Migrirate s Freshcaller-a na LiveAgent?

Jednostavno se prebacite s Freshcaller-a na LiveAgent. Naš tim za korisničku podršku spreman vam je pomoći sa svime što vam treba i prebaciti vaše podatke – potpuno besplatno!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Besplatan prijenos podataka

Članovi naše službe za korisnike spremni su vam pomoći u svemu što vam treba pa nas slobodno kontaktirajte! Dok prenosimo vaše podatke, možete napraviti pauzu i pričekati dok ne budete mogli koristiti svoj novi LiveAgent račun i pružiti najbolju podršku svojim kupcima.

Želite li sami prebaciti podatke?

Trenutno nudimo dodatak za prebacivanje s Freshcaller-a koji će vam pomoći da uvezete svoje tikete. Kliknite ovdje za više informacija.

Migrate data to LiveAgent on your own

Koje vrste podataka mogu prebaciti s Freshcaller-a?

Ljudi

S lakoćom prebacite agente, administratore, krajnje korisnike i kupce.

Oznake

Prebacite sve oznake svojih odjela i tiketa.

Tiketi

Prebacite tikete, privitke i polja za korisnike i tikete.

Spremni ste migrirati s Freshcaller-a na LiveAgent?

Pogledajte neke od pogodnosti koje ćete dobiti kad se prebacite na LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Izvanredna korisnička podrška

24/7 podrška od strane naših agenata. Tu smo kad nas god trebate.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ultimativno help desk rješenje

Korisni alati, više od 175 značajki i preko 40 integracija. Imamo sve što vam je potrebno.

Person collecting papers into the net

Povećajte uštedu i povrat ulaganja

Nabavite LiveAgent besplatno zauvijek ili odaberite jedan od naša tri plaćena plana.

Multilingual support in LiveAgent

Odaberite jezik

Odaberite jedan od 43 različita prijevoda. LiveAgent podržava i widgete prilagodljive jeziku.

Prebacite svoje podatke s Freshcaller-a danas

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Pridružite se tvrtkama poput Huawei-a, BMW-a, Yamahe i Sveučilišta Oxford u pružanju prvoklasne podrške svojim korisnicima.

Naziv paketa

All-Inclusive

Idealan za poduzeća svih veličina i velike korporacije

$39 /mj
Isprobajte ga

Migrirate s drugog softvera za pozivni centar?

Migrirajte svoje podatke s bilo kojeg od dolje navedenih rješenja za pozivni centar besplatno. Prebacite se već danas. Mi vas pokrivamo.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Migracija s Freshcaller-a
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x