LiveAgent je softverska platforma za korisničku podršku koja nudi alate poput e-mail ticketinga, live chata, pozivnog centra i društvenih mreža. Cijena je 15-19 USD po agentu mjesečno, a nudi 14-dnevni probni period bez potrebe za kreditnom karticom. LiveAgent se ističe po svojim značajkama, integracijama i zadovoljstvu korisnika.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Umorni ste od Vašeg softvera za pomoć?
Započnite | 14 dana besplatno
Provjerite ga u akciji
Razmotrite LiveAgent kao glavno rješenje za tim službee za korisnike ukoliko ste u potrazi za alternativama customer support platforms. LiveAgent nudi alate za rješavanje problema korisnika i stvaranje boljih odnosa s kupcima.
Nudimo vam više od 125 značajki, odlične alate i nebrojeno integracija kako bi vam pomogli riješiti upite korisnika na brz i jednostavan način. Iskoristite email ticketing, live chat, pozivni centar, društvene mreže ili značajke baze znanjakako biste kreirali vrhunsko iskustvo s našim softverom i iskoristili sve mogućnosti jedne platforme.
Zainteresirani ste? Nastavite čitati o značajkama LiveAgenta ili zapolnite 14–dnevno probno razdoblje. Bez ugovorne obveze i ostavljanja podataka o kreditnoj kartici.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
LiveAgent je kompletno rješenje spremno za rješavanje problema procesa korisničke podrške ws različitim alatima za produktivnost. Naše značajke su to kako bi vam pomogli riješitiupite korisnika brže, a u isto vrijeme eliminirajući ponavljajuće zadatke i povećavajući vašu produktivnost.
Ticketing sustava pretvara sve vaše razgovore s korisnicima iz npr. e-maila u tickete koji se mogu zatim riješavati od strane agenata službe za korisnike. Postavljanje live chata može biti isplativo zbog brže komunikacije s korisnicima.
Pokažite svijetu što je odlično korisničko iskustvo putem društvenih mreža kao što su Facebook, Twitter, ili Instagram. Poboljšajte vaše upravljanje odnosima s kupcima koristeći LiveAgent pozivni centar ili kreirajte korisnički portal također poznat i kao baza znanja.
Značajke | Liveagent Besplatno isprobajte najbolju alternativu samoposluživanja! Kreditna kartica nije potrebna. |
Competitor |
---|---|---|
Ukupne ocijene Ukupne ocjene softvera od provjerenih korisnika na Capterri. |
4.7 Dobili smo ukupnu ocjenu 4,7 od 5 od provjerenih korisnika na Capterri. |
4.5 Dobili smo ukupnu ocjenu 4,7 od 5 od provjerenih korisnika na Capterri. |
Jednostavnost korištenja Ocjene jednostavnosti korištenja od provjerenih korisnika na Capterri. |
4.6 Ocijenjeno 4,6 od 5 za jednostavnost korištenja od strane provjerenih korisnika na Capterri. |
4.5 Ocijenjeno 4,6 od 5 za jednostavnost korištenja od strane provjerenih korisnika na Capterri. |
Korisnička podrška Ocjene korisničke podrške provjerenih korisnika na Capterri. |
4.7 Ocijenjeno 4,7 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na Capterri. |
4.6 Ocijenjeno 4,6 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na Capterri. |
Vrijednost za novac Ocjene cijene i vrijednosti provjerenih korisnika na Capterri. |
4.7 Ocijenjeni 4,7 od 5 za vrijednost proizvoda u odnosu na cijenu od strane provjerenih korisnika na Capterri. |
4.4 Ocijenjeni 4,4 od 5 za vrijednost proizvoda u odnosu na cijenu od strane provjerenih korisnika na Capterri. |
Cijena Cijena softvera u USD po agentu mjesečno. |
$15/month/agent Cijena u USD po agentu mjesečno. |
$19/mjesečno/agent Cijena u USD po agentu mjesečno. |
Obavijesti Upozorenja i eskalacije za tickete i SLA na temelju prioriteta i unaprijed definiranih uvjeta. |
Nudi upozorenja i eskalacije. | Nudi upozorenja i eskalacije. |
Automatsko usmjeravanje Automatsko usmjeravanje ticketa do određenih odjela i agenata na temelju unaprijed definiranih uvjeta. |
Nudi automatizirano usmjeravanje. | Nudi automatizirano usmjeravanje. |
Upravljanje pozivnim centrom Centralizirana nadzorna ploča za upućivanje, primanje i upravljanje pozivima. |
Nudi upravljanje pozivnim centrom. | Nudi upravljanje pozivnim centrom. |
Upravljanje redovima čekanja Sustav koji se koristi za upravljanje redovima poziva. |
Nudi upravljanje redovima čekanja. | Nudi upravljanje redovima čekanja. |
Upravljanje e-mailovima Mogućnost povezivanja softvera za ticketing s više e-mail adresa u svrhu primanja, odgovaranja i pisanja e-mailova izravno iz softvera. |
Nudi upravljanje e-mailovima. | Nudi upravljanje e-mailovima. |
Mjerni podaci o izvedbi Pratite ponašanje posjetitelja vaše web stranice. Pogledajte koliko dugo pregledavaju vašu web stranicu ili na kojoj su točno stranici. |
Nudi mjerne podatke o izvedbi. | Nudi mjerne podatke o izvedbi. |
Upravljanje bazom znanja Značajka koja korisnicima omogućuje stvaranje i upravljanje sveobuhvatnim spremištima znanja./span> |
Nudi upravljanje bazom znanja. | Nudi upravljanje bazom znanja. |
Višekanalna komunikacija Povezuje se s više komunikacijskih linija (poput e-maila, live chata, pozivnog centra ili društvenih mreža) kako bi pojednostavio sve poruke i omogućio korisnicima da na njih odgovore putem softvera za ticketing. |
Nudi višekanalnu komunikaciju. | Nudi višekanalnu komunikaciju. |
Real-time chat Izvorni widget za live chat koji se može postaviti na vašu web stranicu i koristiti za komunikaciju u stvarnom vremenu s posjetiteljima vaše web stranice. |
Nudi chat u stvarnom vremenu. | Nudi chat u stvarnom vremenu. |
Izvještavanje/Analitika Nadzorna ploča za analitiku koja korisnicima omogućuje generiranje izvješća o izvedbi. |
Nudi izvještavanje/analitiku. | Ne nudi izvještavanje/analitiku. |
Portal za samoposluživanje Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal na koji se vaši korisnici mogu registrirati za pristup prošlim ticketima i sadržaju baze znanja. |
Nudi portal za samoposluživanje. | Nudi portal za samoposluživanje. |
Upravljanje sporazumom o razini usluge (SLA) Značajka koja vam omogućuje upravljanje i praćenje SLA zapisnika, usklađenost s SLA i još mnogo toga. |
Nudi upravljanje sporazumom o razini usluge (SLA). | Nudi upravljanje sporazumom o razini usluge (SLA). |
Integracija s društvenim mrežama integracija s popularnim društvenim mrežama, kao što je Facebook. |
Nudi integracije s društvenim mrežama. | Nudi integracije s društvenim mrežama. |
Upravljanje ticketima Upravljajte ticketima s prijenosom ticketa, spajanjem, dijeljenjem, označavanjem kao spam, odgađanjem itd. |
Nudi upravljanje ticketima. | Nudi upravljanje ticketima. |
Upravljanje tijekom rada Pravila automatizacije koja se mogu implementirati kako bi se ubrzali procesi korisničke podrške. |
Nudi upravljanje tijekom rada./span> | Nudi upravljanje tijekom rada./span> |
Ne morate upravljati upitima samo putem e-maila. LiveAgent može održavati performanse vaših agenata i pomoći finalizirati korisnikovo putovanje na vašoj stranici putem najbržeg live chat widgeta na tržištu.
Pripremite se za brže odgovore i riješite upite korisnika još brže. Live chat widgeti nisu samo effective alat za korisnički podršku već mogu i pretvoriti vašu zajednicu korisnika u one koji plaćaju..
U kombinaciji s drugim LiveAgent značajkama, kao što su unaprijed pripremljeni odgovoris, pregled tipkanja u stvarnom vremenu i arhiviranje odgovora možete odraditi sve što treba uz LiveAgent i njegove aplikacije i alate za produktivnost.
Naše vam značajke omogućuju obavljanje mnogih aktivnosti službe za pomoć i automatizacije zadataka koje bi inače produžile vrijeme odziva. Uklonite zadatke koji se ponavljaju i odgovorite na uobičajena pitanja pripremljenim porukama.
Kad budete imali slobodnog vremena, slobodno pomozite kolegama s teškim zadacima u zajedničkoj pristigloj pošti s više kanala. Poboljšajte svoj tijek rada pravilima, oznakama i privatnim bilješkama u ticketima za korisničku podršku. Prikupite povratne informacije kupaca kako biste nastavili s dobrim radom.
Proširite svoju interakciju s korisnicima na kanalima društvenih medija i povežite drugi softver i alate trećih strana za stvaranje integracija s LiveAgentom. Istražite značajke i skup alata LiveAgent i saznajte zašto je popularan izbor za tvrtke diljem svijeta.
Želite li samo ticketing za korisničku podršku ili više kanala za komunikaciju s klijentima?
LiveAgent može biti softver za korisničku podršku ili softver za suradnju koji odgovara stilu i namjeni vašeg tima za korisničku podršku.
Radite li iz pristigle pošte na Gmailu? Povežite sve e-mail adrese koje imate u pristiglu poštu tima i pobrinite se za vašu e-mail podršku.
LiveAgent vam može poslužiti kao vrhunski e-mail klijent. Upotrijebite predloške, postavite pravila dodjeljivanja i ostavite bilješke agentima kako bi mogli učinkovito služiti milijunima klijenata.
Pristupite chatu uživo kako biste agentima pojednostavili komunikacijski proces. Chat uživo je također idealan izbor za korisnike koji žele brze odgovore na njihova pitanja.
Stavite gumb na svoju web stranicu i povećajte zadovoljstvo korisnika chatom. Primajte obavijesti u stvarnom vremenu i pratite koliko ljudi pregledava vaš web.
Omogućite izvrsno iskustvo korisničke podrške sa svojim pozivnim centrom. Telefonski pozivi dio su sustava za ticketing pa možete pratiti sve upite kupaca.
LiveAgent bilježi sve razgovore s korisnicima, uključujući i telefonske pozive. Izradite prilagođena IVR stabla i usmjeravajte pozive pravim agentima korisničke službe.
Jedan od novih popularnih komunikacijskih kanala kupaca su društveni mediji. Iskoristite Facebook, Twitter i Instagram kako biste unaprijedili vašu uslugu za korisnike.
Tvrtke koriste kanale društvenih medija za pokazivanje boljeg korisničkog iskustva, stjecanje lojalnosti kupaca i druge aktivnosti korisničke podrške.
Platforme za podršku koriste portale za samoposluživanje ispunjene korisnim člancima. Članci iz baze znanja povećavaju mogućnosti samoposluživanja za ljude koji žele pronaći odgovore.
LiveAgent dobro funkcionira kao softver za bazu znanja. Dodajte članke iz baze znanja ispunjene vrijednim resursima znanja i arhivu odgovora za svoje klijente.
Korisničko sučelje LiveAgenta puno je značajki koje podržavaju jednostavne procese i masovno opterećenje zadataka. Aplikacije za produktivnost dio su standardne službe za pomoć.
Upravljanje korisničkom podrškom postaje lakše s integracijama s alatima trećih strana. LiveAgent se zatim pretvara u višekanalni alat za suradnju u različite svrhe.
LiveAgent kombiniraodličan live chat, ticketing i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje iznimne podrške našim kupcima.
“Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert
Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik
“Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron
“Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam
“Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad
“Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga
“Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal
“I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison
U slučaju dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila, društvenih mreža ili nas nazovite.
Ovdje smo 24 sata dnevno kako bi vam pomogli oko bilo čega u vezi s korisničkom podrškom i LiveAgentom. Isprobajte LiveAgent danas besplatno bez podataka o kreditnoj kartici i bez ugovora.
Ako želite više informacija, pogledajte naš video zapis s primjerima korištenja alata i učinkovitog tijeka rada kako biste vidjeli sve što LiveAgent nudi.
Spreman sam isprobati LiveAgent Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U
Bit ćete u dobrim rukama!
LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat
LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.
Prednosti live chata i kako ga koristiti
Live chat omogućuje brze odgovore na upite klijenata, olakšavajući poduzećima rješavanje korisničkih problema. Također omogućuje praćenje angažmana i analizu performansi.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma