Pozdravite se sa sporim, ispodprosječnim softverom

Prebacite se na LiveAgent i besplatno ćemo migrirati vaše podatke sa sustava LiveChat.

  • ✓ Bez naknade za instalaciju
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Mogućnost otkazivanja u bilo kojem trenutku
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Želite migrirati sa sustava LiveChat na LiveAgent?

Podržavamo vas! Prebacite se na LiveAgent pomoću našeg tima za podršku i započnite već danas s korištenjem svojeg novog softvera za službu za korisnike! Nudimo vam besplatnu migraciju uz pomoć, a sigurno ćemo prenijeti sve vaše podatke kako biste se mogli usredotočiti na pomaganje svojim kupcima.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Besplatno ćemo sve prenijeti!

Ako vas zanima prijenos vaših podataka na LiveAgent, slobodno nas kontaktirajte. Naš tim za podršku će rado odgovoriti na sva vaša pitanja i pomoći vam migrirati vaše podatke. Dok čekate, odmorite se i strpite dok se ne pobrinemo o svemu.

Želite to sami riješiti?

LiveAgent podržava dodatke za migraciju za različiti softver, a nudimo i dodatak za migraciju za LiveChat! Samo se prijavite u svoj LiveAgent račun i pronađite dodatak u konfiguraciji.

Migrate data to LiveAgent on your own

Koje vrste podatka podataka mogu migrirati sa sustava LiveChat?

Ljudi

Jednostavno migrirajte agente, administratore, krajnje korisnike i kupce.

Oznake

Migrirajte sve svoje oznake odjela i zahtjeva za podršku.

Zahtjevi za podršku

Migrirajte zahtjeve za podršku, priloge, korisnička polja i polja zahtjeva za podršku.

Jeste li spremni migrirati sa sustava LiveChat na LiveAgent?

Pogledajte koje ćete povlastice dobiti kada se prebacite na LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Izvanredna korisnička podrška

Podrška 24/7 koju pružaju naši agenti. Ovdje smo kad god nas trebate.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Vrhunsko rješenje za službu za pomoć

Korisni alati, više od 175 značajki i više od 40 integracija. Imamo sve što vam je potrebno.

Person collecting papers into the net

Povećajte uštedu i povrat ulaganja

Odlučite se za LiveAgent besplatno zauvijek ili odaberite među naše tri tarife koje se plaćaju.

Multilingual support in LiveAgent

Odaberite svoj jezik

Odaberite jedan od 43 različita prijevoda. LiveAgent također podržava widgete koji se mogu prilagoditi jeziku.

Migrirajte već danas svoje podatke sa sustava LiveChat

LiveAgent je softver za korisničku podršku s najviše recenzija i najboljim ocjenama za male i srednje tvrke u 2020. Pridružite se kompanijama kao što su Huawei, BMW, Yamaha i Sveučilište Oxford u pružanju podrške svjetske razine svojim kupcima.

Package Name

Zahtjevi za podršku

Za male tvrtke i poduzetnike

$15 /mjesečno
Package Name

Zahtjev za podršku i čavrljanje

Najbolji izbor za male i srednje tvrtke te velike kompanije

$29 /mjesečno

Migrirate s nekog drugog softvera za čavrljanje uživo?

Besplatno migrirajte svoje podatke s bilo kojeg od navedenih pružatelja usluge za čavrljanje uživo. Prebacite se već danas. Uz vas smo.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Migracija LiveChat
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Podprocesor je procesor podataka treće strane, angažiran od LiveAgent-a, koji ima ili će potencijalno imati pristup ili procesuirati podatke usluge.

LiveAgent podprocesori

LiveAgent pruža usluge komunikacije putem različitih kanala, a koristi podprocesore i podugovaratelje za osiguranje sigurnosti podataka. Također posjeduje servere u SAD-u i Europi, te koristi Twillio za VoIP usluge.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x