Prebacivanje s Pure Chat na LiveAgent?

Naša korisnička i tehnička podrška vrlo rado će vam pomoći u prebacivanju vaših podataka na brz i siguran način. Sve to besplatno. Kontaktirajte nas danas kako bi popričali o prebacivanju podataka.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
server - illustration

Besplatan prijenos podataka

Javite nam se i porazgovarajmo o prebacivanju vaših podataka iz Pure Chat u LiveAgent. Naša korisnička podrška vrlo rado će odgovoriti na sva vaša pitanja i odraditi transfer podataka umjesto vas. U međuvremenu, poklonite si odmor dok mi rješavamo sve za vas. 

Želite li prebacivanje odraditi sami?

Trenutno radimo na plugin-u za Pure Chat migraciju na LiveAgent. Pratite nas za više informacija.

monitor plug in - illustration

Koju vrstu podataka mogu prebaciti s Pure Chat-a?

Ljudi

Prebacite agente, admine i krajnje korisnike s lakoćom. 

Ticketi

Prebacite sve tickete, korisnička polja i polja u ticketima.

Oznake (tagovi)

Prebacite sve oznake (tagove) vaših odjela i e-mailova.

Spremni ste se prebaciti s Pure Chat-a na LiveAgent?

Pogledajte pogodnosti koje dobivate kada se prebacite na LiveAgent

Izvanredna korisnička podrška

Naši agenti spremni su vam pomoći s bilo kojim problemom kojeg imate i to 24/7.

Ultimativno help desk rješenje

Korisni alati, više od 175 funkcionalnosti i preko 40 integracija. Imamo sve što vam je potrebno.

Odaberite jezik

Odaberite jedan od 43 dostupna jezika. LiveAgent podržava i widgete koji se mogu prilagoditi na različite jezike.

Koristite LiveAgent za...

LiveAgent prilagođava se veličini vašeg poduzeća i industrije. Pomažemo organizacijama svih veličina i tipova. Provjerite koje je njihovo iskustvo s korištenjem našeg rješenja.

Package Name

Ticket

Za mala poduzeća i profesionalne marketere

$15 /mo
Package Name

Ticket+Chat

Idealno za mala i srednja poduzeća

$29 /mo

Prebacujete se s nekog drugog live chat softvera?

Besplatno prebacite (migrirajte) vaše podatke sa bilo kojeg od dolje navedenih pružatelja softvera. Pokrivamo sve vaše potrebe.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Prebacivanje sa Pure Chat
Kad je riječ o upravljanju poslovnim odnosima, softver za odnose s kupcima osmišljen je za analizu i upravljanje informacijama. CRM je jedan od LiveAgent alata.

CRM softver

CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Podprocesor je procesor podataka treće strane, angažiran od LiveAgent-a, koji ima ili će potencijalno imati pristup ili procesuirati podatke usluge.

LiveAgent podprocesori

LiveAgent pruža usluge komunikacije putem različitih kanala, a koristi podprocesore i podugovaratelje za osiguranje sigurnosti podataka. Također posjeduje servere u SAD-u i Europi, te koristi Twillio za VoIP usluge.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x