Prebacujete se s LiveHelpNow na LiveAgent?

Mi brinemo o vama! Prebacite se na LiveAgent uz pomoć našeg tima za podršku i počnite koristiti svoj novi help desk softver već danas! Nudimo vam besplatnu migraciju uz našu asistenciju i sigurno prebacivanje svih vaših podataka kako biste se mogli fokusirati na pomaganje svojim korisnicima.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Besplatno ćemo sve prebaciti!

Ako ste zainteresirani za prebacivanje svojih podataka na LiveAgent, slobodno nam se obratite. Naša korisnička služba će rado odgovoriti na sva vaša pitanja i pomoći vam u migraciji vaših podataka. U međuvremenu, možete se opustiti i pričekati da se mi pobrinemo za sve.

Želite to sami riješiti?

LiveAgent podržava migracijske dodatke (pluginove) za razne softvere i trenutno radimo na pluginu za prebacivanje s LiveHelpNow. Pratite nas za više informacija!

Migrate data to LiveAgent on your own

Koje vrste podataka mogu prebaciti s LiveHelpNow?

Ljudi

Prebacite s lakoćom agente, administratore, krajnje korisnike i kupce.

Oznake

Prebacite sve svoje odjele i oznake tiketa.

Tiketi

Prebacite tikete, priloge, korisnička polja i polja za tikete.

Spremni ste migrirati s LiveHelpNow na LiveAgent?

Pogledajte neke od pogodnosti koje ćete dobiti kad se prebacite na LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Izvanredna korisnička podrška

24/7 podrška od strane naših agenata. Tu smo kad nas god trebate.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ultimativno help desk rješenje

Korisni alati, više od 175 značajki i preko 40 integracija. Imamo sve što vam treba.

Person collecting papers into the net

Povećajte uštedu i povrat ulaganja

Nabavite besplatno LiveAgent zauvijek ili odaberite jedan od naša tri plaćena plana.

Multilingual support in LiveAgent

Odaberite svoj jezik

Odaberite jedan od 43 prijevoda. LiveAgent podržava i widgete prilagodljive jeziku.

Prebacite svoje podatke s LiveHelpNow danas

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Pridružite se tvrtkama poput Huawei-a, BMW-a, Yamahe i Oksfordskog sveučilišta u pružanju vrhunske podrške.

Package Name

Tiket

Za male tvrtke i poduzetnike

$15 /mo
Try it
Package Name

Tiket+chat

Najbolje rješenje za mala i srednja poduzeća i velike kompanije

$29 /mo
Isprobajte ga

Migrirate sa drugog softvera?

Besplatno prenesite podatke s bilo kojeg od dolje navedenih pružatelja softverskih rješenja. Prebacite se već danas. Mi vas pokrivamo!

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Migracija s LiveHelpNow
Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Zadovoljstvo kupaca je stupanj zadovoljstva proizvodima, uslugama ili brigom o korisnicima. To je situacija kada je kupac zadovoljan s tvrtkom.

Zadovoljstvo kupaca

LiveAgent nudi razne softvere za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge funkcionalnosti. Zadovoljstvo kupaca je ključno, a može se poboljšati kroz odličnu korisničku podršku i uspostavu odnosa s kupcem. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Podprocesor je procesor podataka treće strane, angažiran od LiveAgent-a, koji ima ili će potencijalno imati pristup ili procesuirati podatke usluge.

LiveAgent podprocesori

LiveAgent pruža usluge komunikacije putem različitih kanala, a koristi podprocesore i podugovaratelje za osiguranje sigurnosti podataka. Također posjeduje servere u SAD-u i Europi, te koristi Twillio za VoIP usluge.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x