Hodajte ruku pod ruku sa svojim korisnicima

Pomoću LiveAgent-ovog softvera za interakciju s korisnicima uvijek ćete biti samo jedan klik daleko. Dopustite svojim korisnicima da samostalno istražuju, ali ostanite u blizini. Dajte im neograničene mogućnosti putem kojih vas mogu kontaktirati i pružite im izvrsnu korisničku podršku svaki put iznova.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Komunicirajte s korisnicima u svakoj situaciji

Pojednostavljene interakcije s korisnicima

Naš višekanalni softver za interakciju s korisnicima pohranjuje sve upite korisnika na centraliziranu upravljačku ploču.

Odgovarajte na tvitove, poruke u chatu uživo ili telefonske pozive s jednog sučelja dok pregledavate važne podatke o kupcima pomoću našeg ugrađenog CRM-a.

LiveAgent helpdesk tour
LiveAgent helpdesk tour

Manje pogađanja, više uvida

Naš softver za interakciju s korisnicima omogućuje vam da pratite put rješavanja problema vašeg kupca putem različitih kanala, a da pritom ostanete u istoj temi tiketa.

Uhvatite potencijalne kupce i pretvorite ih u one koji plaćaju

Iskoristite najbrži widget za chat uživo na svijetu koji je opremljen prethodno izrađenim obrascima za chat, proaktivnim pokretačima chata i prikazom tipkanja u stvarnom vremenu.

S lakoćom prilagodite svaku animaciju gumba, boju, stil ili pozadinu prozora za chat.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Social customer service templates

Trenutačna podrška za Instagram & Twitter

Instagram, Twitter, Facebook, Messenger ili Viber? Imamo ih sve. Interakcija s vašim kupcima na društvenim mrežama nikada nije bila lakša.

Počinju pisati loše stvari o vama na Twitteru? Postavite kontrolu nad ključnim riječima kako biste spasili odnose s korisnicima prije nego što bude prekasno.

Virtualni pozivni centar? Provjerite ga

Automatska distribucija poziva, besplatni interni pozivi, kompleksni interaktivni govorni automati, opcije povratnog poziva i neograničene snimke poziva. A koji je najbolji dio? Agenti mogu pružiti korisničku podršku u pokretu i na svim uređajima.

Saznajte više o pozivnom centru našeg softvera za interakciju s korisnicima.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Zajednica & samoposluga

Pružite svojim kupcima određeni prostor za interakciju u zajednici i samoposluživanje.

Stvorite baze znanja za više brendova, forume za svoju zajednicu i obrasce za podnošenje tiketa prilagođene vašoj poslovnoj estetici s našim WYSIWYG uređivačem.

percentage graph

Izvijestite, automatizirajte, gamificirajte, krenite!

Softver za korisničku interakciju LiveAgent prikuplja podatke o svim interakcijama s korisnicima i pretvara ih u praktična izvješća. Steknite djelotvorne uvide, poboljšajte učinkovitost agenata snažnom automatizacijom i povećajte njihovu produktivnost gamifikacijom.

Zvuči predobro da bi bilo istinito?

Naši korisnici to kažu najbolje

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Dosta vam je prebacivanja između telefona, razgovora, e-pošte i ostalih komunikacijskih alata?

S nama to nećete morati! LiveAgent je jedinstveni softver za interakciju s korisnicima koji integrira više komunikacijskih kanala pod jednim krovom s pristupačnim i transparentnim cijenama. Ne plaćajte dodatne naknade samo za upotrebu pozivnog centra ili chata uživo.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzije

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvanredan chat uživo, tiketiranje i automatizaciju koja nam dopušta da pružimo prvoklasnu podršku našim korisnicima.

black Slido logo

Otkrijte sve što LiveAgent nudi

Zadovoljni korisnici? Neprocjenjivo.

Jeste li primijetili da je softver za interakciju s korisnicima LiveAgent najjeftinija i istovremeno najnaprednija opcija na tržištu? Tako je. Provjerite sve što imamo za ponuditi na našoj stranici s cijenama.

Naziv paketa

Tiket+Chat

Mogućnosti tiketiranja i chata uživo pogonjene automatizacijom.

$29 /mj
Naziv paketa

All-Inclusive

Chat uživo, pozivni centar, društvene mreže, korisnički portal & tiketiranje.

$39 /mj

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
Related Articles to Softver za interakciju s korisnicima
LiveAgent nudi nagrade i značke za podršku korisnicima. Ova značajka povećava brzinu rješavanja problema i zadržava klijente.

Kako postaviti nagrade i značke u LiveAgent-u

LiveAgent nudi nagrade i značke za podršku korisnicima. Ova značajka povećava brzinu rješavanja problema i zadržava klijente.

Rezolucija na vrijeme znači da je tiket riješen u skladu s vremenskim ograničenjima postavljenim u sla. Svi agenti moraju uvijek pokušati riješiti tikete što je prije moguće.

Rezolucija na vrijeme

Rezolucija na vrijeme je važna za zadovoljstvo klijenata. Provjerite vrijeme rezolucije u izvješćima LiveAgent-a kako biste održali visoku razinu zadovoljstva.

Monday je multifunkcionalni softver stvoren da Vam pomogne u organizaciji posla. Integrirajte Monday u LiveAgent i stvorite učinkovit tijek rada zaposlenika.

Monday

Monday je višenamjensko rješenje za poslovanja koje omogućuje upravljanje projektima, odnosima s korisnicima, oglasnim kampanjama i praćenju bug-ova. Integracija s LiveAgent-om olakšava praćenje novosti i ažuriranja. Prednost je učinkovitost bez prebacivanja između sučelja.

Ako želite imati izvanrednu korisničku službu, trebate se fokusirati na gradnju vjernih i dugoročnih odnosa, ne samo na prodaju.

Najbolja korisnička služba

Alati za poboljšanje proizvoda kroz osnovnu komunikaciju s klijentima. Izuzetna korisnička usluga vodi vjernosti klijenata i ponovnom poslovanju. ChatGPT je jezični model umjetne inteligencije koji poboljšava korisničku podršku.

Predlošci obavijesti omogućuju vam pripremu predložaka koje kasnije možete koristiti. Na ovaj način vi i članovi vašeg tima štedite puno vremena.

Predlošci obavijesti

Predlošci obavijesti u LiveAgentu omogućuju automatiziranje rada tima za korisničku podršku, pružajući uštedu vremena i olakšavajući rad.

Da bismo pružili bolju podršku, potrebno je imati više informacija o kupcima. Jedan od načina da ih dobijete je putem korisničkog obrasca.

Korisnički obrazac

Korisnički obrazac je alat za prikupljanje ključnih informacija o kupcima kako bi se pružila izvrsna korisnička podrška. Agenti mogu ispuniti obrasce nakon komunikacije s kupcima kako bi imali više informacija i omogućili brže i bolje rješavanje problema.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo