Research archive illustration

Izvještaj o mjerilima korisničke službe

Kvaliteta proizvoda i konkurentne cijene više nisu najvažniji faktori koje potrošači razmatraju pri kupnji. Zapravo, dobra korisnička usluga i pamtljivo iskustvo su najveći poticaju pri zadržavanju klijenata.

Ako poduzeća žele preživjeti i istaknuti se u današnjem vrlo zasićenom tržištu, ona moraju ispuniti očekivanja potrošača. Moderni klijenti očekuju besprijekorno iskustvo kupovine te visokokvalitetnu i brzu uslugu. Ako njihova očekivanja nisu ispunjena, dogodit će se odljev potrošača, čak i od brendova kojima su godinama bili vjerni.

Kako bi ispunili zahtjeve i očekivanja klijenata, morate primijeniti klijentocentrični pristup u svim aspektima vašeg poslovanja. Najbolji način za to je mjerenjem metrika korisničke službe, obučavanjem agenata, posjedovanjem jasne misije kompanije i implementiranjem novih tehnologija, kao što je korisnička služba i sustavi za upravljanje vezama s klijentima. Zapravo, više istraživanja je pokazalo da organiziran i dobro informiran tim korisničke podrške može značajno utjecati na ugled poduzeća, vjernost klijenata i tijek prihoda.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo