Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za Zendesk. Poboljšajte zadovoljstvo korisnika, povećajte produktivnost i iskoristite bogate značajke koje nudi LiveAgent. Iskoristite besplatno probno razdoblje i usporedite LiveAgent s Zendeskom kako biste vidjeli sve prednosti.
Dosta vam je vašeg help desk softvera?
Započnite | 14 dana besplatno
Pogledajte ga na djelu
Ako tražite jednostavnu i pristupačnu Zendesk alternativu bogatu značajkama, LiveAgent bi mogao biti pravi izbor za vas.
Prijeđite sa Zendeska u LiveAgent za nekoliko minuta. Nudimo potpomognutu Zendesk migraciju koja će sve vaše podatke iz Zendeska uvesti u LiveAgent. Besplatno je i traje samo 5 minuta.
Saznajte kako se LiveAgent izdvaja od ostalih alternativa
LiveAgent pomaže povećati zadovoljstvo kupaca i poboljšati stope konverzije.
Smanjite vrijeme rada svojih agenata i riješite više upita kupaca.
S više od 175 help desk značajki, pružanje podrške bit će mačji kašalj.
Osnažite svoju korisničku podršku i privucite nove kupce. Iskoristite potencijal više od 175+ help desk značajki, uključujući snažan sustav tiketiranja s automatizacijom, chat uživo, društvene mreže, pozivni centar i korisnički portal.
Zašto plaćati 3 različita proizvoda, kad sve možete dobiti u jednom za 39 dolara mjesečno?
Započnite besplatno probno razdoblje
Ako tražite Zendesk alternativu, a brzina je mjerna jedinica koja vam je važna, LiveAgent bi mogao biti ono što tražite. LiveAgent može se pohvaliti najbržim widgetom za chat na tržištu — prikazuje se za samo 2,5 sekunde.
Brzi widget za chat pravi je put ako posjetitelja web stranice želite učinkovito pretvoriti u kupca. Prema izvješću eMarketera, 35% više ljudi izvršilo je kupnju putem interneta nakon što su koristili chat uživo. To je zato što kupci mogu dobiti odgovore na svoja pitanja neposredno prije kupnje.
Naš softver je višejezičan. Liveagent je preveden na 43 različita jezika (neki su djelomično prevedeni) i podržava widgete prilagodljive jeziku. Ne dopustite da strani jezici stvore prepreku između vas i vaših kupaca. Mi brinemo o vama.
Liveagent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver, pa mislimo da je savršena alternativa za Zendesk.
Dobijte 3 proizvoda po cijeni 1 – uključeni su help desk, chat uživo i telefonska podrška.
LiveAgent će vam pomoći pružiti izvrsnu korisničku podršku na svim kanalima podrške. Pomoću moćne automatizacije i pravila vaš tim za korisničku podršku uštedjet će vrijeme i biti produktivniji u rješavanju upita kupaca.
Isprobajte LiveAgent besplatno i odlučite odgovara li vam više od Zendeskova rješenja.
Započnite besplatno probno razdoblje
Idite na Capterra kako biste usporedili ocjene LiveAgent-a i Zendeska na temelju recenzija kupaca
Slobodno provjerite što drugi kupci kažu o LiveAgentu. LiveAgent prikupio je više od 2800 recenzija na raznim tržištima softvera poput Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Software Advice.
[u-dobrim-rukama]
Zanima vas kako stojimo u usporedbi s ostalim popularnim help desk rješenjima? Provjerite naše stranice s usporedbama i otkrijte sve što imamo za ponuditi.
[alternative]
LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat
LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.
Inovacija i strategija oko korisničkog iskustva
Paula Kennedy, liderica u CX industriji, vidi AI inovacije kao priliku za poboljšanje korisničkog iskustva i za podizanje industrije na višu razinu uz pomoć novih tehnologija i vještina.
LiveAgent nudi alate za komunikaciju i personalizirani sadržaj te podršku za integracije, korisna za e-trgovinu. Pruža poboljšanu podršku korisnicima MSP-a, omogućuje različite kanale komunikacije i bilješke za agente. Također, pruža savjete za pružanje kvalitetne korisničke usluge putem društvenih medija i analizu najboljih brendova. Posjeduje i funkcionalnosti poput VoIP telefonskih sustava, samoposlužnog softvera i softvera za upravljanje emailovima.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.