Prebacujete se s LeadDesk-a na LiveAgent?

Razmišljate li o prebacivanju s LeadDesk-a na LiveAgent? Tu smo za vas. Naš tim korisničke podrške spreman vam je pomoći s prebacivanjem vaših podataka – besplatno. Kontaktirajte nas za više informacija!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Prebacite vaše podatke besplatno!

Točno! Prebacivanje s LeadDesk-a na LiveAgent ne košta vas ništa. Kontaktirajte našu korisničku podršku kako bi porazgovarali o prebacivanju vaših podataka. Nakon toga mi ćemo odraditi sve, a vi možete uzeti predah i odmoriti.

Želite li sami prenijeti podatke?

Trenutno radimo na plugin-u za LeadDesk migraciju na LiveAgent. Pratite nas za više informacija.

Migrate data to LiveAgent on your own

Koju vrstu podataka mogu prebaciti s Pure Chat-a?

Ljudi

Prebacite agente, admine i krajnje korisnike s lakoćom. 

Oznake (Tagovi)

Prebacite sve oznake (tagove) vaših odjela i e-mailova.

Ticketi

Prebacite sve tickete, korisnička polja i polja u ticketima.

Spremni ste se prebaciti s LeadDesk-a na LiveAgent?

Pogledajte pogodnosti koje dobivate kada se prebacite na LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Izvanredna korisnička podrška

Naši agenti spremni su vam pomoći s bilo kojim problemom kojeg imate i to 24/7.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ultimativno help desk rješenje

Korisni alati, više od 175 funkcionalnosti i preko 40 integracija. Imamo sve što vam je potrebno.

Person collecting papers into the net

Povećajte uštedu i povrat ulaganja

LiveAgent pruža besplatni plan bez isteka, kao i tri druga plana pretplate po vrlo pristupačnoj cijeni.

Multilingual support in LiveAgent

Odaberite svoj jezik

Odaberite jedan od 43 dostupna jezika. LiveAgent podržava i widgete koji se mogu prilagoditi na različite jezike.

Prebacite vaše podatke s LeadDesk-a već danas

LiveAgent je helpdesk softver s najviše recenzija i broj 1 u industriji u 2020. godini prema SMB-u. Pridružite se poduzećima kao što su Huawei, BMW i Yamaha u pružanju prvoklasne podrške vašim korisnicima.

Package Name

Ticket

Za mala poduzeća i profesionalne marketere

$15 /mo
Isprobajte
Package Name

Ticket+Chat

Idealno za mala i srednja poduzeća

$29 /mo
Isprobajte

Prebacujete se s drugog help desk softvera?

Besplatno prebacite (migrirajte) vaše podatke sa bilo kojeg od dolje navedenih pružatelja softvera. Pokrivamo sve vaše potrebe.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Prebacivanje sa LeadDesk-a
Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x