Umorni ste od Vašeg softvera za pomoć?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja Freshdesk alternativa na tržištu.

  • ✓ Bez troškova postovljanja    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Otkažite u bilo kojem trenutku
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tražite alternativu za Freshdesk?

Razmotrite LiveAgent kao glavno rješenje za tim službee za korisnike ukoliko ste u potrazi za alternativama customer support platforms. LiveAgent nudi alate za rješavanje problema korisnika i stvaranje boljih odnosa s kupcima.

Nudimo vam više od 125 značajki, odlične alate i nebrojeno integracija kako bi vam pomogli riješiti upite korisnika na brz i jednostavan način. Iskoristite email ticketing, live chat, pozivni centar, društvene mreže ili značajke baze znanjakako biste kreirali vrhunsko iskustvo s našim softverom i iskoristili sve mogućnosti jedne platforme.

Zainteresirani ste? Nastavite čitati o značajkama LiveAgenta ili zapolnite 14–dnevno probno razdoblje. Bez ugovorne obveze i ostavljanja podataka o kreditnoj kartici.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Ticket fields in Help desk ticketing software - LiveAgent

Svi alati koji trebate za pružanje vrhunske usluge korisnicima

LiveAgent je kompletno rješenje spremno za rješavanje problema procesa korisničke podrške ws različitim alatima za produktivnost. Naše značajke su to kako bi vam pomogli riješitiupite korisnika brže, a u isto vrijeme eliminirajući ponavljajuće zadatke i povećavajući vašu produktivnost.

Ticketing sustava pretvara sve vaše razgovore s korisnicima iz npr. e-maila u tickete koji se mogu zatim riješavati od strane agenata službe za korisnike. Postavljanje live chata može biti isplativo zbog brže komunikacije s korisnicima.

Pokažite svijetu što je odlično korisničko iskustvo putem društvenih mreža kao što su Facebook, Twitter, ili Instagram. Poboljšajte vaše upravljanje odnosima s kupcima koristeći LiveAgent pozivni centar ili kreirajte korisnički portal također poznat i kao baza znanja.

Značajke Liveagent Competitor
Ukupne ocijene
Ukupne ocjene softvera od provjerenih korisnika na Capterri.
4.7
Dobili smo ukupnu ocjenu 4,7 od 5 od provjerenih korisnika na Capterri.
4.5
Dobili smo ukupnu ocjenu 4,7 od 5 od provjerenih korisnika na Capterri.
Jednostavnost korištenja
Ocjene jednostavnosti korištenja od provjerenih korisnika na Capterri.
4.6
Ocijenjeno 4,6 od 5 za jednostavnost korištenja od strane provjerenih korisnika na Capterri.
4.5
Ocijenjeno 4,6 od 5 za jednostavnost korištenja od strane provjerenih korisnika na Capterri.
Korisnička podrška
Ocjene korisničke podrške provjerenih korisnika na Capterri.
4.7
Ocijenjeno 4,7 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na Capterri.
4.6
Ocijenjeno 4,6 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na Capterri.
Vrijednost za novac
Ocjene cijene i vrijednosti provjerenih korisnika na Capterri.
4.7
Ocijenjeni 4,7 od 5 za vrijednost proizvoda u odnosu na cijenu od strane provjerenih korisnika na Capterri.
4.4
Ocijenjeni 4,4 od 5 za vrijednost proizvoda u odnosu na cijenu od strane provjerenih korisnika na Capterri.
Cijena
Cijena softvera u USD po agentu mjesečno.
$15/month/agent Cijena u USD po agentu mjesečno.
$19/mjesečno/agent Cijena u USD po agentu mjesečno.
Obavijesti
Upozorenja i eskalacije za tickete i SLA na temelju prioriteta i unaprijed definiranih uvjeta.
Nudi upozorenja i eskalacije.
Nudi upozorenja i eskalacije.
Automatsko usmjeravanje
Automatsko usmjeravanje ticketa do određenih odjela i agenata na temelju unaprijed definiranih uvjeta.
Nudi automatizirano usmjeravanje.
Nudi automatizirano usmjeravanje.
Upravljanje pozivnim centrom
Centralizirana nadzorna ploča za upućivanje, primanje i upravljanje pozivima.
Nudi upravljanje pozivnim centrom.
Nudi upravljanje pozivnim centrom.
Upravljanje redovima čekanja
Sustav koji se koristi za upravljanje redovima poziva.
Nudi upravljanje redovima čekanja.
Nudi upravljanje redovima čekanja.
Upravljanje e-mailovima
Mogućnost povezivanja softvera za ticketing s više e-mail adresa u svrhu primanja, odgovaranja i pisanja e-mailova izravno iz softvera.
Nudi upravljanje e-mailovima.
Nudi upravljanje e-mailovima.
Mjerni podaci o izvedbi
Pratite ponašanje posjetitelja vaše web stranice. Pogledajte koliko dugo pregledavaju vašu web stranicu ili na kojoj su točno stranici.
Nudi mjerne podatke o izvedbi.
Nudi mjerne podatke o izvedbi.
Upravljanje bazom znanja
Značajka koja korisnicima omogućuje stvaranje i upravljanje sveobuhvatnim spremištima znanja./span>
Nudi upravljanje bazom znanja.
Nudi upravljanje bazom znanja.
Višekanalna komunikacija
Povezuje se s više komunikacijskih linija (poput e-maila, live chata, pozivnog centra ili društvenih mreža) kako bi pojednostavio sve poruke i omogućio korisnicima da na njih odgovore putem softvera za ticketing.
Nudi višekanalnu komunikaciju.
Nudi višekanalnu komunikaciju.
Real-time chat
Izvorni widget za live chat koji se može postaviti na vašu web stranicu i koristiti za komunikaciju u stvarnom vremenu s posjetiteljima vaše web stranice.
Nudi chat u stvarnom vremenu.
Nudi chat u stvarnom vremenu.
Izvještavanje/Analitika
Nadzorna ploča za analitiku koja korisnicima omogućuje generiranje izvješća o izvedbi.
Nudi izvještavanje/analitiku.
Ne nudi izvještavanje/analitiku.
Portal za samoposluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal na koji se vaši korisnici mogu registrirati za pristup prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
Nudi portal za samoposluživanje.
Nudi portal za samoposluživanje.
Upravljanje sporazumom o razini usluge (SLA)
Značajka koja vam omogućuje upravljanje i praćenje SLA zapisnika, usklađenost s SLA i još mnogo toga.
Nudi upravljanje sporazumom o razini usluge (SLA).
Nudi upravljanje sporazumom o razini usluge (SLA).
Integracija s društvenim mrežama
integracija s popularnim društvenim mrežama, kao što je Facebook.
Nudi integracije s društvenim mrežama.
Nudi integracije s društvenim mrežama.
Upravljanje ticketima
Upravljajte ticketima s prijenosom ticketa, spajanjem, dijeljenjem, označavanjem kao spam, odgađanjem itd.
Nudi upravljanje ticketima.
Nudi upravljanje ticketima.
Upravljanje tijekom rada
Pravila automatizacije koja se mogu implementirati kako bi se ubrzali procesi korisničke podrške.
Nudi upravljanje tijekom rada./span>
Nudi upravljanje tijekom rada./span>

Obrađujte sve dolazne zahtjeve kupaca s jednog mjesta

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Smanjite vrijeme odziva najbržim chatom uživo

Ne morate upravljati upitima samo putem e-maila. LiveAgent može održavati performanse vaših agenata i pomoći finalizirati korisnikovo putovanje na vašoj stranici putem najbržeg live chat widgeta na tržištu.

Pripremite se za brže odgovore i riješite upite korisnika još brže. Live chat widgeti nisu samo effective alat za korisnički podršku već mogu i pretvoriti vašu zajednicu korisnika u one koji plaćaju..

U kombinaciji s drugim LiveAgent značajkama, kao što su unaprijed pripremljeni odgovoris, pregled tipkanja u stvarnom vremenu i arhiviranje odgovora možete odraditi sve što treba uz LiveAgent i njegove aplikacije i alate za produktivnost.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Pristigla pošta tima s chatom uživo i prilagođenim web obrascima

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Odgovarajuće značajke za korisničku podršku

Naše vam značajke omogućuju obavljanje mnogih aktivnosti službe za pomoć i automatizacije zadataka koje bi inače produžile vrijeme odziva. Uklonite zadatke koji se ponavljaju i odgovorite na uobičajena pitanja pripremljenim porukama.

Kad budete imali slobodnog vremena, slobodno pomozite kolegama s teškim zadacima u zajedničkoj pristigloj pošti s više kanala. Poboljšajte svoj tijek rada pravilima, oznakama i privatnim bilješkama u ticketima za korisničku podršku. Prikupite povratne informacije kupaca kako biste nastavili s dobrim radom.

Proširite svoju interakciju s korisnicima na kanalima društvenih medija i povežite drugi softver i alate trećih strana za stvaranje integracija s LiveAgentom. Istražite značajke i skup alata LiveAgent i saznajte zašto je popularan izbor za tvrtke diljem svijeta.

Učinite LiveAgent softverskom platformom prilagođenom za kvalitetnu korisničku uslugu

Želite li samo ticketing za korisničku podršku ili više kanala za komunikaciju s klijentima?
LiveAgent može biti softver za korisničku podršku ili softver za suradnju koji odgovara stilu i namjeni vašeg tima za korisničku podršku.

Radite li iz pristigle pošte na Gmailu? Povežite sve e-mail adrese koje imate u pristiglu poštu tima i pobrinite se za vašu e-mail podršku.

LiveAgent vam može poslužiti kao vrhunski e-mail klijent. Upotrijebite predloške, postavite pravila dodjeljivanja i ostavite bilješke agentima kako bi mogli učinkovito služiti milijunima klijenata.

Pristupite chatu uživo kako biste agentima pojednostavili komunikacijski proces. Chat uživo je također idealan izbor za korisnike koji žele brze odgovore na njihova pitanja.

Stavite gumb na svoju web stranicu i povećajte zadovoljstvo korisnika chatom. Primajte obavijesti u stvarnom vremenu i pratite koliko ljudi pregledava vaš web.

Omogućite izvrsno iskustvo korisničke podrške sa svojim pozivnim centrom. Telefonski pozivi dio su sustava za ticketing pa možete pratiti sve upite kupaca.

LiveAgent bilježi sve razgovore s korisnicima, uključujući i telefonske pozive. Izradite prilagođena IVR stabla i usmjeravajte pozive pravim agentima korisničke službe.

Jedan od novih popularnih komunikacijskih kanala kupaca su društveni mediji. Iskoristite Facebook, Twitter i Instagram kako biste unaprijedili vašu uslugu za korisnike.

Tvrtke koriste kanale društvenih medija za pokazivanje boljeg korisničkog iskustva, stjecanje lojalnosti kupaca i druge aktivnosti korisničke podrške.

Platforme za podršku koriste portale za samoposluživanje ispunjene korisnim člancima. Članci iz baze znanja povećavaju mogućnosti samoposluživanja za ljude koji žele pronaći odgovore.

LiveAgent dobro funkcionira kao softver za bazu znanja. Dodajte članke iz baze znanja ispunjene vrijednim resursima znanja i arhivu odgovora za svoje klijente.

Korisničko sučelje LiveAgenta puno je značajki koje podržavaju jednostavne procese i masovno opterećenje zadataka. Aplikacije za produktivnost dio su standardne službe za pomoć.

Upravljanje korisničkom podrškom postaje lakše s integracijama s alatima trećih strana. LiveAgent se zatim pretvara u višekanalni alat za suradnju u različite svrhe.

Zadovoljstvo korisnika naš je prioritet

Peter Komornik

LiveAgent kombiniraodličan live chat, ticketing i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje iznimne podrške našim kupcima.

black Slido logo
  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Spremni se za vaš 14-dnevni probni period?

U slučaju dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila, društvenih mreža ili nas nazovite.

Ovdje smo 24 sata dnevno kako bi vam pomogli oko bilo čega u vezi s korisničkom podrškom i LiveAgentom. Isprobajte LiveAgent danas besplatno bez podataka o kreditnoj kartici i bez ugovora.

Ako želite više informacija, pogledajte naš video zapis s primjerima korištenja alata i učinkovitog tijeka rada kako biste vidjeli sve što LiveAgent nudi.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kakav je LiveAgent u usporedbi s Freshdeskom?

LiveAgent nudi sljedeće dodatne mogućnosti u odnosu na Freshdeska: integracija Instagrama, integracija Vibera, video pozivi te je Freshdesk mnogo skuplji.

Koje prednosti nudi LiveAgent, a nije Freshdesk?

Dodatne prednosti korištenja LiveAgent -a u odnosu na Freshdesk uključuju povećano zadovoljstvo korisnika, zadržavanje korisnika, smanjenje troškova korisničke usluge, smanjenu stopu odbijanja i bolji tijek rada agenata.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo