Kvaliteta proizvoda i konkurentne cijene više nisu najvažniji faktori koje potrošači razmatraju pri kupnji. Zapravo, dobra korisnička usluga i pamtljivo iskustvo su najveći poticaju pri zadržavanju klijenata.
Ako poduzeća žele preživjeti i istaknuti se u današnjem vrlo zasićenom tržištu, ona moraju ispuniti očekivanja potrošača. Moderni klijenti očekuju besprijekorno iskustvo kupovine te visokokvalitetnu i brzu uslugu. Ako njihova očekivanja nisu ispunjena, dogodit će se odljev potrošača, čak i od brendova kojima su godinama bili vjerni.
Kako bi ispunili zahtjeve i očekivanja klijenata, morate primijeniti klijentocentrični pristup u svim aspektima vašeg poslovanja. Najbolji način za to je mjerenjem metrika korisničke službe, obučavanjem agenata, posjedovanjem jasne misije kompanije i implementiranjem novih tehnologija, kao što je korisnička služba i sustavi za upravljanje vezama s klijentima. Zapravo, više istraživanja je pokazalo da organiziran i dobro informiran tim korisničke podrške može značajno utjecati na ugled poduzeća, vjernost klijenata i tijek prihoda.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma