LiveAgent ima sve što vam treba kako biste pružili vašim klijentima bolje iskustvo. Uzmite jedinstveni ticketing sustav koji obuhvaća email, chat, društvene mreže, pozivne centre te bazu znanja, sve to za fer cijenu.
Nastavite čitati kako bi saznali više o našem help desk rješenju te ga isprobajte besplatno na 30 dana odmah. Kreditna kartica i ugovorna obveza nije potrebna.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Značajke | Liveagent
Isprobajte najbolje alternativu za korisničku podršku besplatno. Kreditna kartica nije potrebna.
|
Genesys
|
---|---|---|
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
|
LiveAgent nudi ticketing u planu za 15 USD/agent/mjesec..
|
Genesys nudi ticketing za 110 USD/agent/mjesec.
|
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
|
LiveAgent nudi Live Chat u planu za 29 USD/agent/mjesec.
|
Genesys nudi Live Chat za 110 USD/agent/mjesec.
|
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
|
LiveAgent nudi pozivni centar u All-inclusive planu za 39 USD/agent/mjesec.
|
Genesys nudi pozivni centar za 75 USD/agent/mjesec.
|
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
|
LiveAgent nudi samouslužni portal u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
|
Genesys nudi samouslužni portal za 75 USD/agent/mjesec.
|
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
|
LiveAgent nudi Facebook integraciju u Ticket planu za dodatnih 39USD/mjesec/račun ili u All-inclusive paketu bez dodatne naknade.
|
Genesys nudi Facebook integraciju u planu za 140USD/agent/mjesec.
|
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
|
LiveAgent nudi Twitter integraciju u Ticket planu za dodatnih 39USD/mjesec/račun ili u All-inclusive paketu bez dodatne naknade.
|
Genesys nudi Twitter integraciju u planu za 140USD/agent/mjesec.
|
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
|
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
|
Genesys ne nudi Instagram integraciju.
|
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
|
LiveAgent nudi Viber integraciju.
|
Genesys ne nudi Viber integraciju.
|
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
|
LiveAgent nudi bazu znanja u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
|
Genesys nudi bazu znanja u planu za 75 USD/agent/mjesec..
|
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
|
LiveAgent nudi korisnički forum.
|
Genesys ne nudi korisnički forum.
|
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
|
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
|
Genesys nudi automatizaciju i pravila u planu za 75 USD/agent/mjesec.
|
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
|
LiveAgent nudi API funkcije u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
|
Genesys nudi API funkcije u planu za 75 USD/agent/mjesec.
|
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
|
LiveAgent nudi IVR u All-inclusive planu za 39 USD/agent/mjesec.
|
Genesys nudi IVR u planu za 75 USD/agent/mjesec.
|
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
|
LiveAgent nudi video pozive u All-inclusive planu za 39 USD/agent/mjesec.
|
Genesys nudi video pozive u planu za 75 USD/agent/mjesec..
|
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničenu povijest u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
|
Genesys nudi neograničenu povijest u planu za 75 USD/agent/mjesec.
|
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
|
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
|
Genesys nudi neograničen broj web stranica.
|
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
|
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmad u Ticke+Chatt planu za 29USD/agent/mjesec.
|
Genesys nudi neograničen broj chat dugmad za 110 USD/agent/mjesec.
|
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
|
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
|
Genesys nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u planu za 110 USD/agent/mjesec.
|
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
|
Genesys ne nudi neograničeno snimanje poziva.
|
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
|
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
|
Genesys ne nudi neograničenu 24/7 podršku.
|
Prebacite vaše razgovore na LiveAgent live chat softver. Ostvarite bolji odnos s vašim klijentima sa samo jednim dugmetom na vašoj stranici.
Vašim klijentima možete pružiti najbolju podršku uz najbržu live chat aplikaciju na tržištu, s brzinom prikaza od 2.5 sekundi.
Povećajte posjetiteljev angažman s pro aktivnim chat pozivnicama, prelazite s jednog chat prozora na drugi i pratite interakciju s posjetiteljem kroz analitiku. Iskoristite real-time naznaku o tipkanju u tijeku i pružite brzo i konzistentno iskustvo posjetiteljima vaše stranice.
Naš LiveAgent tim za podršku rado će vam pomoći prebaciti vaše podatke s Genesysa. Možemo prebaciti sve što trebate uključujući i vaše kontakte i povijest razgovora, tako da to ne morate vi sami.
Chat uživo je samo jedan od alata vama na raspolaganju kada odaberete LiveAgent. Iskoristite naš ticketing sustav i povežite vašu email adresu, uspostavite pozivni centar i pišite članku za vašu baza znanja s kastomiziranim brandingom.
Povežite vaš Facebook, Twitter i Instagram kako bi pokrili sve važne kanale na kojima vaši klijenti provode vrijeme. Sve ovo ne mora biti uteg na vašem budžetu te vi možete odlučiti koje alate i mogućnosti želite koristiti.
Roman Bosch
Partly
Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
Viviane Carter
CSI Products
Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
Jens Malmqvist
Projure
Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
Catana Alexandru
Websignal
Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
Sissy Böttcher
Study Portals
Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
Peter Koning
TypoAssassin
Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
Aranzazu F
Factorchic
Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
Martin Drugaj
Atomer
Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
Rustem Gimaev
Centar jezika Antalya Consulting
Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
Alexandra Danišová
Nay
MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
David Chandler
Volterman
Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
LiveAgent kombinira odličan live chat, ticketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje odlične podrške našim klijentima.
Peter Komornik, CEO
Ukoliko želite još informacija, provjerite našu stranicu s funkcionalnostima kako bi se upoznali sa svim odličnim alatima ili kako bi pročitali savjete o produktivnosti i korisničkoj podršci na LiveAgent akademiji.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Kopiranje i lijepljenje slika u LiveAgent-u
LiveAgent je alat za podršku koji omogućuje jednostavno kopiranje i lijepljenje slika u korisničke tikete. Omogućuje agentima učinkovitiju komunikaciju s klijentima.
Portal za podršku Prebacivanje podataka Status sustava Zapis izmjena Zahtjev za prijedlog. Nagrade, certifikati i recenzije korisnika. Blog, rječnik, akademija, predlošci, webinari i kalkulator troškova. Softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver, softver pozivnog centra, sustav za upravljanje pritužbama, softver za korisnički portal i upravljanje emailovima. Sales contacts. Sva prava pridržana. Uvjeti korištenja, politika sigurnosti i privatnosti. Izrađujemo vaš LiveAgent. Isprobajte sve komunikacijske kanale. Naša web stranica koristi kolačiće. Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte pogodnosti LiveAgent-a.
Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.
"Informative piece on marketing strategies for HR professionals, providing insights on effective branding and employee engagement."
Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?
Ključna za uspjeh korisničke usluge su vještine komunikacije i bihevioralni dizajn. L.A.S.T. pristup poboljšava zadovoljstvo klijenata.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma