Što je to Web helpdesk?
Web helpdesk, ukratko WHD, je tehnologija koja pruža službu za pomoć – upravljanje tiketama. Omogućuje korisnicima olakšano upravljanje korisničkim uslugama pomoću sustava tiketa. Sva komunikacija pohranjena je u tiketama kojima se upravlja. Također nudi upravljanje hardverom i softverom, upravljanje znanjem, automatiziranje korisničkih povratnih informacija i još mnogo toga. Sva konfiguracija dostupna je korisnicima izravno iz web preglednika. Korisnicima je potreban samo web preglednik da bi pokrenuli web help desk.
Tražite alternativu za LiveHelpNow?
Prebacite se na LiveAgent, najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Isprobajte besplatno, kreditna kartica nije potrebna.
LiveAgent | Brzi pregled help desk softvera
Softver za helpdesk olakšava upravljanje korisničkom podrškom i poboljšava zadovoljstvo korisnika. LiveAgent nudi integraciju s različitim kanalima komunikacije.