U danima prije internet buma, tvrtke su slale obrasce za anketu putem emaila ili pošte kako bi provjerile zadovoljstvo kupaca i dobile povratne informacije.
Zašto? Jer, čak i u nedostatku statističkih podataka koji bi pokazali vrijednost povratnih informacija kupaca, tvrtke su shvatile da je iskustvo korisnika bitno za ostati konkurentan.
S nekoliko softvera za povratne informacije kupaca dostupnih u različite svrhe, odabir programa koji odgovara vašim zahtjevima može biti težak.
Stoga smo sastavili popis 25 najboljih softvera za povratne informacije kupaca koje možete izabrati.
Prije nego što počnemo, pogledajmo pobliže softver za povratne informacije kupaca.
Što je softver za povratne informacije?
Softver za povratne informacije korisnika ponekad se miješa s CRM softverom, ali služe za različite svrhe. CRM softver omogućuje vam prikupljanje korisničkih podataka iz više izvora, a zatim za pohranjivanje, obrada i analiza tih podataka. No, pomoću softvera za povratne informacije kupaca moći ćete prikupiti mišljenja kupaca o vašem proizvodu, uslugama ili robnoj marki u cjelini.
Tvrtke koriste softver za upravljanje povratnim informacijama za različite zadatke, poput mjerenja zadovoljstva kupaca, analize osjećaja, praćenja društvenih mreža, prikupljanja povratnih informacija zajednice, formiranja i distribucije anketa itd.
Dobra stvar kod platformi za povratne informacije kupaca je ta što nude različite varijacije poput softvera za zadovoljstvo kupaca, alata za anketiranje korisnika, softvera za analizu povratnih informacija i sl.
Dakle, možete koristiti onaj koji odgovara vašim zahtjevima ili upotrijebiti više alata u tandemu.
Zašto biste trebali koristiti softver za povratne informacije kupaca?
Softver za povratne informacije kupaca može pomoći vašem poslovanju na nekoliko različitih načina. Olakšavanje prikupljanja povratnih informacija za analizu povratnih informacija i predlaganje radnji na temelju njih može vam pomoći u postizanju izvrsnog korisničkog iskustva i povećanju profitabilnosti.
Evo nekoliko načina na koje softver za povratne informacije kupaca može pomoći vašem poslovanju:
Pomaže u analizi prikupljenih informacija o proizvodima i uslugama
Pretpostavimo da se bavite generiranjem lead-ova. Mnogi se klijenti pretplaćuju na vaše usluge, ali smatraju li vaše usluge korisnima?
Mogu li vaši klijenti generirati vrijedne potencijalne leadove za svoje poslovanje? Ili se obraćaju vašem konkurentu nakon isteka pretplate?
Imajući softver za povratne informacije kupaca, možete otkriti nedostatke praćenjem putovanja korisnika. Možete zatražiti povratne informacije od kupaca i steći vrijedan uvid u razmišljanja vaših kupaca.
Na primjer, možda ćete saznati da klijenti posjećuju vaš odjeljak “resursi” na web stranici, ali ne smatraju da je to od pomoći.
Analizom takvih uvida u stvarnom vremenu i dolaznih povratnih informacija uz pomoć softvera za povratne informacije korisnika postaje mnogo lakše upravljati.
Pomaže vam u stvaranju izvrsnog korisničkog iskustva
Možda mislite da poznajete svoje kupce. No, tek kad prođete uvide kupaca, možete pronaći sve nedostatke u svom proizvodu.
Slušanje klijenata daje vam izvrsnu priliku za stjecanje njihovog povjerenja. Jasnim prepoznavanjem onoga što treba promijeniti možete stvoriti izvrsno korisničko iskustvo i pretvoriti svoje klijente u vjerne kupce.
Olakšava mjerenje zadovoljstva kupaca
Zadovoljni korisnici su žila kucavica svakog poslovanja. Ne samo da ostaju vjerni vašem brendu, već i potiču druge da se pretplate na vaš proizvod ili uslugu.
Softver za povratne informacije kupaca omogućuje vam mjerenje zadovoljstva korisnika u drugim područjima osim društvenih medija, uključujući web stranice i internetske forume, putem obrazaca za ankete. Na temelju ovih podataka možete planirati sljedeće korake.
Povećava zadržavanje i lojalnost kupaca
Prema izvješću Bain & Company, povećanje stope zadržavanja kupaca za samo 5% može povećati dobit za između 25% i 95%
Shvatiti će te koliko zadržavanje korisnika može biti važno za vaše poslovanje kada shvatite koliko je skupo stjecanje novih klijenata umjesto zadržavanja postojećih.
Softver za povratne informacije korisnika aktivno sluša i osigurava da korisnici razumiju vrijednost njihovih povratnih informacija.
Djelujući na temelju svih uvida softvera, možete smanjiti odljev kupaca i održati svoju profitabilnost.
Softver za povratne informacije korisnika, na primjer, može vam omogućiti da otkrijete problem koji vaši korisnici imaju sa značajkom koja je sastavni dio vašeg alata.
Kao odgovor na to, možete kreirati post na blogu ili novi članak s uputama za svoju bazu znanja koji će učinkovito u objasniti kako koristiti tu značajku. Time ćete svojim klijentima olakšati korištenje vašeg proizvoda, što će povećati njihovu lojalnost.
Rast kupaca proizlazi iz stalnih inovacija i stalnih poboljšanja koja smanjuju odliv. Softveru za povratne informacije možete dodati daljnju funkcionalnost integriranjem alata dnevnika izmjena za objavljivanje novih značajki, ažuriranja ili izvješća o radnjama. Ovakvi će postupci potaknuti vaše klijente da ne odu do konkurencije.
Doprinosi poboljšanju vaših proizvoda i usluga
Cijeli vaš tim smatra da je vaš alat vrhunski. No možda vaš kupac ima pronicljive prijedloge kako ga poboljšati.
Ako ne poslušate ove povratne informacije, propuštate neprocjenjivu priliku da poboljšate svoju ponudu.
Imajući softver za povratne informacije korisnika koji vam pomaže steći uvide iz obrazaca za povratne informacije, recenzija korisnika i povratnih informacija korisnika, možete mudro donosite odluke o proizvodu.
Kako odabrati najbolji softver za povratne informacije kupaca?
Prije nego što se odlučite za softver za povratne informacije kupaca, postavite sebi ova pitanja:
- Koji je krajnji cilj imati softver za povratne informacije kupaca? Želite li vidjeti zašto posjetitelji napuštaju obrasce, pomažu u izradi pronicljivih obrazaca za ankete ili imaju toplinske karte?
- Koje su značajke koje morate imati?
- Koliki je vaš budžet?
- Tražite li rješenje sa samo ograničenim mogućnostima ili tražite napredno rješenje?
Sva ova pitanja pomoći će vam da donesete informiranu odluku. Najbolji softver za povratne informacije kupaca trebao bi učiniti proces davanja povratnih informacija besprijekornim i prikladnim za kupca.
Evo popisa nekih osnovnih značajki koje softver za povratne informacije kupaca treba imati:
- Multichannel komunikaciju (live chat, email, pozivi, društvene mreže)
- Snimanje poziva
- Slanje anketa
- Praćenje interakcije
- Analitika i izvještavanje
- Skladište podataka
- Ticketing
Koliko košta softver za povratne informacije kupaca?
Cijene softvera za povratne informacije kupaca kreću se od 0 do 5000 USD mjesečno, ovisno o vašim zahtjevima i planu koji odaberete. Prilagođeni planovi mogu koštati i više.
Možda ćete htjeti željeti iskoristiti probno razdoblje prije nego odaberete bilo koji softver i platite traženi iznos. LiveAgent nudi 14-dnevno probno razdoblje bez potrebe za unosom podataka o kreditnoj kartici.
Top 25 softvera za povratne informacije kupaca
1. LiveAgent
LiveAgent više je od alata za povratne informacije korisnika. Ne samo kako vam omogućuje povezivanje sa svojim klijentima na svim kanalima, već vam nudi i rješenja za ticketing, uvide u korisnike, live chat mogućnosti, praćenje posjetitelja web stranice i još mnogo toga.
Možete čak upravljati svojim povratnim informacijama na društvenim mrežama te odgovarati na poruke, komentare i postove putem LiveAgent -a. Osim toga, također možete kreirati email predloške za slanje anketa svojim korisnicima. Također se možete integrirati s anketnim alatima kao što su Nicereply i Simplesat.
Osim toga, stvaranje foruma zajednice i a href=”/features/feedback-suggestions/”>gumba za povratne informacije i prijedloge može se lako implementirati. Kao softver za korisničku podršku, LiveAgent nudi sofisticiranu analitiku i značajke izvješćivanja koje omogućuju praćenje mjernih podataka, KPI-ova i različita izvješća, poput izvješća o praćenju vremena, performansi agenta i dostupnosti agenata.
Sve se to tada može koristiti za mjerenje zadovoljstva korisnika i omogućiti vam prikupljanje i primanje traženih i neželjenih povratnih informacija.
LiveAgent poznat je po jednostavnosti korištenja, vrijednosti i performansi. Dobitnik je 26+ nagrada i jedna je od najbolje ocijenjenih i najviše recenziran softver na mnogim internetskim platformama za recenziranje.
Glavne značajke
Dostupno u besplatnom planu:
- Korisnički portal
- Obrasci za kontakt
- Forum kupaca
- Email ticketing: 1 email adresa
- Live chat: 1 chat dugme
- Povijest ticketa: 7 dana
- Real-time nadzorne ploče
- API
- Prilagodba widgeta za obrazac za kontakt: ograničeno na 1 obrazac
- Prilagođavanje widgeta za chat: ograničeno na 1 obrazac
- Pregled analitike
- Izvješće o učinku
- Ograničene integracije
Dostupno u ticket + chat planu
- Sve u besplatnom planu
- Neograničen email ticketing
- Neograničen live chat
- Neograničena povijest ticketa
- Prilagodba widgeta za obrazac za kontakt
- Prilagodba widgeta za chat
- Napredno izvještavanje
- Sve integracije s alatima
Dostupno u all-inclusive planu:
- Sve u ticket + chat plan
- Integracije s društvenim mrežama
- Značajke pozivnog centra
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Nudi besplatni plan pa možete isprobati softver prije finalizacije
- Ispunjava mnoge druge zahtjeve osim povratnih informacija kupaca
- Cijene su prilično ekonomične u usporedbi s drugim softverom
Nedostaci:
- Integracije su prilično ograničene u besplatnom planu
- Nema chatbota
Cijena
Nude tri tarifna plana koje možete isprobati i besplatno.
Besplatno | Ticket | Ticket + chat | All-inclusive | |
Cijena po korisniku mjesečno | $0 | $15 | $29 | $39 |
Gather all customer issues into one interface
Try LiveAgent and enjoy the benefits of a comprehensive customer feedback software.
2. Hubspot
Pomoću Hubspotovog alata za povratne informacije korisnika možete uhvatiti kvalitativne i kvantitativne povratne informacije korisnika stvaranjem anketa koje možete dostaviti putem e -pošte ili svoje web stranice.
Možete koristiti NPS (Net Promoter Score) ankete za mjerenje lojalnosti kupaca tijekom vremena ili poslati preko CSAT (Customer Satisfaction) anketa kako biste utvrdili koliko su zadovoljni korisnici na različitim točkama korisničkog puta.
Možete pratiti sve povratne informacije svojih korisnika na jednoj nadzornoj ploči tako da su svi u vašem timu usklađeni.
Glavne značajke
Dostupno u starter plan:
- Live chat
- Jednostavna automatizacija
- Redovi zadataka
Dostupno u professional plan:
- Sve u starter planu
- Status tiketa
- Usmjeravanje tiketa
- Automatizacija zadataka
- Ticket pipelines
- Video hosting i upravljanje
- Prilagođeno izvještavanje
- NPS ankete
- Ankete o korisničkom iskustvu
- Ankete o korisničkoj podršci
- Nadzorna ploča Insights
- Prognoziranje
uključeno u enterprise plan:
- Sve u professional planu
- Prilagođeni objekti
- Korisničke uloge
- Slaba integracija
- Dopuštenja na razini polja
- Hijerarhijski timovi
Prednosti i nedostaci
Prednosti
- Jedna nadzorna ploča pomaže cijelom timu da prati promjene u stvarnom vremenu
- Dostupnost različitih vrsta anketa za pružanje svega što vam je potrebno za mjerenje povratnih informacija kupaca
Nedostaci
- Besplatni plan nije dostupan
- Ograničene mogućnosti postoje kada je u pitanju ispunjavanje vaših zahtjeva za povratnim informacijama kupaca
Cijena
Mjesečni početni plan počinje od 50 USD mjesečno, profesionalni plan od 890 USD mjesečno, a poslovni plan od 3200 USD mjesečno.
Starter | Professional | Enterprise | |
Cijena/mjesec (naplaćuje se godišnje) | $45 | $800 | $3200 |
3. SurveyMonkey
Trebate li imati različite vrste pitanja (poput višestrukih izbora, otvorenih komentara, Likertovih ljestvica) za anketu o povratnim informacijama za svoju web stranicu? SurveyMonkey vam pomaže učiniti upravo to i puno više.
To je jedan od najpoznatijih anketnih alata koji pomaže pri prikupljanju povratnih informacija kupaca. Omogućuje vam prilagođavanje vaših anketa i širokog spektra drugih značajki, poput automatiziranog izvješćivanja, mogućnosti robne marke i prilagođavanja, kontrola dopuštenja itd.
Omogućuje integraciju s više od 100 aplikacija i dodataka za pojednostavljenje prikupljanja i organiziranja podataka o korisnicima.
Glavne značajke
Dostupno u team advantage plan:
- Dijeljenje ankete s dobrom kontrolom
- Izvoz rezultata
- Skuplja komentare na jednom mjestu
- Biblioteka zajedničke imovine za ankete o robnoj marki
- Besplatna integracija s popularnim aplikacijama za suradnju
- Neograničene ankete i pitanja
- Prilagođeni logotip, boje i URL ankete
- Napredne značajke analize
- Kvizovi s prilagođenim povratnim informacijama
Dostupno u team premier plan:
- Sve u Team Advantage Plan
- Višejezična istraživanja
- Unakrsne kartice
- Neograničeno filtriranje i usporedba pravila, trendova podataka
- Blokiranje randomizacije
- White label ankete
- Napredni anketni logički alati
uključeno u enterprise plan:
- Sve u Team Premier plan
- Neograničen pristup API -ju
- Prilagođavanje i branding
- Admin, nadzorna ploča i upravljanje korisnicima
- Kontrola računa i migracija
- Praćenje aktivnosti
- Menadžer uspjeha kupaca
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Dostupan je besplatni plan tako da prvo možete isprobati softver, a zatim donijeti informiranu odluku
- Ne morate brinuti o sigurnosti podataka ankete jer je riječ o sigurnosno šifriranoj platformi za istraživanje
Nedostaci:
- Neke od njegovih mnogih značajki teško je za pronaći, što otežava rad
- Bez mnogo branding odredbi
Cijena
Postoje dva segmenta: poslovni planovi i osobni planovi. Poslovni planovi koji se naplaćuju godišnje polaze od Team Advantage Plana po cijeni od 20 USD po korisniku mjesečno, Premier Team plana koji košta 50 USD po korisniku mjesečno i Enterprise plana za koji ih morate kontaktirati.
Advantage | Premier | Enterprise | ||
Poslovni planovi (naplaćuju se godišnje) | 20 USD/korisniku/mjesečno | 50 USD/korisniku/mjesečno | Kontaktirajte prodavača | |
Besplatno | Standard | Advantage | Premier | |
Osobni planovi (naplaćuju se godišnje) | 0 | 12 USD mjesečno | 27 USD mjesečno | 67 USD mjesečno |
4. SurveySparrow
SurveySparrow obećava da će vam donijeti 40% veću stopu odgovora pomažući vam u izgradnji zanimljivih anketa. Imaju razgovorno sučelje koje vam omogućuje stvaranje interaktivnih anketa. Možete čak zakazati i automatizirati distribuciju ankete s njihovom značajkom ponavljajućeg istraživanja.
Glavne značajke
Dostupno u business plan:
- 25.000 odgovora / mjesec
- 25k Email dijeljenja/ mjesečno
- Uključeno 2 korisnika
- White Labelling
- Upload logotipa
- Dodajte logotip izvješćima
- Pametni popis kontakata
- Case Management
- Podijelite putem e -pošte, društvenih mreža, URL, QR koda, SMS -a
- Prijenos datoteke
- Prilagođeno ime domene
- Export u SPSS
uključeno u enterprise plan:
- Sve u poslovnom planu
- 100.000 odgovora/mjesec
- 100.000 email podjela/mjesec
- Uključeno 10 korisnika
- Executive Dashboard
- Katalog anketa
- Neograničeni broj kontakata
- Dijeljenje putem mobilnog SDK -a
- Upravljanje korisnicima
- Dodijeljen menadžer uspjeha kupaca
- Povijest slanja kontakata
- Neograničeno mnogo widgeta
- Word Cloud
- Salesforce integracija
- Intercom integracija
Dostupno u elite plan:
- Više od 100.000 odgovora mjesečno
- Više od 10 korisnika
- Prilagođeni podatkovni centar
- IP Whitelisting
- Sub-Account Management
- Single Sign-On (SAML)
- Ograničenja prilagođenog API -ja
- Prilagođena naplata
- Obostrani DNA
- Dodijeljen menadžer uspjeha kupaca
- Dnevnik revizije
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Imaju bogatu analitiku koja će vam pomoći u analizi odgovora na razini pitanja te uočiti obrasce i trendove koji će vam pomoći da bolje razumijete svoju publiku
- Možete stvoriti inteligentne ankete dodavanjem logike preskakanja, cjevovoda i varijabli
Nedostaci:
- Za pitanja o NPS -u morate dodatno platiti čak i ako odaberete najskuplji plan
- Učitavanje može potrajati
Cijena
Osobni planovi počinju od 9 USD mjesečno, dok poslovni plan počinje od 149 USD mjesečno. Podjelu možete vidjeti ispod:
Ne želite slati ankete putem e -pošte? Qualaroo je smislio fantastičnu značajku pod nazivom Qualaroo nudges koja vam omogućuje dodavanje anketa na određene web stranice i unutar vaših aplikacija kako biste stekli vrijedne uvide.
Business | Enterprise | Elite | |
Poslovni plan (naplaćuje se godišnje) | $149 mjesečno | $449 mjesečno | Kontaktirajte prodavača |
Besplatno | Basic | Premium | |
Osobni plan (naplaćuje se godišnje) | Besplatno | $9 | $49 |
5. Qualaroo
Ove ankete ne usporavaju brzinu i ne ometaju posjetitelje jer se ne pojavljuju na nenametljiv način. Oni također pružaju analizu osjećaja koja vam pomaže razumjeti emocije koje vaša publika osjeća i doživljava.
Glavne značajke
Dostupno u essentials plan:
- Nudges
- Jedan korisnik
- Osnovne vrste pitanja
- Izvoz podataka
- Izvješća i analitika
- Profesionalni predlošci
- Logika grananja i preskakanja
- Targetiranje
- Nudge postavke
Dostupno u premium plan:
- Sve u osnovnom planu
- Tri korisnika
- Napredne vrste pitanja
- Izlazne ankete
- Napredan targeting
- NPS
- Mobilni nudge
- Pametni pregled odgovora
- Osnovne integracije
Uključeno u enterprise planu:
- Neograničeni korisnici
- Izvješće i dizajn API
- Trezor
- Napredne + prilagođene integracije
- Prilagođena licenca, sigurnost poduzeća i vlasništvo
- Onboarding i success manager
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Dodjeljivanjem kvalitativnih podataka i procjenom relevantnih ključnih riječi koje ispitanici koriste, možete shvatiti kako vaši proizvodi i usluge ispunjavaju očekivanja
- Imaju predloške anketa tako da ne morate svaki put početi ispočetka
Nedostaci:
- Postoji ograničen izbor boja, a zadana shema boja relativno je prigušena
- Razni dodaci poput analize osjećaja i white label mogu učiniti alat prilično skupim, posebno za male tvrtke
Cijena
Njihova osnovna verzija počinje od 80 USD mjesečno ako se naplaćuju godišnje. Također možete besplatno isprobati bilo koji od planova 15 dana.
Essentials | Premium | Enterprise | |
Cijena mjesečno (ako se naplaćuje godišnje) | $80 | $160 | Kontaktirajte prodavača |
6. Feedier
Jeste li umorni od sastavljanja istih starih anketa svaki put? Feedier vam pomaže u stvaranju vrlo gamificiranih anketa. Gamificirane ankete mogu imati mnogo stvari, kao što su ploče s rezultatima, animacije, interaktivna pitanja i prilagođeni sadržaj za svakog ispitanika.
Zbog gamificiranih anketa možete doći do još više ljudi, a vaši klijenti ne moraju gubiti vrijeme na ispunjavanje 40 pitanja odjednom. Možete čak i uvesti podatke iz izvora trećih strana i drugih alata za integraciju kako biste lakše analizirali povratne informacije kupaca.
Glavne značajke
- Gamified survey builder
- Uvoznik povratnih podataka
- Šest kanala (widget, e -pošta, SMS itd.)
- Prilagođena polja
- Mapiranje putovanja
- Vizualna analitika
- Prilagođena izvješća
- Analiza teksta
- Geo izvješće
- Dodjela povratnih informacija
- Automatizacija radnji
- Access management
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Možete postaviti automatizaciju za dobivanje povratnih informacija u stvarnom vremenu
- Ovaj alat također vam pomaže pri prikupljanju, analizi i djelovanju na VoC (Glas korisnika)
Nedostaci:
- Potrebno je neko vrijeme da se naviknete na različite vrste pitanja i kako ih koristiti
- Nedostatak integracija može biti zabrinjavajuće za neka poduzeća
Cijena
Njihova cijena ovisi o broju korisnika nadzorne ploče. Da biste saznali više o njihovim cijenama, morat ćete se obratiti dobavljaču.
7. Clarabridge
Pitate li se što vaši kupci govore o vašem popularnom blogu o izradi predloška za ugovore? Clarabridge vam omogućuje upravo to. To je platforma za upravljanje korisničkim iskustvom (CEM) koja će vam omogućiti slušanje i povezivanje sa svakim razgovorom iz bilo kojeg izvora.
Pomaže vam u analizi osjećaja, analizi emocija i otkrivanju namjere. Također možete automatski usmjeravati probleme odgovarajućim timovima i postaviti automatske odgovore.
Glavne značajke
- Personalizirane nadzorne ploče za svaki odjel
- Odredite 21 različite vrste namjera
- Ispitajte i razumite emocije
- Jednostavno izvješćivanje i kategorizacija
- Uhvatite stupnjeve varijacije na ljestvici osjećaja od 11 točaka
- Procijenite trud kupaca
- Povežite se sa stotinama izvora i prikupite povratne informacije kupaca na jednom mjestu
- Analiza teksta
- Integrirajte višekanalne razgovore
- SLA praćenje
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- S kvantitativnim i kvalitativnim podacima, možete odabrati prave radnje
- Platforma je fleksibilna kako bi zadovoljila vaše zahtjeve
Nedostaci:
- Potrebno je malo učenja i potrebno je vrijeme za postavljanje i uključivanje vašeg tima
- Nedostaje mu prezentacija, pa ćete možda morati izvesti podatke u Excel za izradu grafikona
Cijena
Cijene Clarabridgea dolaze u tri razine, pa ćete ih morati kontaktirati za dodatne pojedinosti.
8. Survicate
Survicate je alat za povratne informacije kupaca koji se integrira s različitim marketinškim aplikacijama kao što su Hubspot, Mailchimp, Slack itd. Pomaže vam u omogućavanju ciljanih anketa na različitim lokacijama na web stranici ili slanju upitnika putem e -pošte.
Nude i ankete putem chata, mogućnosti izvoza CVS -a i XLS -a te NPS analizu.
Glavne značajke
Dostupno u besplatnom planu:
- Odgovori na anketu: 100 svakog mjeseca
- NPS, CSAT, CES i još 12 vrsta pitanja
- Ankete putem e -pošte, URL, web i mobilnih uređaja
- Neograničeni broj korisnika i anketa
- HubSpot, Intercom i druge integracije
- Slack obavijesti i obavijesti e -poštom
- Nema logičkih anketa
- Identifikacija ispitanika
- 125+ predložaka za profesionalne ankete
- Djelomični podnesci
- Gumb za povratne informacije
- Čuvanje podataka: 1 mjesec
Dostupno u essential plan:
- Sve u besplatnom planu
- Odgovori na anketu: 1000 svakog mjeseca
- Izvezi u CSV, XLS
- Integracija Google tablica
- Odgovori i piping svojstva
- Prilagođena stranica “zahvale”
- Feedback Hub
- Zadržavanje podataka: neograničeno
Dostupno u professional plan:
- Sve u osnovnom planu
- Odgovori na anketu: 10.000 svaki mjesec
- Survicate branding uklonjen
- Prilagođeni dizajn (CSS)
- Napredan targeting
- Automatska ponavljajuća istraživanja
- Data export API
- Webhooks
- Prilagođena domena
- Premium integracije: Marketo, Pardot, Salesforce
Dostupno u ultimate plan:
- Sve u profesionalnom planu
- Odgovori na anketu: 50.000 svaki mjesec
- Prilagodljiv broj odgovora, do neograničeno
- Vrlo isplativo za velike količine prometa i korisnika
- Anketno uzorkovanje
- SAML SSO authentication
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Postoji mnogo mogućnosti za unaprijed izgrađenu anketu pa ne morate svaku anketu graditi od nule
- Korisničko sučelje je interaktivno, a njihova nadzorna ploča za povratne informacije prilično je opsežna
Nedostaci:
- Ne dobivate skočni prozor s obaviješću o negativnim povratnim informacijama, što odgađa daljnju radnju
- Značajka analitike nema odgovarajuće detalje
Cijena
Cijene za njihov osnovni plan počinju od 129 USD mjesečno. Survicate ima i besplatni plan koji možete provjeriti prije nego što se pretplatite na alat.
Besplatno | Essential | Professional | Ultimate | |
Cijena mjesečno (naplaćuje se godišnje) | 0 | $89 | $159 | $419 |
9. Typeform
Dizajn ankete Typeform -a jedno po jedno se ispitanicima čini kao stvarni razgovor. Ova značajka čini da cijeli proces anketiranja bez napora i dodaje joj ljudski dodir. Ima jednostavno sučelje prilagođeno korisniku koje korisnicima omogućuje stvaranje anketa i aplikacija bez pisanja koda.
Alat pomaže ugraditi dodatne elemente poput videozapisa i slika kako bi vaše ankete bile interaktivnije.
Glavne značajke
Dostupno u basic plan:
- 100 odgovora mjesečno
- Jedan korisnik
- Neograničena pitanja
- Neograničeni skokovi logike
- Prilagodite sa skrivenim poljima
- Webhooks
- Pregled prilagođene veze
Dostupno u Plus plan:
- Sve u basic planu
- 1000 odgovora mjesečno
- Tri korisnika
- Bez Typeform brandinga
- Prilagođena poddomena
- Pregled prilagođene veze
- Opcije preusmjeravanja
Dostupno u business plan:
- Sve u plus planu
- 10.000 odgovora mjesečno
- Pet korisnika
- Uvidi u pitanja
- Facebook pixel
- Napredne opcije ugrađivanja
- Prioritetna podrška
- Prilagođena završna poruka
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- To je sučelje jednostavno za korištenje koje osigurava da svatko može koristiti softver i sastavljati ankete
- Veliki izbor predložaka
Nedostaci:
- Komplicirano je stvoriti kompliciranija anketna pitanja
- Alat treba određenu optimizaciju da bi postao prilagođeniji mobilnim uređajima
Cijena
Typeform nudi tri razine cijena koje možete izabrati:
Basic | Plus | Business | |
Cijena mjesečno (naplaćuje se godišnje) | $25 | $50 | $83 |
10.UserReport
UserReport je platforma za povratne informacije posjetitelja koja vam govori tko su vaši korisnici i što žele postići. Imaju dva widgeta: anketu i widget za povratne informacije. Možete imati izravnu interakciju sa svojim korisnicima i oni vam mogu reći kako se možete poboljšati.
Ovi se widgeti integriraju kao dio vaše web stranice i aplikacije i pružaju vam demografske podatke korisnika, NPS i druge vitalne čimbenike.
Glavne značajke
- Pruža demografske podatke korisnika
- Izračunava NPS
- Integracija Google analitike
- Mogućnosti prilagodbe
- Mogućnost prioritizacije
- Izračunajte zadovoljstvo korisnika
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Segmente svojih korisnika možete bolje razumjeti analizirajući demografske podatke
- Dostupan je na 60 jezika pa ga može koristiti svatko
Nedostaci:
- Nema mnogo značajki, pa ćete se morati zajedno s ovim pretplatiti na drugi alat
- Troškovi se mogu povećati ako trebate i nekoliko drugih alata
Cijena
Pojedinosti o cijenama nisu službene, pa ćete se za to morati obratiti UserReportu.
11. Podium
Želite znati učinkovitost prodajnih značajki vašeg alata? Umjesto da idete na različite platforme za pregled i tražite ga, možete koristiti Podium. Podium je alat za povratne informacije kupaca koji na jednom mjestu objedinjuje mrežne recenzije s različitih web stranica.
Osim toga, također vam pomaže da dobijete više recenzija automatiziranjem poziva za pregled, uspoređivanjem sa konkurentnim mjerilima, praćenjem vašeg napretka i stvaranjem anketa.
Glavne značajke
- Pregledajte svaku recenziju iz jedne pristigle pošte i odgovorite na nju
- Automatizirajte recenzije
- Pregledajte analitiku
- Prilagodljivi predlošci za prilagođene poruke
- Switchboard
- Konkurencijski benchmark
- Automatske poruke za povratne informacije
- Customer insights
- Brzo razlučivanje za bolje korisničko iskustvo
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Uvid u klijente, poput kanala s kojeg su došli, s kim su bili u interakciji i koliko dugo su vaši klijenti, pomaže vam u razradi strategije
- Podium vam šalje upozorenje kada korisnici imaju užasno iskustvo. Prije nego što odu, probleme možete riješiti privatnim razgovorom
Nedostaci:
- Nedostaju integracije
- Nema logike grananja i preskakanja u anketama
Cijena
Nude prilagođene ponude cijena jer vjeruju da je svako poslovanje jedinstveno, pa tako i njihovi zahtjevi. Ovisno o alatima koji su vam potrebni, osmislit će paket i navesti cijenu za njega.
12. Qualtrics
Qualtrics Customer XM omogućuje vam da slušate povratne informacije i recenzije svojih kupaca jer ima pristup do 128 izvora podataka i 27 kanala, sve na jednoj platformi. Također možete otkriti trendove i obrasce lojalnosti kupaca, što će vam pomoći da odredite područja koja će povećati lojalnost i zadržavanje kupaca.
Glavne značajke
- Listening engine
- Prediktivna inteligencija i analitika
- Potpune mogućnosti djelovanja u zatvorenoj petlji
- Otkrijte obrasce i trendove lojalnosti kupaca
- Preskriptivni uvidi
- Šalje preporučene radnje pravim timovima
- Drag-and-drop integracija
- Automatizirane radnje
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Zbog svojih 27 kanala i 128 izvora podataka, možete dobiti potpuni uvid u to što korisnici misle i osjećaju
- Pristupom preskriptivnim uvidima možete bolje zadržati klijente
Nedostaci:
- Dizajn ankete je prilično ograničen
- Manja prilagođavanja vaših izvješća
Cijena
Qualtrics nije objavio pojedinosti o cijenama. Morat ćete ih kontaktirati za ponudu.
13. Mopinion
Mopinion je sveobuhvatni alat za povratne informacije kupaca koji vam pomaže da besprijekorno prikupljate povratne informacije kupaca na svim svojim digitalnim kanalima. Možete stvoriti obrasce za povratne informacije koji zadovoljavaju najkritičnije dodirne točke na korisničkom putu.
Možete čak i pratiti radnje, vizualizirati napredak u timovima i postaviti podsjetnike za bolju suradnju i praćenje.
Glavne značajke
Dostupno u growth plan:
- Dashboard: 1
- Prikazi stranica web stranice/mjesečno: 2.000.000
- Email/mjesečno: 200,000
- Korisnici: do 20
- Neograničeni obrasci za povratne informacije
- Neograničeni odgovori na povratne informacije
- Povratne informacije unutar stranice
- Potpuni API pristup
- Višejezična istraživanja
- Podrška putem e -pošte
- Multi-factor autentikacija
Dostupno u turbo plan:
- Sve u Growth planu
- Prikazi stranica web stranice/mjesečno: 8.000.000
- Email/mjesečno: 1,000,000
- In-app korisnici/mjesečno: 400,000
Uključeno u enterprise planu:
- Sve u turbo planu
- Nadzorna ploča: neograničeno
- Prikazi web stranice/mjesec: neograničeno
- Email/mjesečno: neograničeno
- In-app korisnici/mjesečno: neograničeno
- Korisnici: 20+
- Dodijeljen menadžer uspjeha
- Single sign-on
- Namjenska domena i skladište
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Jednostavan je za korištenje, a višejezična značajka čini sučelje ugodnijim za tvrtke i kupce
- Jednostavno možete imati 20 korisnika koji rade s alatom
Nedostaci:
- Cijene su relativno visoke, posebno za mala poduzeća
Cijena
Imaju tri razine cijena, a možete započeti probno razdoblje bez postavljanja podataka o kreditnoj kartici.
Growth | Turbo | Enterprise | |
Cijena mjesečno | $229 | $579 | Kontaktirajte prodavača |
14. Helio
Helio je anketna platforma koja vam omogućuje prikupljanje kvantitativnih atributa i ponašanja o vašoj publici, što vam može pomoći u razvijanju vrijednih uvida. Kako biste bolje razradili svoje ankete, najprije odaberite publiku. Zatim možete odabrati između jedanaest različitih vrsta pitanja nakon što odaberete publiku.
Glavne značajke
Dostupno u planu za jednu anketu:
- 10 vrsta pitanja
- 100 sudionika
- Odgovori u nekoliko minuta
- Pošaljite test na mobitel, tablet i stolno računalo
- Testirajte audio, video, slike i tekst
Uključeno u enterprise planu:
- Sve u jednom planu
- 11 Vrste pitanja
- Nema ograničenja broja sudionika
- Koristite određenu publiku: DevOps, IT podršku, medicinsko osoblje …
- Testirajte prototipe na Figma
- Razgranata pitanja
- Postavljajte sudionicima dodatna pitanja kako biste saznali više
- Testirajte sa svojim klijentima
- Prilagodite svojim robnim markama
- Koristite screeners za snimanje sudionika
- Instalirajte presretaće na vašoj web stranici
- Segmentirajte svoju publiku
Dostupno u agency plan:
- Sve u enterprise planu
- Nema dodatnih troškova za članove tima
- Upravljajte klijentima s posebnim projektima
- Na testovima koristite branding specifičan za klijenta
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Njihovi filteri ponašanja pomažu vam da dosegnete željenu publiku i steknete bolje razumijevanje korisničkog iskustva
- Možete testirati različite kreativne ideje postavljanjem konceptualnih pitanja, dodavanjem prototipova, slika, zvuka ili videa
Nedostaci:
- Značajke koje pružaju možda ne opravdavaju njihove cijene
Cijena
Helio ima tri plana u svojoj jedinstvenoj anketi, a planovi Enterprise i Agency imaju mnogo više značajki.
Otvorena anketa | Osnovna Anketa | Ciljana anketa | |
Cijena po jednoj anketi | $49 | $199 | $399 |
Enterprise | Agency | |
Cijena za jedan mjesec | Počinje od 1000 dolara | Počinje od 1000 dolara |
Take it to the next level
Integrate LiveAgent with one of the leading customer feedback software and boost your customer service satisfaction
15. GetFeedback
GetFeedback je platforma za korisničko iskustvo koja vam pomaže u stvaranju vizualno privlačnih anketa sa slikama, bojama i fontovima koji odgovaraju vašoj robnoj marki. Možete prikupljati povratne informacije u svim trenucima na svim kanalima i brzo uočiti značajne trendove.
Pomoću ovog alata korisnici mogu ispuniti ankete mnogo brže i s većim užitkom.
Glavne značajke
Dostupno u direct plan:
- SMS
- Salesforce integracija
- Automatizirajte i prikupljajte povratne informacije o odabranim kanalima
- Pokrenite ankete na temelju radnji korisnika
- Ciljajte publiku pomoću ključnih atributa i ponašanja
- Prilagodite ankete logotipima, bojama i temama
- Brzo uočite trendove pomoću napredne analitike
- Lako razumljivi rezultati s prilagođenih nadzornih ploča za izvješćivanje
- Predlošci za Net Promoter Score® (NPS), Customer Satisfaction Score (CSAT), Customer Effort Score (CES) itd.
Dostupno u digital plan:
- Web stranice
- Web aplikacije
- Mobilne aplikacije
- Automatizirajte i prikupljajte povratne informacije o odabranim kanalima
- Pokrenite ankete na temelju radnji korisnika
- Ciljajte publiku pomoću ključnih atributa i ponašanja
- Prilagodite ankete logotipima, bojama i temama
- Brzo uočite trendove pomoću napredne analitike
- Lako razumite rezultate prilagođenih nadzornih ploča za izvješćivanje
- Predlošci za Net Promoter Score® (NPS), Customer Satisfaction Score (CSAT), Customer Effort Score (CES) itd.
Dostupno u complete plan:
- Sve u direct i digital planu
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Logički alat je lako shvatiti i čini vaše ankete utjecajnijima
- Pitanja specifična za CX pomažu vam da lako dobijete svoje NPS i CSAT rezultate
Nedostaci:
- Ne dopušta vam uređivanje dopuštenja za ankete
- Ne može imati različita korisnička dopuštenja, što otežava suradnju
Cijena
Osnovne značajke postoje u svim njihovim planovima Njihove cijene temelje se na godišnjoj osnovi, a da biste saznali više o prilagođenim ponudama, morat ćete se obratiti GetFeedback.
16. UseResponse
UseResponse je sve-u-jednom rješenje za korisničku podršku koje ima portal za povratne informacije kupaca na kojem možete imati privatnu zajednicu za povratne informacije za svoj unutarnji tim. Možete imati potpuni pregled najboljih prijedloga.
Povratne informacije korisnika možete prikupiti ugrađivanjem widgeta na svoju web stranicu.
Glavne značajke
- Portal za povratne informacije kupaca
- Opcija za anonimne ideje ili glasove
- SSO prijava
- Prilagođeni postupci upravljanja povratnim informacijama
- Jedinstveno mobilno sučelje za upravljanje povratnim informacijama
- Integracije s raznim alatima trećih strana
- CSAT ankete
- Analitika i trendovi
- Uvjetna polja
- Ograničavanje glasova
- Jedan inbox
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Integracija s drugim aplikacijama besprijekorna je i jednostavna
- Po potrebi možete uključiti i isključiti nekoliko dijelova proizvoda
Nedostaci:
- Možda će trebati neko vrijeme da shvatite kako koristiti različite značajke koje imaju
Cijena
Imaju dva plana: enterprise cloud i on-premise rješenje. Enterprise cloud ima četiri dodatna paketa.
Enterprise cloud | On-premise | |||
Rješenje za povratne informacije | Baza znanja | Help desk + live chat | ||
Cijena mjesečno (naplaćuje se godišnje) | $124 | $116 | $124 | $400 |
17. Trustpilot
Trustpilot je online alat za recenzije koji tvrtke koriste za izgradnju povjerenja među potrošačima. Pomoću ovog alata za povratne informacije kupaca možete poslati e-mail s pozivom klijentima da podijele svoje povratne informacije.
Također ga možete postaviti tako da kupac primi e-mail odmah nakon kupnje. Ovie se recenzije pojavljuju i na tražilicama što vam pomaže poboljšati vidljivost u online oglasima i tražilicama.
Glavne značajke
Dostupno u besplatnom planu:
- Stranica profila
- Zatražite recenzije kupaca
- Mogučnost podrške
- Pogledajte osnovna izvješća o izvedbi
- Koristite 2 TrustBox widgeta
- Drive Google Seller Ratings
Dostupno u standard plan:
- Nadogradite svoju stranicu profila
- Zatražite još recenzija kupaca
- Pristup timu za uspjeh kupaca
- Učite iz detaljne analize
- Koristite trust box widget za 8 recenzija
- Ostvarite pristup marketinškim assetima
- Prilagodite uz plaćene dodatke
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Više recenzija tvrtke uspostavlja povjerenje u vašu tvrtku
- Možete poboljšati vidljivost na tražilici
Nedostaci:
- Ovo nije opsežan alat za povratne informacije kupaca
Cijena
Možete početi s besplatnom verzijom, a zatim nadograditi kad god želite. Također možete imati prilagođeni plan s raznim dodacima.
Besplatno | Standard | |
Cijena mjesečno (naplaćuje se godišnje) | $0 | $199 |
18. Feefo
Feefo je alat za povratne informacije kupaca koji vam omogućuje slanje e-maila s pozivom klijentima da podijele svoje recenzije. Također možete odabrati prikazivanje ovih recenzija na svojoj web stranici s opcijama kao što su prikaz teksta, postotni prikaz i ocjena.
Također možete stvoriti ankete, izračunati NPS, imati detaljne uvide, povezati se s različitim alatima itd.
Glavne značajke
Dostupno u essential plan:
- Recenzije proizvoda i usluga
- Uredite svoje zahtjeve za recenzijama
- Foto i video recenzije
- Kvalificirajte se za Google Stars
- Jednostavno izvješćivanje
- Podrška za više kanala
Dostupno u complete plan:
- Sve u osnovnom planu
- Campaign Manager za dublji uvid
- Neto rezultat promotora kao standard
- Prilagodljiva izvješća
- Potpuna podrška pri postavljanju
- Osobni Personal Success Manager
- Savjeti stručnjaka za postizanje povrata ulaganja
Uključeno u enterprise planu:
- Sve u potpunom planu
- Feedback package, tailored to you
- Vodea analitika u industriji, temeljena na AI
- Specijalistička usluga implementacije
- Potpuna migracijska podrška
- Dodijeljen tim za uspjeh kupaca
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Možete jednostavno sortirati i saznati negativne kritike te ih na taj način ispravno obraditi
- Možete jednostavno integrirati odgovore i poslati povratne informacije svom CRM sustavu
Nedostaci:
- Slanje prilagođenih e-mailova s recenzijama teško je jer e-mail s recenzijama izravno dolaze iz Feefo sustava
Cijena
Feefo ima tri cjenovna plana: essential, complete, i enterprise. Za detalje o cijenama morate se obratiti dobavljaču jer cijena nije objavljena.
19. Bazaarvoice
Bazaarvoice sveobuhvatan je alat koji vam omogućuje da učinite sve, od prikupljanja ocjena i recenzija od kupaca, omogućujući kupcima postavljanje pitanja i davanje odgovora, stjecanje korisnih uvida u vezi s konkurentnim mjerenjima i analizom osjećaja itd.
Glavne značajke
- Napunite stranicu proizvoda postojećim recenzijama
- Recenzije influencera
- Prikupite autentične ocjene i drugi sadržaj koji stvaraju korisnici
- Automatizirani e-mailovi
- Uvid prema kojem je moguće djelovati
- Jedinstveni portal za praćenje i upravljanje svim pitanjima i recenzijama
- Dopustite kupcima da postavljaju pitanja
- Analiza mišljenja
- Praćenje izvedbe
- Uvidi u konkurenciju
- Benchmarci kategorije
- Osnovne metrike izvedbe
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Mjerni podaci poput postotka vaših stranica za prikaz proizvoda s barem jednim pregledom, koliko pitanja trebate odgovoriti itd. Mogu biti strateški značajni
- Možete brzo uočiti trendove uz pomoć svih ocjena, recenzija i pitanja
Nedostaci:
- Nedostaju značajke poput izrade anketa, što je sastavni dio alata za povratne informacije kupaca
- Morat ćete upotrijebiti druge alate zajedno s tim, što vam može povećati troškove
Cijena
Detalji o cijenama Bazaarvoice se ne objavljuju. Morat ćete ih kontaktirati za ponudu.
20. Hotjar
Želite li znati koliko je vaš blog dobar na Ganttovoj ljestvici? Hotjar vam omogućuje da imate okvir za prijedloge u stvarnom vremenu na svojoj web stranici u kojem korisnici mogu izraziti frustraciju ili oduševljenje pojedinim dijelovima vaše web stranice.
Također možete stvoriti prilagodljive ankete i izraditi jednu od gotovih predložaka za mjerenje CES -a, CSAT -a i NPS -a.
Glavne značajke
Dostupno u business plan:
- Kontinuirane toplinske karte i snimanja
- Neograničene ankete i widgeti za povratne informacije
- 15-dnevno probno razdoblje
- Bez Hotjar brandina
- API za identifikaciju
- Integracije
Dostupno u Skala planu:
- Sve u poslovnom planu
- Identity management (SSO)
- Obuka uz Hotjar stručnjaka
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Toplinske karte omogućuju vam da vizualizirate ponašanje korisnika i saznate što privlači pozornost korisnika
- Postavljanje anketa i povratnih informacija na vašoj web stranici je jednostavno
Nedostaci:
- Značajke poput analize osjećaja ne postoje
- To nije potpuni alat za povratne informacije kupaca
Cijena
Imaju različite cijene ovisno o broju dnevnih sesija:
Business | Skala | |
Cijena mjesečno | 99 USD za 500 dnevnih sesija | 389 USD za 4000 dnevnih sesija |
$189 for 1500 daily sessions | 589 USD za 8000 dnevnih sesija | |
289 USD za 2500 dnevnih sesija | 989 USD za 15000 dnevnih sesija |
21. CrazyEgg
Kao i Hotjar, CrazyEgg je još jedan alat za povratne informacije kupaca koji koristi toplinske karte za analizu ponašanja kupaca. Prati dijelove web stranice koji privlače veću pozornost, poput gumba za pretplatu ili dna web stranice.
Glavne značajke
- Toplinske karte
- A/B testing
- Analiza posjetitelja
- UX/UI revizije
- Analiza kupaca
- Integracije
- Surađujte s članovima tima
- Izvezite izvješća
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Dok vam Google analitika pokazuje što ljudi rade na vašoj web lokaciji, CrazyEgg vam u nekoliko sekundi pokazuje razlog za to
- Možete saznati područja na kojima možete raditi i poboljšati ih
Nedostaci:
- Skup značajki prilično je ograničen
Cijena
Imaju pet razina cijena, ovisno o praćenim prikazima stranica i snimkama.
Basic | Standard | Plus | Pro | Enterprise | |
Cijena mjesečno | $24 | $49 | $99 | $249 | Kontaktirajte prodavača |
22. Usersnap
Usersnap je alat za povratne informacije kupaca koji omogućuje tvrtkama da imaju gumb ili izbornik za povratnu informaciju na svojoj aplikaciji ili web stranici i pruža vizualne povratne informacije dopuštajući korisnicima da crtaju i prikvače komentare na snimke zaslona.
Također možete generirati kvalitativna i kvantitativna istraživanja pokrenuta korisničkim događajima, URL putovima ili vremenom provedenim na određenoj stranici.
Glavne značajke
Dostupno u basic plan:
- Započnite s dva člana tima
- Započnite s jednim projektom za povratne informacije
- Neograničen broj izvještaja
- Snimanje ekrana
- Dodajte člana tima za 6 USD
- Dodajte projekt za 9 USD
Dostupno u startup plan:
- Sve u basic planu
- Započnite s 10 članova tima
- Započnite s tri projekta za povratne informacije
- Integrirajte se s 2000 aplikacija
Uključeno u company planu:
- Sve u startup planu
- Započnite s 15 članova tima
- Započnite s 10strong> projekata za povratne informacije
- Snimanje pogrešaka preglednika
- Odgovori odjela za brigu o korisnicima
- Prilagođeni dizajn widgeta
Uključeno u enterprise planu:
- Sve u company planu
- do ∞ članova tima
- do ∞ projekata
- do ∞ prikaza stranice
- Prilagođeno plaćanje pretplate
- Prilagođeni uvjeti usluge
- Uklonite Usersnap branding
- Integrirajte putem Webhooksa
- Enterprise podrška i sigurnost
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Nekoliko korisnih integracija
- Sučelje je jednostavno za korištenje
Nedostaci:
- Nedostatak mogućnosti prilagođavanja
Cijena
Na raspolaganju su im četiri plana s besplatnim probnim razdobljem od 14 dana.
Basic | Startup | Company | Enterprise | |
Cijena mjesečno (naplaćuje se godišnje) | $9 | $69 | $129 | Kontaktirajte prodavača |
23. CustomerSure
CustomerSure vam omogućuje prikupljanje, praćenje i odgovaranje na povratne informacije kupaca. Možete poslati ankete putem e-maila, SMS -a, weba ili aplikacije, definirati put korisnika i mjeriti zadovoljstvo na svakom koraku.
Možete kategorizirati i dati prioritet uobičajenim pitanjima povratnih informacija i odmah riješiti hitne probleme. Moguće je i praćenje bitnih mjernih podataka kao što su NPS, CSAT i rezultati napora.
Glavne značajke
Dostupno u CX starter planu:
- Ankete: 10.000
- Prijava analitičara: 5
- Praćenih djelatnika: 15
- Timova: 1
- Brandova: 1
- Integracija
- Premium podrška
Dostupno u CX pro planu:
- Sve u CX početnom planu
- Ankete: 20.000
- Prijava analitičara: 12
- Praćenih djelatnika: 30
- Timova: 10
- Brandova: 1
Dostupno u CX pro plus planu:
- Sve u planu CX pro
- Ankete: 100.000
- Prijava analitičara: 55
- Praćenih djelatnika: 150
- Timova: 50
- Brandova: 3
- Unos u kartu proizvoda
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Ovisno o planu koji odaberete, možete dobiti stručne savjete, konzultacije i podršku
- Možete pregledati podatke o trendovima kako biste pratili izvedbu tijekom vremena
- Napredni filtri pomažu vam da učinkovito analizirate podatke
Nedostaci:
- Značajke se u početku mogu činiti kompliciranim
- U prve dvije plaćene verzije možete raditi samo s jednim brandom
Cijena
Imaju tri razine cijena, a također imaju mogućnost prilagođenog plana prema vašim zahtjevima.
CX starter | CX pro | CX pro-plus | |
Cijena mjesečno | $199 | $399 | $999 |
24. Wootric
Wootric, tvrtka InMoment, pomaže vam da slušate povratne informacije iz izravnih izvora poput anketa i obrazaca te neizravnih izvora poput recenzija i spominjanja na društvenim mrežama te zaključenih izvora poput CRM-a i izvora podataka o prodajnim mjestima.
Također vam omogućuje izračunavanje mjernih podataka kao što su NPS, CSAT i CES.
Glavne značajke
Dostupno u professional planu:
- Mikro ankete NPS-a, CSAT-a i CES-a za samoposluživanje implementirane na webu ili mobilnom uređaju u aplikaciji ili putem e-pošte, SMS-a
- Analiza teksta i osjećaja
- Istraživanje podataka za dobivanje nestrukturiranih povratnih informacija
- Izvještavanje i nadzorne ploče za lakše djelovanje i praćenje trendova
- Integracije s kritičnim sustavima zapisa
Dostupno u enterprise planu:
- Sve u professional planu
- Samouslužne ili upravljane ankete za transakcijska, relacijska i tržišna istraživanja
- Analitički modeli teksta i osjećaja specifični za industriju
- Izvješćivanje na razini polja
- Planiranje djelovanja na temelju lokacije
- Upravljanje slučajevima i zatvorena petlja
- Napredne i izvorne integracije s kritičnim sustavima zapisa
Sve u custom planu:
- Sve u enterprise planu
- Robusno istraživanje i prikupljanje podataka na svim kanalima
- Opsežno izvještavanje koje obuhvaća poduzeće – od vrha do dna
- Predvidljiva i napredna analitika za olakšavanje preporuka i tijeka rada
- Robusne integracije s kritičnim sustavima zapisa
- Akcijsko planiranje, zagovaranje, upravljanje slučajevima, zatvorena petlja i drugo
- Jedinstvena kombinacija korisničkog iskustva (CX), iskustva zaposlenika (EX), marketinškog iskustva (MX) i iskustva s proizvodom (PX)
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Možete pratiti trendove u iskustvu korisnika tokom vremena i djelovati prema njima
- Njegov studio za aktivno slušanje daje vam kontrolu pri prikupljanju povratnih informacija korisnika na svakoj dodirnoj točki
Nedostaci:
- Malo je teško implementirati integracije ako želite nadići osnovne mjerne podatke
- Mogućnosti integracije su ograničene
Cijena
Imaju tri plana: professional, enterprise i custom. Možete zatražiti besplatnu probu ili ponudu.
25. KiyOh
Stalno ste znatiželjni o tome što vaši korisnici govore o vašem sadržaju ili vašim značajkama? KiyOh, baš kao i Trustpilot, internetska je platforma za recenzije koja je po obimu nešto manja od Trustpilota, ali nudi impresivne značajke.
Najbolji dio toga je što uključuje alarm za recenzije koji će vas obavijestiti o svim dobrim ili lošim recenzijama.
Glavne značajke
Dostupno u go planu:
- 150 pozivnica mjesečno
- Recenzije u Google Shoppingu i Ads kampanjama
- Poboljšan SEO
- Personalizirajte email pozivnice i widget za povratne informacije
- Automatski poziva nakon svake narudžbe (pomoću različitih dodataka za web trgovinu)
- Vlastiti prilagođeni upitnik
- Odgovarajte na recenzije
- Potpuna podrška
Dostupno u pro planu:
- Sve u go planu
- 300 pozivnica mjesečno
Dostupno u premium planu:
- Sve u go planu
- 3000 pozivnica mjesečno
Prednosti i nedostaci
Prednosti:
- Ekonomičniji je od ostalih sličnih platformi
- Alarm za recenzije olakšava rješavanje negativnih povratnih informacija što je prije moguće
Nedostaci:
- To nije opsežan softver za povratne informacije kupaca
Cijena
Imaju tri tarifna plana. Jedina razlika među njima je broj pozivnica mjesečno.
Go | Pro | Premium | |
Cijena mjesečno | $29.5 | $34.3 | $117.2 |
Usporedba TOP 5 softvera za povratne informacije
1. LiveAgent
LiveAgent je izbor broj jedan za softver za povratne informacije korisnika. Ne samo da vam pomaže u osmišljavanju anketa putem e-maila, već vam nudi i robusne mogućnosti analize i izvješćivanja koje vam pomažu u praćenju važnih mjernih podataka a> i KPI-eva. Izvješća poput upotrebe kanala, praćenja vremena, usklađenosti s SLA-om izdvajaju ovaj alat od ostalih i može vam pomoći mjeriti zadovoljstvo kupaca i u skladu s tim improvizirati.
Od rukovanja ticketing platformom do praćenja i snimanja svih vaših poziva korisnika, LiveAgent ispunjava sve kriterije kao najopsežniji softver za povratne informacije korisnika.
Get to know your customers better
Track the quality of your customer support and gain a deeper understanding of your customers.
2. Qualtrics
Qualtrics vam pomaže da slušate svakog klijenta na 27 kanala i 128 izvora podataka te pomaže u otkrivanju obrazaca i trendova putem njihovog mehanizma za predviđanje koji mnogi koriste i cijene. Nedostaju mu druge značajke kao što su ticketing, višekanalna komunikacija itd., Zbog toga je na drugom mjestu na ovom popisu.
Također vam pomaže da pošaljete preporučene radnje pravim timovima kako bi poduzeli daljnje korake za poboljšanje korisničkog iskustva i zadovoljstva.
3. Trustpilot
Trustpilot je popularna platforma za traženje recenzija od vaših kupaca i unaprjeđenje vašeg poslovanja. Zauzima treće mjesto na ovom popisu jer alat klijentima olakšava ostavljanje recenzija i pomaže vam povećati konverzije uz pomoć dobrih recenzija.
Osim što možete čitati i pretraživati recenzije, nema toliko značajki kao drugi slični proizvodi, čak se može zaključiti i da je malo skup ukoliko tek počinjete.
4. Typeform
Pomoću Typeform -a možete izraditi ankete koje daju dojam kao razgovor i u ankete ugraditi elemente poput videozapisa, slika itd. Budući da se ove ankete lako popunjavaju i izgledaju estetski lijepo, korisnici mogu biti inspiraniji za ispunjavanje obrazaca.
Ono što Typeform čini posebnim je to što vam također pomaže u izgradnji chata bez kodiranja koji pomaže u hvatanju i kvalificiranju potencijalnih klijenata te poboljšanju korisničkog iskustva i zadovoljstva. Ograničenje Typeforma je to što ne zadovoljava vaše potrebe u vidu ticketinga, snimanja poziva i razgovorima na društvenim mrežama.
5. CustomerSure
Uz CustomerSure možete prilagoditi i isporučiti ankete, kategorizirati i dati prioritet problemima korisnika, koristiti praćenje tijeka rada i dobiti vrijedne uvide u podatke poput NPS -a, CSAT -a i drugih mjernih podataka.
Jedino što ovdje nedostaje su značajke poput ticketinga, snimanja poziva, a alat može biti prilično skup po 199 USD mjesečno.
Softver za povratne informacije kupaca | Capterra rating | Probno razdoblje/Besplatni planovi | Početna cijena |
LiveAgent | 4.7/5 (Oko1000 recenzija) | Da | 15 USD/agent/mjesec |
Qualtrics | 4.8/5 (oko 300 recenzija) | Da | Neslužbeno |
Trustpilot | n/a | Da | 199 USD mjesečno |
Typeform | 4.7/5 (oko 400 recenzija) | Da | 25 USD mjesečno |
CustomerSure | 4.8/5 (oko 40 recenzija) | Da | 199 USD mjesečno |
Zaključak
Stjecanje kupaca može koštati pet puta više od zadržavanja postojećih kupaca. Usred sve veće konkurencije i pojavljivanja novih tvrtki u svakom sektoru, zadržavanje kupaca postaje još veći izazov. Stoga je za tvrtke potrebno imati softver za povratne informacije kupaca.
Evo popisa kratkih pitanja i odgovora koji vam mogu pomoći da odaberete među ovih 25 alata.
Koji softver za povratne informacije kupaca odgovara vašem poslu?
Softver za povratne informacije kupaca koji vam omogućuje da imate sve osnovne značajke i značajke koje ispunjavaju vaše zahtjeve prikladan je za vaše poslovanje. Na primjer, LiveAgent ne samo da zadovoljava sve zahtjeve povratnih informacija kupaca, već vam povrh toga pruža i mnoge druge značajke, kao što su služba za pomoć na društvenim medijima, mobilna služba za pomoć itd.
Najbolja sve-u-jednom softverska rješenja za povratne informacije kupaca
S više od 200 značajki koje nudi LiveAgent, vodeći je softver za korisničku podršku na tržištu za povratne informacije kupaca i još mnogo toga. To može biti centralizirano rješenje za sve zahtjeve koje vaše poduzeće ima.
Najbolji softver za povratne informacije kupaca s ugrađenim ticketing-om i live chat-om
LiveAgent vam omogućuje automatiziranu distribuciju ticketa, dodjeljivanje i prijenos ticketa između agenata i odjela, korištenje oznaka za razlikovanje različitih ticketa i mnoge značajke chata uživo, poput pozivnica za gumbe za chat, povijest chata i praćenje, što ga čini najboljim softverom za povratne informacije korisnika.
Najbolji softver za povratne informacije korisnika po pitanju značajki
Broj značajki koje LiveAgent nudi doseže 200, što ga čini jednom od platformi s najviše funkcija za povratne informacije kupaca i druga rješenja.
Softver za povratne informacije kupaca s najboljom vrijednosti za novac
Sa cijenom od 15 USD po korisniku mjesečno, LiveAgent nudi najbolju vrijednost za novac, jednostavnost korištenja, obilje funkcija i izvrstan tim za podršku, što ga čini najboljim softverom za povratne informacije kupaca.
Najbolje ocijenjeni softver za povratne informacije kupaca
S više od 1000 recenzija na Capterri i ukupnom ocjenom 4,7, LiveAgent je jedan od najpristupačnijih i najbolje ocijenjenih softvera za povratne informacije kupaca s platformom bogatom značajkama i intuitivnim sučeljem.
Najpristupačniji softver za povratne informacije korisnika u pogledu postavljanja i jednostavnosti korištenja
Uz softver jednostavan za korištenje i intuitivno sučelje koje čini postavljanje vašeg poslovanja na softveru i korištenje alata vrlo efikasnim, LiveAgent je rješenje koje je najjednostavnije za postaviti i koristiti.
Customer satisfaction improves ROI
Discover all of Liveagent's features with a free 14-day trial.
Frequently Asked Questions
What is customer feedback software?
A customer feedback software allows you to track and manage customer feedback from multiple communication channels and improve customer satisfaction and experience.
What’s the difference between cloud-based and on-premise customer feedback software?
Cloud-based customer feedback software is an online solution that allows you to access the software wirelessly using the Internet. In contrast, an on-premise customer feedback software runs on a local network or a physical server with hardware that runs and stores your data.
What is an omnichannel customer feedback software solution?
An omnichannel customer feedback software solution has numerous interaction channels packaged into a single software.
What are the benefits of using customer feedback software?
A customer feedback software allows you to do surveys, gather data, provide insights, and evaluate data to make informed decisions to improve customer experience and customer retention.
How much does customer feedback software cost?
Customer feedback software can cost anywhere from $0 to $5000 per month, depending on your chosen plan.
How does customer feedback software work?
Customer feedback software creates surveys for you, customizes surveys, helps you send surveys, and also helps you fulfill other requirements such as call recording, ticketing, data evaluation, etc.
Why is quality assurance necessary for customer feedback software solutions?
Faulty software may worsen the customer experience, and everybody may have to deal with constant errors, which can be time-consuming to fix.
Podijelite ovaj članak
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!