odmah do Modificiranih dozvola. Proces promjene dozvola je jednak kao i njihovo početno postavljanje.
Kako ukloniti prilagođene uloge
Kada uđete u Konfiguracija > Prilagođene uloge, kliknite na ulogu koju želite ukloniti. Idite na novi prozorčić i nađite odjeljak “Zona opasnosti”. Možete izbrisati bilo koju prilagođenu ulogu klikom na gumb Izbriši. Ne zaboravite da nema povratka jednom kada izbrišete ulogu. U slučaju da želite vratiti prethodno izbrisanu ulogu, morate kreirati novu i ponovno izabrati dozvole.
Improve your team workflow and specify permissions for each team member with LiveAgent.
Get started with our free 14-day trial, and create your own custom roles.?
Frequently asked questions
Kako dobiti ulogu administratora unutar LiveAgent-a?
Jedini način za dobiti ulogu administratora unutar LiveAgent-a je kada drugi administrator ili vlasnik računa dodijeli tu ulogu vama i da vam potrebne dozvole unutar sustava.
Jesu li prilagođene uloge dostupne za svaki LiveAgent plan?
Značajka prilagođenih uloga je dostupna samo u All-Inclusive LiveAgent planu. Korisnici s ostalim LiveAgent planovima mogu koristiti samo predefinirane uloge u svojim računima.
Koje su predefinirane uloge unutar LiveAgent-a?
Predefinirane uloge se koriste za određivanje dozvola agenata unutar LiveAgent sustava. Postoje četiri vrste predefiniranih uloga – Vlasnik, Administrator, Agent i Testna uloga. Sve uloge su različite u svojim razinama pristupa help desk sustavu.