Većina nas radije ne bi priznala da se prekidi i incidenti događaju češće nego što bismo željeli, osobito u radnom okruženju – a u mnogim slučajevima praktički ih je nemoguće izbjeći. Problem nije u tome zašto se događaju prekidi i incidenti (osim ako nisu unutarnje, ponavljajuće se pogreške) – važno je kako se s njima nosite. Korištenje softverskih rješenja za upravljanje incidentima najbolji je način za to.
Softverska rješenja za upravljanje incidentima savršena su postavka za tvrtke koje se suočavaju s relativno čestim problemima i smetnjama. Omogućuje praćenje incidenata kroz cijeli njihov životni vijek i rješavanje.
U nastavku ćemo objasniti kako je softver za upravljanje incidentima od vitalnog značaja za moderna poduzeća. Također ćemo vam ponuditi 25 fantastičnih softverskih rješenja za upravljanje incidentima.
Što je softver za upravljanje incidentima?
Softver za upravljanje incidentima (IMS), koji se ponekad naziva i upravljanje pozivima ili softver centra za kontakt, ključan je za IT arsenal svake tvrtke. To je alat sa zadatkom da vas pokrene nakon što naiđete na bilo kakve tehnološke ili neplanirane prekide.
Pomoću ovog softvera možete riješiti svoje probleme, evidentirati svoje probleme i pojednostaviti “proces oporavka”, dopuštajući mali ili nikakav utjecaj na poslovanje vas i vaše tvrtke. Stoga se korisnici ne moraju nositi s prekidom svoje usluge.
Zamislite softver za upravljanje incidentima kao centralizirano spremište za alate koji prate, bilježe i rješavaju incidente, a pritom vode evidenciju o tome što se dogodilo. Dakle, sljedeći put kada se problem pojavi, rješenje će biti mnogo jednostavnije za rukovanje.
Na prvi pogled, softver za upravljanje incidentima mogao bi izgledati samo kao a sustav za praćenje problema. Realnost je, međutim, sasvim drugačija. Značajke, mogućnosti i funkcionalnosti softvera za upravljanje incidentima obično su opsežnije i sofisticiranije. Stoga, osim što pomažu tvrtkama u praćenju i rješavanju njihovih problema, mogu poboljšati i svoj IT okvir i upravljanje uslugama u cjelini.
Zašto biste trebali koristiti softver za upravljanje incidentima?
Korištenje softvera za upravljanje incidentima korisno je na više načina, a svi su usredotočeni na pomaganje tvrtkama da se vrate na pravi put nakon što im je incident poremetio tijek rada.
U većini poduzeća cilj je zadovoljiti kupca. Povećanje zadovoljstva kupaca prioritet je i tu dolaze IMS rješenja. IMS rješenja omogućuju rukovanje mnogim ulaznicama u rekordnom roku, što znači da znatno olakšava pružanje izvanredne podrške, interakciju sa svojim klijentima i pravodobno i učinkovito rješavanje svih karata ili problema.
Zahvaljujući IMS rješenjima, vaš tim za korisničku podršku može brzo zatvoriti velike incidente bez gubljenja vremena na nagađanja. Sveobuhvatno upravljanje incidentima praktički je sinonim za platforme za odgovor na incidente, što znači da su platforme bitan alat za pravilno upravljanje odgovorima na incidente.
Zahtjevi za uslugom uobičajeni su u svakoj industriji, ali učinkovitost procesa upravljanja incidentima diktira cjelokupnu uspjeh, brzinu i sofisticiranost vašeg tijeka rada. Korištenjem IMS -a možete poboljšati vrijeme odziva i vrijeme rješavanja putem SaaS rješenja.
Neke od najznačajnijih prednosti korištenja ovog softvera su:
Manji ukupni zastoj
Ako vodite posao, imperativ je da ga nastavite raditi kao dobro podmazan stroj, čak i kad se čini da je problem pri ruci. Koristeći vrhunsku platformu za upravljanje incidentima, možete osigurati da će biti manje zastoja u vašim operacijama jer se problemi bilježe, prate i rješavaju na pojednostavljen način.
Bolji uvid i praćenje problema
Osim što pruža uvid u početni uzrok problema, pružatelji rješenja za upravljanje incidentima mogu pomoći otkrivate što je dovelo do problema. Ne biste trebali samo obratiti pozornost na to kada pokušavate riješiti problem – jednako je važno ukloniti vjerojatnost da će se isti problem ponovno pojaviti u budućnosti. Zamislite ako se problem ponovno pojavi. U tom slučaju, imali biste bolji uvid u to kako biste mogli brže pružiti rješenje incidenata za sve upite kupaca i ulaznice u vezi s tim.
Poboljšana organizacija problema
Problemi praćenja, evidentiranja i zapisi prethodnih rezolucija temeljni su aspekti robusnog softverskog rješenja za upravljanje incidentima. Oni tvrtki pružaju točne podatke u stvarnom vremenu potrebne za rješavanje problema. Zapovjedno središte za incidente prikuplja podatke o tim problemima- kao što su kada i zašto su se pojavili i kako ste ih riješili- u osnovi vam pomaže da riješite još problema. Osim toga, fantastično je poboljšati vaš postojeći IT okvir i osigurati da se ti problemi rješavaju.
Pojednostavljena učinkovitost
Učinkovitost je sve u poslu, i zato svaki problem treba rješavati na poseban način, osobito ako vodite tvrtku orijentiranu na klijenta. Koristeći softverska rješenja za upravljanje incidentima, vaši agenti za servis uvijek će imati isti pristup rješavanju problema. To štedi dragocjeno vrijeme, uklanja mogućnost nagađanja i maksimizira učinkovitost s kojom agenti rješavaju problem koji je pred njima.
Potpuna transparentnost
Donošenje odluka u stvarnom vremenu na temelju podataka nije jedini trend koji je postao industrijski standard jer je potpuna transparentnost popularnija nego ikad. Ljudi će uvijek htjeti znati status svojih karata za incidente, a s vodećim softverskim rješenjima za upravljanje incidentima uvijek će znati što se događa iza kulisa.
Korištenje softvera za upravljanje incidentima ima sve ove fantastične prednosti, ali najvažnija može biti pružanje potrebnih podataka koje možete koristiti za poboljšanje poslovanja. Na primjer, ako imate smetnji i incidenata s jedne vrste uređaja više od drugih, to će vam dati potreban uvid za rješavanje tog problema. Ova filozofija primjenjuje se na sve aspekte vašeg poslovanja. Pomoću softvera za upravljanje incidentima možete istaknuti najproblematičnija područja vašeg poslovanja i implementirati okvir za incidente koji može umanjiti smetnje i moguće troškove u budućnosti.
Najbolje značajke softvera za upravljanje incidentima
Vaš IMS sustav po izboru trebao bi uključivati niz značajki koje vam omogućuju rukovanje svim vrstama karata i pojednostaviti vrijeme odziva i tijek rada. Neke od najvažnijih značajki koje biste trebali tražiti u IMS -u su:
Tiketni sustav
Sustav izdavanja karata jedna je od ključnih značajki IMS rješenja. Dobar sustav ulaznica trebao bi uključivati:
- Opcija višekanalne ulaznice koja vam omogućuje da pojednostavite svoje karte na jednom mjestu.
- Vrhunska pohrana tako da možete indeksirati sve ulaznice.
- CRM rješenje koje vam pomaže u praćenju interakcija s korisnicima, a istovremeno pruža mogućnost slanja masovnih akcija.
Nadalje, trebao bi imati što je više moguće elemenata automatizacije. U dobrom IMS-u značajke kao što su automatizirana distribucija karata i eskalacija, makroi i predlošci odgovora, te uklanjanje podataka su vrlo traženi.
Chat uživo
Automatizacija vas može odvesti samo toliko daleko, a AI rješenja nisu dovoljno sofisticirana da budu rješenje na jednom mjestu za sve upite kupaca. Zato bi IMS vrhunske razine trebao imati niz značajki chata uživo poput komunikacija u stvarnom vremenu, trenutne poruke, indeksiranje chata, praćenje interakcije i automatska distribucija. Ove značajke pomoći će vašem timu da se što prije pobrine za probleme vaših klijenata.
Pozivni centar
Pozivni centar također je sastavni dio svakog zvučnog sustava za upravljanje incidentima. U idealnom slučaju, trebali biste moći koristiti svoj IMS pozivni centar za dolazne i odlazne pozive tako da možete riješiti probleme složenih klijenata. Osim toga IVR i automatske povratne pozive mogu vam pomoći da obavijestite svoje korisnike o statusu slučaja.
Društvene mreže
Društveni mediji jedan su od bitnih elemenata modernog poslovanja. IMS bi trebao imati besprijekornu integraciju s mrežama društvenih medija i nuditi fantastično praćenje robne marke i upravljanje ugledom kako bi vaši posjetitelji, klijenti , a kupci su što sretniji.
Korisnički portal
Bazu znanja uvijek je dobro imati, pogotovo ako želite pružiti što više rješenja za samoposluživanje koliko je moguće. Izgradnjom baze znanja, vaši će klijenti moći pronaći informacije o proizvodima i uslugama u okviru vaših često postavljanih pitanja stranice ili forume. Nadalje, učinkovit IMS trebao bi pružiti ploču povratnih informacija i prijedloga kako bi vaši klijenti mogli pružiti kritički uvid u to kako vaše poslovanje se može poboljšati.
Sigurnost
IMS je onoliko dobar koliko je i siguran, što znači da ćete morati istražiti prije nego što se odlučite za bilo koju određenu opciju. Obično su najsigurnija IMS rješenja bazirana na oblaku i nude šifriranje, 2koračna provjera, više podatkovnih centara i usklađenost s GDPR -om..
Funkcionalnosti
Čemu služi IMS ako nema sve potrebne značajke za rješavanje, indeksiranje i primanje obavijesti o smetnjama ili tiketama? Ovisno o vašem poslovnom fokusu, očekujete određene značajke, ali neke od najčešćih su:
SLA upravljanje
Neograničena povijest
Koliko košta softver za upravljanje incidentima?
Više od nekoliko pružatelja usluga IMS-a nudi dinamičke planove cijena i prilagođene modele određivanja cijena, ali mnogi imaju unaprijed organizirane cijene na temelju svojih značajki.
Cijena IMS-a također je određena brojem korisnika koje podržava. Što više agenata koristi IMS, to je cijena viša. Međutim, nemaju svi sustavi cijene po korisniku, jer su neke fantastične opcije potpuno besplatne za komercijalnu uporabu.
Top 25 softverskih rješenja za upravljanje incidentima na tržištu
U nastavku ćemo opisati dvadeset pet fantastičnih IMS rješenja, sve njihove značajke, prednosti, nedostatke i najvažnije, njihovu cijenu. Zatim ćemo suziti izbor i otkriti koja su rješenja najbolja na tržištu (prema nama).
1. LiveAgent
LiveAgent jedno je od najpopularnijih rješenja za upravljanje korisnicima na tržištu. Platforma ima nevjerojatnu listu predstavnika, a agentima daje pristup mnogim značajkama po razumnoj cijeni. LiveAgent nudi niz potpunih rješenja, poput centralizirane lokacije za pohranu karata, automatizacija korisničke službe, upravljanje incidentima i upozorenje.
Softver je poznat po jednostavnosti korištenja i besprijekornoj integraciji. To je također jedna od najboljih opcija na tržištu u smislu cijene i funkcionalnosti.
To što je relativno jednostavan za korištenje ne znači da nije sofisticiran jer će ovaj alat za upravljanje incidentima omogućiti čak i najopsežnije i složene karte i tokovi rada automatizacije.
Ukratko, ovo je imperativno softversko rješenje ako želite poboljšati svoje poslovanje, iskustvo korisnika i želite s lakoćom i brzinom rješavati poslovne kritične incidente te podržati karte.
Još jedan pozitivan aspekt ovog softvera je to što ima prilagodljiv prednji kraj, što znači da ga možete integrirati sa svojim postojećim dizajnom i IT okvirima.
Prednosti:
- Jednostavan za korištenje
- Povoljna cijena
- Prilagodljiv
- Rješenje s punim snopom
- SaaS Cloud softver
Nedostaci:
- Nema integracije LinkedIna
Cijene:
Cijene LiveAgent -a počinju od 9 USD po agentu mjesečno, ali se mogu pomjeriti do 49 USD po agentu mjesečno ako tražite cijeli niz značajki kao što su pozivni centar i društvene integracije. No, dolazi s 30-dnevnim besplatnim probnim razdobljem i nije potrebna kreditna kartica za testiranje svega općenito dostupnog u All-Inclusive planu.
All-In-One solution
Create a LiveAgent account and begin tracking, logging, and solving incidents immediately.
2. Opsgenie
Opsgenie je IMS rješenje koje se fokusira na to da sve radi i radi što je dulje moguće. Usluga je glavni izbor ako želite centralizirati svoje karte, izvješća o incidentima i smetnje na jednom mjestu kako bi se mogli ispravno riješiti, indeksirati i pratiti.
Još jedna važna stvar koju treba spomenuti su njezine izvanredne mogućnosti filtriranja, koje vam omogućuju da postavite prioritet hitnijim pitanjima od drugih. Opsgenie također omogućuje svojim korisnicima da se dublje pozabave kritičkom analizom problema koji se javljaju.
Opsgenie nije samo za organiziranje i rješavanje ulaznica; također sprječava nastanak problema. Kao takav, izuzetno je fleksibilan i može se integrirati u bilo koji sustav. Može istražiti probleme i značajno poboljšati vaš postojeći okvir.
Prednosti:
- Rješenje s punim snopom
- Uvid i istraživanje kroz značajke razrješenja
- Dinamičko upozorenje i izvješća
- Značajke određivanja prioriteta
- Više kanala obavijesti
Nedostaci:
- Nedostaju administratorske privilegije
- Složeno korisničko sučelje za planiranje
Cijene:
Opsgenie cijene počinju od 9 USD po agentu mjesečno. Ova cijena obuhvaća upozorenja i upravljanje incidentima. No za 29 USD po agentu mjesečno dobit ćete cijeli niz funkcija koje Opsgenie može ponuditi. Nude 14-dnevno besplatno probno razdoblje, uključujući osnovno upozorenje i upravljanje dežurstvom za do pet osoba.
3. Zendesk
Zendesk je jedno od najpoznatijih softverskih rješenja za upravljanje incidentima na tržištu. Jednostavan je za upotrebu, pokriva širok raspon značajki i općenito je vrlo dobro pregledan CMS, IMS i ITSM.
Jedna od stvari koja Zendesk čini traženim softverom je ta što je potpuno prilagodljiv i nudi fantastične integracije, osim što je vrlo jednostavan za implementaciju u svim aspektima vašeg poslovanja, uključujući IMS.
Zendesk dolazi s nizom vodećih značajki prodaje karata, automatizacije, pa čak i analitike za softverska rješenja za upravljanje incidentima. Zendesk softver za upravljanje incidentima nudi sva prava rješenja na uvjerljiv, jednostavan za korištenje i prilagodljiv način.
Prednosti:
- Vrlo jednostavan za korištenje
- Potpuno prilagodljiv
- Snažne značajke
- Detaljna analitika
- Automatsko odgovaranje
Nedostaci:
- Nefleksibilno cijenjenje
Cijene:
Cijene Zendeska kreću se od 49 USD po agentu mjesečno za standardni paket značajki, ali se mogu pomjeriti do 99 USD po agentu mjesečno ako želite koristiti sve značajke.
4. BigPanda
BigPanda je IMS rješenje izrađeno izričito za IT operatore koji žele poboljšati svoj IT okvir. Iako su karte, upravljanje na poziv i rješavanje problema primarna svrha ovog IMS-a, ono je i dalje usredotočeno na poboljšanje vašeg postojećeg sustava što je više moguće.
BigPanda ima jedinstvene značajke poput korelacije događaja, detaljne analize, analize uzroka i automatizacije odgovora na incident. Riječ je o cjelovitom rješenju za tvrtke s većim radnim opterećenjem koje vam omogućuje maksimalnu učinkovitost rješavanja incidenata, karata i smetnji.
Prednosti:
- Centralizacija upozorenja
- Automatizirano grupiranje upozorenja i algoritamska korelacija upozorenja
- Pametne karte
- Prikazi prilagođenog praćenja
Nedostaci:
- Nije jednostavno koristiti
- Skuplje od ostalih rješenja na tržištu
Cijene:
Cijene BigPande kreću se od 149 USD po agentu mjesečno za standardni paket za upravljanje incidentima, ali se mogu pomjeriti i do 449 USD po agentu mjesečno ako tražite cijeli niz mogućnosti koje BigPanda može ponuditi. BigPanda dolazi s 90-dnevnim besplatnim probnim razdobljem koje vam omogućuje testiranje svih komponenti prije kupnje softvera.
5. OnPage
OnPage je softver za upravljanje incidentima koji se fokusira na upozoravanje, izvještavanje o sigurnosnim performansama, izvještavanje o incidentima i rješavanje vremenskih razlika za karte koje tvrtke dobivaju svakodnevno. Nudi vrhunski sustav naplate karata i značajke određivanja prioriteta, kao i najave i obavijesti za cijelo poduzeće.
Ono što OnPage čini uzbudljivim IMS rješenjem je to što dolazi s jedinstvenim korisničkim sučeljem koje je vrlo jednostavno za korištenje, ali vrlo razrađeno i složeno u isto vrijeme.
Omogućuje vam da pojednostavite vrijeme odziva i promijenite način na koji postupate prema SLA -ovima svojih klijenata.
Prednosti:
- Jednostavan za korištenje
- Jednostavna integracija
- Izvanredan UI/UX
- Upozorenja i obavijesti
- Sigurna aplikacija za pametni telefon
Nedostaci:
- Podrška samo za engleski jezik
Cijene:
Cijene usluge OnPages kreću se od 13,99 USD po agentu mjesečno za standardni paket funkcija, ali se mogu pomjeriti i do 29,99 USD po agentu mjesečno ako tražite cijeli niz funkcija koje OnPage nudi. OnPage ima 7-dnevno besplatno probno razdoblje koje vam omogućuje da isprobate značajke prije kupnje softvera i niz dodataka.
6. AlertOps
AlertOps je softverska aplikacija namijenjena poduzećima i poslovnim subjektima koja im pomaže u upravljanju incidentima, štedi vrijeme, štedi novac i poboljšava način postupanja s ulaznicama. Ovaj sustav izdavanja karata agentima daje pristup vrlo sofisticiranom sustavu prodaje karata koji je skriven iza vrlo jednostavnog korisničkog sučelja/korisničkog sučelja.
Postoje sustavi određivanja prioriteta, obavijesti na razini cijele tvrtke i fantastična fleksibilnost. Ono što AlertOps čini izvrsnim IMS rješenjem je to što nudi neusporedivu kontekstualizaciju koja vam omogućuje da predstavite probleme dežurnim stručnjacima na mnogo jednostavniji način, maksimalno povećavajući njihovu učinkovitost.
Također dolazi s otvorenim API-jem bez koda koji omogućuje besprijekornu integraciju s gotovo svakom postojećom IT infrastrukturom.
Prednosti:
- Vrlo jednostavan za korištenje
- Određivanje prioriteta
- Praćenje KPI -ja
- Izvanredan sustav izdavanja karata
- Oporavak od katastrofe
- Povoljna cijena
Nedostaci:
Ograničene mogućnosti osnovnog plana
Cijene:
AlertOps cijene počinju od 5 USD po agentu mjesečno za svoj osnovni paket, ali se mogu pomjeriti do 23 USD po agentu mjesečno ako tražite cijeli niz mogućnosti koje AlertOps nudi. AlertOps također nudi besplatno 14-dnevno probno razdoblje i prilagođene pakete/cijene na upit.
7. ServiceNow
ServiceNow je fantastičan komad IMS softvera izgrađen za poduzeća koja žele osigurati, pojednostaviti i usavršiti svoj tijek rada. Osim izdavanja karata, izvješćivanja, indeksiranja i rješavanja – ovaj softver poboljšava vašu postojeću poslovnu praksu kako bi smanjio zastoje, financijske gubitke zbog IT nedostataka i poboljšava vaše iskustvo korisničke službe.
Nekoliko njegovih ključnih prednosti je vrlo jednostavno korisničko sučelje popraćeno izvrsnim dizajnom i lakom implementacijom. Nadalje, ServiceNow nudi platformu za upravljanje IT-om na jednom mjestu koja vam omogućuje da centralizirate svoje usluge, uštedite novac, vrijeme i poboljšate upravljanje problemima sa značajnom marginom.
Prednosti:
- Domaćin u oblaku
- Odlično izvještavanje
- Jednostavna implementacija
- Vrhunski sustav izdavanja karata
- Dobra podrška
Nedostaci:
- Visoki troškovi unaprijed
- Nema lokalne mogućnosti
Cijene:
ServiceNow ima promjenjive cijene. Ovisno o tome koliko želite da sustav bude složen, troškovi se mogu povećati ili smanjiti.
Izvrsno je što ServiceNow nudi različite prednosti, ali važno je razmotriti i neke alternative koje bi potencijalno mogle pružiti rješenja koja se bolje uklapaju u vaše specifične zahtjeve. Pogledajte druge ServiceNow konkurente kako biste osigurali da možete odabrati rješenje koje najbolje odgovara vašem poslovanju.
8. Spiceworks
Spiceworks nije nužno ITS rješenje, jer je više softversko rješenje za upravljanje tehnologijom. Kako god bilo, unutar ovog softvera postoji vrlo održiv sustav upravljanja incidentima koji vam omogućuje da poboljšate zadovoljstvo korisnika i pojednostavite način rada svoje službe za pomoć.
Uz sve standardne značajke izvješćivanja, analitike, najave, obavijesti i određivanja prioriteta, Spiceworks također uključuje niz jedinstvenih značajki, uključujući savjete stručnjaka, uvid u tržište i istraživanje trendova.
Nudi sve, od izdavanja karata, upravljanja e -poštom, izvješćivanja, konfiguracije tijeka rada i niza drugih značajki sa strane IMS -a.
Mrežna alternativa Spiceworks-a dostupna je s bilo kojeg mjesta, ali nema značajke verzije za samostalno hostiranje.
Prednosti:
- Rješenje s punim snopom
- Mnoge jedinstvene značajke
- Optimizirana IMS rješenja
- Odličan osnovni nadzor
- Jednostavno postavljanje i obuka
Nedostaci:
- Reklame mogu biti dosadne
- Ograničavanje mogućnosti skaliranja
Cijene:
Besplatan je za komercijalnu uporabu u svim paketima, što Spiceworks čini idealnim alatom za tvrtke koje traže IMS rješenja, a da pritom ne bankrotiraju.
9. Rundeck
Rundeck je jedinstven sustav upravljanja incidentima otvorenog koda i prilagođen DevOps-u. Stalno je rangiran kao jedna od najboljih opcija za male operacije i manje timove za odgovor. Rundeck sam po sebi nije IMS – to je više platforma koja vam omogućuje implementaciju IMS rješenja.
U velikoj mjeri fokusiran je na automatizaciju, što vam omogućuje da pojednostavite sve, od korisničke podrške, prodaje karata i odgovora na incidente. Rundeck će vam omogućiti da automatizirate stvari kao što su popravci, obavijesti i dijagnostika – masovno poboljšavajući učinkovitost vašeg tijeka rada.
Također dolazi s jedinstvenim značajkama kao što su okidači događaja, uravnoteženje opterećenja i automatsko planiranje zasnovano na resursima.
Prednosti:
- DevOps friendly
- Licenciranje zajednice i demo dostupni su besplatno
- Dobra automatizacija
Vizualizacija životnog ciklusa
Nedostaci:
- Nije prilagođeno korisniku
- Morate ih kontaktirati radi licenciranja poduzeća
- Relativno komplicirano
Cijene:
Rundeck ima licencu zajednice koja je potpuno besplatna i otvorenog koda, ali dobiva podršku samo od foruma zajednice. Njihova licenca za poduzeće zahtijeva pretplatu, ali morat ćete ih kontaktirati da biste dobili ponudu. Iako je složen u usporedbi s većinom IMS rješenja, idealan je za male tvrtke koje zahtijevaju IT zbog svoje jedinstvene podrške tima DevOps.
10. NinjaRMM
NinjaRMM je IMS rješenje koje vam pomaže u praćenju, rješavanju i indeksiranju svih ulaznica koje dolaze, minimizirajući vrijeme potrebno za rješavanje smetnji.
Budući da ima ludo jednostavan proces implementacije, dolazi sa širokim skupom značajki. Također dolazi s nekim fantastičnim sigurnosnim značajkama koje vam omogućuju zaštitu vaših poslovnih interesa dok sudjelujete u daljinskom upravljanju i nadzoru. Nadalje, IT stručnjacima omogućuje smanjenje zastoja i minimiziranje vjerojatnosti rušenja budući da je prilagođen DevOps-u.
Prednosti:
- Jednostavna integracija
- Vrlo korisničko sučelje/UX
- Alati za daljinsko upravljanje
- Izvanredna sigurnost
Nedostaci:
- Opcije mogu biti neodoljive za neiskusne korisnike.
Cijene:
Cijene NinjaRMM -a su fleksibilne. Cijene su prilagođene, pa ovisno o tome što tražite i koliko je složeno, cijena može biti niska ili visoka.
Have any questions about the software you should use?
Schedule a demo with one of our customer success experts.
11. Issuetrak
Issuetrak je vrlo jednostavan za korištenje softver za praćenje problema. Ovo jednostavno, sigurno i glatko softversko rješenje korisnicima omogućuje upravljanje upitima, pomoć korisnicima i pojednostavljivanje njihovog tijeka rada, a istovremeno štedi što više novca za vrijeme zastoja i rušenja.
To je vrhunska platforma za povećanje produktivnosti i poboljšanje vašeg IT okvira putem vrlo korisničkog sučelja. Nudi besprijekorne integracije, radi s praktički svim aplikacijama trećih strana i potpuno je prilagodljiv.
Prednosti:
- Prilagodljiva robna marka
- Korektivne i preventivne radnje (CAPA)
- Višekanalna komunikacija
- Redovita ažuriranja
Nedostaci:
- Instalacija može biti zeznuta
Cijene:
Cijene izdavača temelje se na prilagođenim ponudama. Ovisno o vrsti softvera i razini sofisticiranosti koju tražite, troškovi se mogu povećati ili smanjiti.
12. Upravljanje uslugama Jira
Jira softver za upravljanje uslugama, prije poznat kao Jira Service Desk, izvrsno je IMS rješenje za male do srednje velike timove koje omogućuje pojednostavljeno obavještavanje, prodaju karata i komunikaciju na razini cijele tvrtke. DevOps je prilagođen i orijentiran na minimiziranje mogućih smetnji i incidenata pružajući izvrstan sustav indeksiranja, relativno detaljne uvide i analitiku.
Osim što je jednostavan za korištenje, jednostavan i lagan softver za upravljanje uslugama – Jira Service Management nudi i besplatne značajke službe za pomoć.
Prednosti:
- Vrlo jednostavan za korištenje
- Lagan
- Vrlo jednostavan za korištenje
- Obavijesti za cijelu tvrtku
Nedostaci:
- Nedostaju značajke koje su u osnovi dio industrijskih standarda
- Relativno skupo
Cijene:
Jirine cijene počinju od 20 USD po agentu mjesečno za njihove standardne planove, ali se mogu pomjeriti do 40 USD po agentu mjesečno ako tražite cijeli niz funkcija ili više mjesta za agente (do 15 agenata). Nude besplatnu verziju koja uključuje rješenja za pomoć i vrlo osnovni IMS.
13. xMatters
xMatters je ITSM i IMS platforma fokusirana na automatizaciju tijeka rada, pojednostavljivanje internih procesa, izvješćivanje i rješavanje upita, ulaznica i smetnji. xMatters vam omogućuje da zaštitite svoje poslovanje od problema s uslugama pružajući detaljan uvid u svaku kartu, dopuštajući vam da uvedete preventivne mjere za rješavanje problema prije nego što nastanu.
Ova IMS platforma također dolazi sa sveobuhvatnom automatizacijom tijeka rada koja vam omogućuje da smanjite zastoje i uštedite značajnu količinu novca svake godine. Odlikuje ga upravljanje pozivom, izvrsne mogućnosti upravljanja incidentima i munjevito vrijeme odziva.
Prednosti:
- Sofisticirano
- Automatizira tijek rada
- Izvanredne značajke zakazivanja
Nedostaci:
- Integracije je teško postaviti
- Složeno korisničko sučelje
Cijene:
xMatters cijene počinju od 9 USD po agentu mjesečno, ali se mogu pomjeriti do 39 USD po agentu mjesečno ako tražite njihov cijeli niz funkcija. xMatters također dolazi s besplatnom verzijom i prilagođenim citatom ako imate posebne zahtjeve.
14. AlloyNavigator
AlloyNavigator je sustav upravljanja IT imovinom i IMS. U usporedbi s većinom opcija na ovom popisu, to je prilično složen alat i uključuje širok raspon značajki. Iako to nije najpristupačniji alat za korištenje, ludo se može prilagoditi i prilagoditi, što znači da ako radite na velikom opsegu, možete prilagoditi AlloyNavagiator vašim specifičnim potrebama.
Nudi potpunu tehničku podršku, potpuno podesive čvorove, module, kao i vrhunsku korisničku uslugu. No, koliko god bio složen, njime se može upravljati, ovisno o vašem pristupu korištenju. Ova je opcija izvrsna za male i velike aplikacije na strani IMS-a zbog svoje neusporedive skalabilnosti.
Prednosti:
- Izvanredno upravljanje imovinom
- Skalabilan
- Moduli koji se mogu mijenjati
- Prilagodba softvera
- Korisnička i tehnička podrška
Nedostaci:
- Nema podrške osoba-osoba
- Dokumentacija može biti ogromna
Cijene:
Cijene AlloyNavigatora počinju od 19 USD po agentu mjesečno za najviše tri agenta, ali se mogu pomjeriti i do 79 USD po agentu mjesečno ako vas zanimaju njihove poslovne značajke. AlloyNavigator također nudi besplatnu verziju i besplatni demo premium verzije.
15. Derdack Upozorenje
Derdack je jednostavno, jednostavno za korištenje i lagano IMS rješenje za male i srednje tvrtke. Nudi jednostavan način indeksiranja, rješavanja i obavještavanja ljudi o svim problemima, incidentima ili smetnjama. To je prilično jednostavan SaaS koji je fantastičan za optimiziranje vašeg vremena odziva, uštedu novca na zastojima i minimiziranje incidenata i smetnji.
Ima jednostavno korisničko sučelje, sustav povlačenja i ispuštanja koji vam omogućuje obradu upita i visoko optimiziranu mobilnu aplikaciju koja vam omogućuje praćenje i upravljanje incidentima dok ste u pokretu.
Prednosti:
- Vrlo jednostavan za korištenje
- Vrhunska mobilna aplikacija
- Vrlo jednostavno korisničko sučelje
- Najava za cijelu tvrtku
- Besprijekorna integracija
Nedostaci:
- Mali raspon IMS značajki
- Ažuriranja nisu idealno postavljena
Cijene:
Cijene upozorenja Derdack mogu varirati. Kontaktirajte njihovo osoblje za podršku i objasnite kako ćete koristiti njihov softver, a oni će vam se javiti s citatom.
16. Squadcast
Squadcast je relativno složen i složen softver za upravljanje incidentima koji omogućuje poduzećima da s lakoćom rješavaju velike količine incidenata i smetnji. Platforma ima zamršen pozadinu s besprijekornim prednjim dijelom, što je čini snažnom, ali lakom za korištenje.
Izričito je izrađen za primjene većih razmjera i optimiziran je za smanjenje zastoja i SLO kršenja, poboljšanje isporuke i učinkovitosti te uklanjanje što je moguće više problema, incidenata i smetnji.
Prednosti:
- Jednostavna integracija
- Vrhunska mobilna aplikacija
- Vrlo sofisticirano
- SLO praćenje
- Upozorenja za cijelu tvrtku
- Povoljna cijena
- Mogućnosti preusmjeravanja
Nedostaci:
- Nedostaju značajke i integracije u usporedbi s nekim drugim opcijama
Cijene:
Cijene squadcasta počinju od 9 USD po agentu mjesečno za najviše tri agenta, ali se mogu pomjeriti do 19 USD po agentu mjesečno. Kako god bilo, Squadcast nudi besplatno IMS rješenje koje je potpuno operativno za srednje do velike poslovne aplikacije.
17. StatusCast
StatusCast je vrhunska platforma za upravljanje incidentima, izvještavanje IT odjela, povećanje zadovoljstva klijenata i poboljšanje funkcionalnosti vaše IT mreže. Omogućuje vam besprijekorno raspoređivanje svih upita i incidenata dok nudi vrhunske analitičke značajke.
Jedna od stvari koje Statuscast čine odličnim IMS -om je ta što smanjuje IT troškove što je više moguće pojednostavljivanjem komunikacije, davanjem detaljnih izvješća i nudi izvanredne mogućnosti upravljanja i praćenja. Također vam omogućuje da poduzmete proaktivne mjere kako biste spriječili probleme prije nego što se pojave.
Prednosti:
- Lagan
- Sveobuhvatno korisničko sučelje
- Snažna analitika
- Proaktivne mjere
- Vrhunska komunikacija
Nedostaci:
- Pitanja fleksibilnosti i skalabilnosti
- Skup
Cijene:
Cijene statusa statusa počinju od 39 USD mjesečno za do stotinu agenata i jednog administratora, ali se mogu pomjeriti do 299 USD mjesečno za pet tisuća pretplatnika i deset administratora. Nudi 14-dnevno besplatno probno razdoblje koje vam omogućuje da isprobate alat prije nego što ga kupite (potrebna je kreditna kartica).
18. C2Atom
C2Atom je izvrstan ITSM koji se pokazao kao rješenje na jednom mjestu za upravljanje incidentima, uslugama i tijekom rada. Omogućuje vam jednostavno postavljanje svega, od upravljanja tijekom rada do zakazivanja i reprogramiranja zbog jednostavnog korisničkog sučelja.
Druge pogodnosti korištenja C2Atoma su njegove izvanredne sigurnosne značajke za zaštitu svih podataka u ovom ITSM -u i niz značajki za rukovanje klijentima i sve probleme koje mogu imati s vašom uslugom. Nadalje, prepun je automatizacije usluga, umjetne inteligencije, izvješća o stavkama, analitike i značajki upravljanja imovinom.
Prednosti:
- Rješenje za upravljanje incidentima u oblaku ili lokalno
- Ispunjen značajkama
- Interaktivni GUI
- Forumi za obuku, dokumenti i webinari
Nedostaci:
- Nedostatak prilagodbe za neke značajke
Cijene:
C2Atom cijene počinju od 50 USD po agentu mjesečno za jednostavne značajke poput prodaje karata, ali se mogu pomjeriti do 65 USD po agentu mjesečno ako tražite istodobnu verziju. Dolazi s probnom verzijom, prilagođenim ponudama i cijenama na temelju vaših zahtjeva.
19. Amixr
Amixr je vrlo jednostavan, jasan i lagan ITSM softver. Omogućuje vam indeksiranje incidenata, slanje izvješća, određivanje prioriteta i rukovanje njima s najvećom lakoćom. Možda nije najsofisticiraniji alat na popisu, ali je najbolja opcija za vlasnike tvrtki koji žele nešto pristupačno i jednostavno za korištenje.
Nudi besprijekornu integraciju s aplikacijama trećih strana, izvrsna je za rotaciju tijekom poziva i nudi pristojnu analizu i uvid u upite koje primate kako biste kasnije mogli vidjeti što treba poboljšati. Pruža neke značajke automatizacije i prvenstveno se temelji na oblaku, ali može biti lokalno ako se pretplatite na najskuplju verziju.
Prednosti:
- Jednostavno i jasno
- Skromno izvještavanje i analitika
- Obavijesti i najave za cijelu tvrtku
Nedostaci:
- Nije idealno za veće organizacije
Cijene:
Amir cijene počinju od 9 USD mjesečno za stvari poput SMS -a i telefonskih poziva, ali se mogu popeti i do 19 USD ako tražite značajke automatizacije. Također imaju besplatnu verziju koja je pristojna za osnovno upozorenje i upravljanje dežurstvom.
20. Zenduty
Zenduty je vrhunski prilagodljivo IMS rješenje idealno za sve vrste poslovnih operacija. Sve dok se bavite klijentima, incidentima, smetnjama i upitima, Zenduty vam nudi rješenje na jednom mjestu za sve povezane stvari.
Uključuje osnovne značajke IMS-a kao što su upozoravanje, određivanje prioriteta i upravljanje dežurstvom, ali također pruža i uzbudljive funkcije poput praćenja i praćenja imovine. To je izvrstan alat za centralizaciju i radni tijek odgovora na incidente bez trenja. Također je prilagodljiv, što vam omogućuje da s lakoćom oblikujete alat prema svojim specifičnim potrebama.
Prednosti:
- DevOps friendly
- Prilagodljiv
- Skalabilan
- Ispunjen značajkama
- Kontekstualizacija
Nedostaci:
- Nema baze znanja
Cijene:
Zenduty cijene počinju od 19 USD po agentu mjesečno za SSO i osnovna rješenja za odgovor na incidente. Ipak, mogu premjestiti do 39 USD po agentu mjesečno ako tražite neograničene podatke i sveobuhvatne administratorske značajke.
21. Korteks XSOAR
Cortex XSOAR vrhunski je sigurnosno orijentirani ITSM s nizom inovativnih značajki, od kojih se većina svodi na automatiziranje IMS procesa što je više moguće. Ovaj je alat poznat po svojoj neprobojnoj sigurnosti, dolazi s izvrsnim integracijama sa svim aplikacijama i minimizira zastoje vaših poslužitelja i usluga.
Ono što Cortex XSOAR čini tako istaknutim igračem na tržištu su njegove mogućnosti upravljanja i praćenja. Omogućuju vam nadzor, orkestriranje i interakciju s većinom stvari koje se događaju u oblaku. Vrlo je orijentiran na kibernetičku sigurnost.
Prednosti:
- Sigurnosno orijentiran
- Fantastična integracija
- Jednostavno prilagođavanje
- Jednostavno rukovanje
Nedostaci:
- Skupe, ali fleksibilne cijene
- Za instalaciju je potrebna pomoć dobavljača
Cijene:
Cortex XSOAR nudi prilagođene planove cijena. Za više informacija kontaktirajte njihovo osoblje za podršku.
22. PagerDuty
PagerDuty je izvanredan IMS i CMS. Omogućuje vam da automatizirate veliki dio posla od službe za pomoć. Ima sve standardne IMS značajke i snažan fokus na povećanje produktivnosti, smanjenje zastoja i povećanje profita pružajući izvanrednu detaljnu komunikaciju i kontekstualizaciju problema.
Ono što PagerDuty čini jedinstvenim je to što čak i sa svim standardnim IMS značajkama, uključuje napredne algoritme umjetne inteligencije i koristi strojno učenje za stalno poboljšanje svoje usluge i oblikovanje upravo za vaše potrebe.
Prednosti:
- Djelovali su AI i ML
- Sve standardne IMS značajke
- Upravljanje dežurstvom
- Preusmjeravanje poziva
- Vrhunska sigurnost
Nedostaci:
- Kompleksan
- Krutost cijena nekima može predstavljati problem
Cijene:
PagerDuty ima besplatnu opciju za male timove. Profesionalni paket iznosi 19 USD po korisniku mjesečno za SSO, integraciju ulaznica, e -poštu i podršku za chat. Košta 39 USD po agentu mjesečno ako tražite neograničen pristup podacima i napredne ITSM integracije.
23. Splunk On-Call
Splunk je jedan od najstarijih i najuspješnijih IMS-a na tržištu. Koriste ga i vjeruju mu tvrtke svih veličina i poznat je po pružanju osnovnih značajki IMS-a na pojednostavljen i jednostavan za korištenje način.
To je platforma zasnovana na oblaku s velikom sigurnosnom prijetnjom i značajkama otkrivanja anomalija, a sve to ima vrlo jednostavan korisnički prednji kraj i grafičko sučelje. Osim značajki IMS -a kao što su pozivi, preusmjeravanje, obavijesti i izvješćivanje – Splunk nudi značajke migracije u oblaku te alate za upravljanje i nadzor IT -a.
Prednosti:
- Dobro uhodano
- Često ažurirano
- Jednostavan za korištenje
- Značajke automatizacije
Nedostaci:
- Cloud exclusive
Cijene:
Splunk nudi prilagođene cijene. Dolazi s demo probom koja vam omogućuje da testirate njegove značajke prije kupnje.
24. Freshservice
Freshservice je potpun ITSM ekosustav koji vam omogućuje upravljanje, nadzor i interakciju sa svim incidentima koji se dogode u okviru vašeg poslovanja. Omogućuje vam da obrađujete upite korisnika, indeksirate incidente i ubrzate pružanje usluga po dosad neviđenoj stopi.
Freshserviceove mogućnosti upravljanja incidentima također nude AI rješenja koja praktički bez napora rješavaju sve karte, najavljuju probleme i rješavaju ih rekordnom brzinom uz rekordni povrat ulaganja.
Prednosti:
- Vrhunska skalabilnost
- Fantastična sigurnost
- Rješenje s punim snopom
- Rješenje s punim snopom
- Velika baza resursa
Nedostaci:
- Usredotočen na ugostiteljstvo na internu bazu kupaca
- Nedostatak integracije društvenih medija
Cijene:
Cijene svježih usluga počinju od 19 USD po agentu mjesečno za cjelovito upravljanje incidentima, ali se mogu pomjeriti do 109 USD po agentu mjesečno ako tražite ekskluzivne značajke.
25. SolarWinds Service Desk
SolarWinds Service Desk softver još je jedno rješenje za upravljanje i nadgledanje incidenata i IT usluga. Koristi umjetnu inteligenciju za prikupljanje, indeksiranje, konsolidaciju, kontekstualiziranje i davanje prioriteta ulaznim ulaznicama. Svi se problemi mogu zakrpati prije nego što postanu česta pojava.
Ima zanimljiv sustav uklanjanja podataka koji sprječava da vaša pristigla pošta preplavi iste zahtjeve. Također nudi standardizaciju upravljanja zahtjevima za uslugama. To je idealno zbog dvostrane prirode ITSM sustava, jer omogućuje optimalno upravljanje, praćenje i interakciju između svih strana.
Također uključuje portal za usluge zaposlenicima, na kojem agenti mogu pronaći odgovore na uobičajena pitanja koja bi se mogla zamijeniti za ozbiljniji incident.
Prednosti:
- Rješenje s punim snopom
- Deduping sustav
- Kontekstualizacija
- Vrhunska komunikacija
- Značajke otkrivanja rizika
- Prioriteti i najave
Nedostaci:
- Zbunjujuće korisničko sučelje
- Nedostatak funkcije pretraživanja
Cijene:
Cijene SolarWindsa temelje se isključivo na upitima, jer svaki upit ima prilagođenu ponudu. Ovisno o vrsti softvera i razini sofisticiranosti koju tražite, cijena može biti pristupačna ili skupa.
5 najboljih softvera za upravljanje incidentima u usporedbi
LiveAgent
LiveAgent je na samom vrhu naše liste s dobrim razlogom. Nudi najbolji spoj značajki po pristupačnim cijenama. Osim što dosljedno nadmašuje većinu konkurencije, ima razumn cijenu oznaku, jednostavan je za upotrebu i nudi skalabilno upravljanje incidentima riješenje.
Nadalje, nudi razmjenu poruka u stvarnom vremenu, izvješćivanje, analitiku, veliki baza znanja i samoposluživanje korisnički portal. Ističe se u prilagodbi, integraciji i dolazi s višekanalnom komunikacijom. Cijene za LiveAgent počinju od 9 USD.
Discover new features each time you login
LiveAgent is a multi-channel help desk software that offers numerous advanced features. Learn about them all.
Freshdesk
Freshdesk je još jedan održivi kandidat za prijestolje najboljeg IMS -a na tržištu. Nudi niz značajki, od kojih je najvažnija relativno sofisticiran sustav upravljanja incidentima i izdavanje karata.
Kao i LiveAgent, podržava trenutne poruke u stvarnom vremenu, analitiku i izvješćivanje te ima modernu bazu znanja. Prilagodljiv je i omogućuje vam da ga prilagodite postojećem dizajnu web stranice. Također podržava višekanalnu komunikaciju.
Zendesk
Zendesk zauzima prvo mjesto na raznim listama jer je jedno od najboljih IMS rješenja na tržištu. Podržava širok raspon aplikacija, dolazi s bazom znanja, nudi višekanalnu komunikaciju, a također je jedna od pristupačnijih opcija na tržištu.
Iako pristupačan, nije bez nedostataka. Telefonska aplikacija nije idealna i može se srušiti, a korisničko sučelje pretrpano je opcijama.
Spiceworks
Služba za pomoć Spiceworks -a je IMS rješenje s najboljim cijenama, jer je potpuno besplatno za komercijalnu uporabu. Jednostavan je za korištenje, ali ima skroman raspon značajki. Nedostaju mu i jednostavne integracije, mogućnosti prilagođavanja i višekanalna komunikacija.
Konačno, postavljanje je komplicirano i nedostaje mu mobilna podrška, što otežava praćenje u stvarnom vremenu.
Splunk On-Call
Splunk On-Call ne može se smatrati čistim IMS-om jer pruža niz drugih značajki koje ne spadaju u ovu kategoriju. Među svojim skromnim brojem značajki nudi razmjenu poruka, višekanalnu komunikaciju, određivanje prioriteta i kontekstualizaciju.
Na kraju, korisničko sučelje je prilično složeno i isključivo se temelji na oblaku, što ga čini neprikladnim za poslovne aplikacije.
Sustav podrške e -poštom | Ocjena Capterra | Besplatna verzija | Besplatna proba | Početna cijena |
LiveAgent | 4.7/5 (približno 1K recenzije) | DA | DA | 9 USD mjesečno |
Freshdesk | 4.5/5 (približno 2,3 tisuće recenzija) | DA | DA | 18 USD mjesečno |
Zendesk | 4.4/5 (približno 2,6 tisuće recenzija) | NE | DA | 19 USD mjesečno |
Spiceworks | 4.4/5 (493 recenzije) | DA | DA | N/A |
Splunk On-Call | 4.5/5 (30 recenzija) | NE | DA | 19 USD mjesečno |
Završne misli
Bez obzira na vrstu industrije u kojoj se nalazite, sve dok se suočavate s incidentima, smetnjama ili koristite sustav za prodaju karata, možete imati koristi od korištenja IMS -a. IMS vam ne pomaže samo u pojednostavljivanju tijeka rada i uštedi novca minimiziranjem zastoja. Također vam omogućuje interno poboljšanje postojećeg IT okvira, osiguravajući da se većina problema i smetnji uopće ne dogodi. To je način da stvari držite na dobrom putu i uspostavite obostrano korisne prednosti s klijentima.
Maximize your chances of success
LiveAgent streamlines your workflows, manages multiple communication channels, and ultimately improves your relationship with customers.
Frequently Asked Questions
Što je softver za upravljanje incidentima?
Softver za upravljanje incidentima je softversko rješenje koje vam omogućuje rješavanje, indeksiranje i pohranjivanje vaših tiketa i pritužbi na organiziran način, dodatno optimizirajući vašu učinkovitost i radni tijek.
What is incident management software?
An incident management software is a software solution that allows you to resolve, index, and file your tickets and complaints in an organized fashion, further streamlining your efficiency and workflow.
Why do you need incident management software?
Companies lose around 700 billion dollars a year on downtime, and IMS solutions help minimize the losses through anticipation, great records, and visibility.
Što je rješenje softvera za upravljanje incidentima putem svih kanala?
Rješenje softvera za upravljanje incidentima putem svih kanala jednostavno znači da funkcionira na razini cijelog poduzeća, omogućavajući vam objavljivanje, obavještavanje i rukovanje prilagođenim izvještajima i tiketima u širem opsegu.
What is the difference between incident management software and a help desk?
Incident management software is solely for solving and indexing incidents and disruptions, while a help desk is for all customer queries.
Zašto vam je potreban softver za upravljanje incidentima?
Tvrtke godišnje gube oko 700 milijardi dolara zbog vremena nedostupnosti, a rješenja za upravljanje incidentima pomažu minimizirati gubitke kroz predviđanje, izvrsne zapise i preglednost
What's the difference between cloud-based and on-premises incident management software?
Cloud-based IMS solutions are usually faster, cheaper, and better for small to mid-sized businesses, and they don’t require much maintenance from the user. On-premises software solutions are typically reserved for large-scale operations with on-site IT departments.
Koja je razlika između softvera za upravljanje incidentima i pomoćne radne površine?
Softver za upravljanje incidentima koristi se isključivo za rješavanje i indeksiranje incidenata i prekida, dok se pomoćna radna površina koristi za sve upite korisnika.
What is an omnichannel incident management software solution?
An omnichannel incident management software solution simply means that it works enterprise-wide, allowing you to announce, notify, and handle custom reports and tickets on a wide scale.
Kako odabrati najbolji softver za upravljanje incidentima?
Prije nego što donesete odluku, morate znati što vam treba. Sastavite popis svih značajki koje želite da vaš IMS ima, vašeg proračuna i vaših mogućnosti, te odaberite IMS sukladno tome.
Podijelite ovaj članak
Saznajte kako ID Tiketa u LiveAgentu omogućava brže i efikasnije rješavanje korisničkih problema. Svaki tiket ima jedinstveni ID za jednostavnu identifikaciju i upravljanje, što olakšava agentima eliminiranje konfuzije i poboljšava zadovoljstvo kupaca. Isprobajte LiveAgent besplatno i unaprijedite svoju korisničku podršku!
Tiketing sustav – najbolje prakse
Otkrijte 12 najboljih praksi za upravljanje tiketnim sustavom i unaprijedite svoju korisničku podršku! Naučite o obuci agenata, prioritetizaciji tiketa, automatizaciji, samoposluživanju i još mnogo toga. Isprobajte besplatno LiveAgent i poboljšajte efikasnost i zadovoljstvo klijenata već danas!
Zašto vam je potreban tiketni sustav?
Uvođenje tiketnog sustava unapređuje korisničku podršku organiziranjem zahtjeva, konsolidacijom interakcija, automatizacijom procesa i poboljšanjem timske suradnje. Povećava učinkovitost agenata i zadovoljstvo korisnika praćenjem KPI-jeva. Otkrijte glavne prednosti i unaprijedite svoju uslugu već danas!
25 najboljih softvera za klijentski portal
Otkrijte 25 najboljih softvera za klijentski portal koji poboljšavaju komunikaciju, suradnju i korisničku uslugu. Saznajte kako povećati odaziv i odanost klijenata te izgraditi klijento-centrični pristup. Posjetite našu stranicu i pronađite savršeno rješenje za vaše poslovanje!