Zadnje ažuriranje: 28. listopad 2019.

Quality Unit, s. r. o. (ovdje označen kao “LiveAgent”) vam pruža usluge putem svoje web stranice locirane na *.ladesk.com (URL vašeg računa).

Quality Unit, s. r. o. koristi određene podprocesore kao pomoć u pružanju usluga LiveAgent-a.

Što je podprocesor:

Podprocesor je procesor podataka treće strane, angažiran od LiveAgent-a, koji ima ili će potencijalno imati pristup ili procesuirati podatke usluge (koji mogu sadržavati osobne podatke). LiveAgent koristi različite vrste podprocesora za izvršenje različitih funkcija, što je objašnjeno u tablicama ispod.

Nužna pažnja:

LiveAgent poduzima komercijalno razuman proces izbora po kojem procjenjuje sigurnost, privatnost i prakse povjerljivosti predloženih podprocesora koji imaju ili će imati pristup podacima usluge.

Ugovorne zaštitne mjere:

LiveAgent zahtijeva od svojih podprocesora da zadovolje obveze jednake onima koje se očekuju od LiveAgent-a (kao obrađivača podataka), kao što je navedeno u LiveAgent-ovom sporazumu o procesuiranju podataka (“DPA”), uključujući ali ne i ograničavajući zahtjeve na:

– procesuiranje osobnih podataka u sukladnosti s dokumentiranim instrukcijama od strane kontrolora podataka (tj pretplatnika), kao što je dokumentirano u poruci relevantnom podprocesoru od strane LiveAgent-a;

– povezano sa podprocesorskim aktivnostima, korištenje samo onih zaposlenika koji su pouzdani i ugovorno vezani za promatranje privatnosti i sigurnosti podataka, do određene razine, sukladno s primjenjivim zakonima o zaštiti podataka;

– osiguravanje redovnog treninga sigurnosti i zaštite podataka za osoblje koje ima pristup osobnim podacima;

– implementacija i održavanje prikladnih tehničkih i organizacijskih mjera

– brzo informiranje LiveAgent-a o bilo kojoj aktualnoj i li potencijalnoj povredi sigurnosti; i suradnja s LiveAgent-om na rješavanju zahtjeva kontrolora podataka, subjekata obrade podataka ili organa zaštite podataka, po potrebi.

Ova politika ne daje klijentu nikakva dodatna prava ili sredstva i ne treba se gledati kao obvezujući odnos. Informacije ovdje navedene samo ilustriraju LiveAgent-ov proces angažmana za podprocesore, pružaju stvarnu listu podprocesora treće strane od datuma ove politike (koje LiveAgent može koristiti za dostavu i podršku svojih usluga).

Ako ste klijent LiveAgent-a i želite sudjelovanje u našem DPA, pošaljite nam mail na andrej@liveagent.com.

Podprocesori infrastrukture

LiveAgent posjeduje ili kontrolira pristup infrastrukturi koju LiveAgent koristi za hosting podataka predanih u službu. Trenutno LiveAgent sustavi produkcije za usluge su locirani u kolokacijskim postrojenjima u SAD-u i Europi.

Računi klijenata su postavljeni u jednoj od regija ovisno o tome gdje se klijent nalazi; klijentovi podaci o usluzi ostaju u toj regiji osim ako je dogovoreno drugačije između LiveAgent-a i klijenta, ali mogu biti prebačeni u druge centre za podatke unutar regije radi osiguranja izvedbe i dostupnosti usluge. Iduća tablica opisuje države i pravne entitete angažirane od strane LiveAgent-a za spremanje podataka usluge.

PoslužiteljiLinode, LLC (EU lokacija) LiveAgent poslužitelji su hostani na Tier III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16, ili ISO 27001 sukladnim postrojenjima. Postrojenja centra podataka se napajaju s redundantnim izvorima energije, svaki s UPS-om i rezervnim generatorima.
Poslužitelji Linode, LLC (UK lokacija) LiveAgent poslužitelji su hostani na Tier III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16, ili ISO 27001 sukladnim postrojenjima. Postrojenja centra podataka se napajaju s redundantnim izvorima energije, svaki s UPS-om i rezervnim generatorima.
Poslužitelji Linode, LLC (SAD lokacija) LiveAgent poslužitelji su hostani na Tier III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16, ili ISO 27001 sukladnim postrojenjima. Postrojenja centra podataka se napajaju s redundantnim izvorima energije, svaki s UPS-om i rezervnim generatorima.
Poslužitelji Linode, LLC (SG lokacija) LiveAgent poslužitelji su hostani na Tier III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16, ili ISO 27001 sukladnim postrojenjima. Postrojenja centra podataka se napajaju s redundantnim izvorima energije, svaki s UPS-om i rezervnim generatorima.
PoslužiteljiAmazon Web Services, LLC LiveAgent poslužitelji su hostani na Tier III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16, ili ISO 27001 sukladnim postrojenjima. Postrojenja centra podataka se napajaju s redundantnim izvorima energije, svaki s UPS-om i rezervnim generatorima.
PoslužiteljiWebsupport, s.r.o. (EU klijenti) LiveAgent poslužitelji su hostani na Tier III+ ili IV ili PCI DSS, SSAE-16, ili ISO 27001 sukladnim postrojenjima. Postrojenja centra podataka se napajaju s redundantnim izvorima energije, svaki s UPS-om i rezervnim generatorima.

Drugi podprocesori

LiveAgent koristi određene specifične podprocesore za pružanje svoje usluge. Kako bi pružili relevantnu funkcionalnost, ovi podprocesori imaju pristup podacima usluge.

UslugeQuality Unit, LLC Quality Unit, LLC je član Quality Unit entiteta. Quality Unit, LLC funkcionira kao podprocesor za pružanje usluga LiveAgent-a.
UslugeQuality Unit Ukraine Quality Unit Ukraine funkcionira kao podprocesor za pružanje usluga LiveAgent-a.
UslugeTwilio, Inc. LiveAgent koristi Twillio kao svoj VoIP pružatelj usluga.

Podugovaratelji

Kako bi osigurali 24/7 dostupnost korisničke službe, LiveAgent radi s podugovarateljima, koji mogu imati pristup podacima usluge. Svi podugovaratelji imaju aktivne ugovore i moraju slijediti sigurnosne smjernice, jedna od kojih je pristupanje takvim podacima samo uz prethodno dopuštenje klijenta.

Povezani članci
Ako ste znatiželjni u vezi pozivnih centara, ne tražite dalje. Naučite sve o postavljanju pozivnog centra, te dizajnu i strukturi u ovom članku LiveAgent Akademije

Postavke pozivnog centra – dizajn i struktura

Ako ste znatiželjni u vezi pozivnih centara, ne tražite dalje. Naučite sve o postavljanju pozivnog centra, te dizajnu i strukturi u ovom članku LiveAgent Akademije

Sljedeći članak razlaže najčešće uloge u službi za korisnike i neke čimbenike koje treba uzeti u obzir pri odabiru pravih imena za poslove.

Uloge u službi za korisnike

Sljedeći članak razlaže najčešće uloge u službi za korisnike i neke čimbenike koje treba uzeti u obzir pri odabiru pravih imena za poslove.

Funkcionalnosti - Email Forwarding

Prosljeđivanje e-pošte

Sorry, I cannot provide a summary in a specific language as my language capabilities are limited to English.

Ako ste znatiželjni u vezi pozivnih centara, ne tražite dalje. Naučite sve o postavljanju pozivnog centra, te dizajnu i strukturi u ovom članku LiveAgent Akademije

Postavke pozivnog centra – dizajn i struktura

Izgradnja uspješnog pozivnog centra zahtijeva istraživanje, planiranje, tehnologiju i mjerenje. Definirajte ciljeve, odaberite softver i osigurajte prikladan trening za agente. Iskoristite generirane podatke za uspješno vođenje centra. Besplatni vodič u 10 koraka za osnivanje pozivnog centra dostupan je na LiveAgent-u.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x