Quality Unit, kompanija koja stoji iza softverskog proizvoda LiveAgent oduvijek je stvarala proizvode koji su stabilni i sigurni. Od našeg početka 2004., narasli smo na desetke tisuća zadovoljnih korisnika, koji imaju različite interne zahtjeve za svoje dobavljače rješenja.
Naši su sustavi poprilično kompleksni i stoga se ne možemo oslanjati
na 1 ili 2 podatkovna centra da podržava LiveAgent. Trenutačno imamo višestruke podatkovne centre diljem svijeta. Instaliramo račune naših korisnika na najbolje moguće poslužiteljske točke ovisno o
tome gdje se nalaze i uzimajući u obzir njihove nacionalne zakone.
Popis trenutačnih podatkovnih centara diljem svijeta:
- Newark, New Jersey, SAD
- Dallas, Texas, SAD
- London, Ujedinjena Kraljevina
- Frankfurt, Njemačka
- Bratislava, Slovačka
- Singapore, Singapur
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!