Recite zbogom sporom i neadekvatnom softveru

Prebacite se na LiveAgent &mi ćemo migrirati sve vaše podatke iz Genesys besplatno.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Prelazite s Genesys?

LiveAgent ima sve što vam treba kako biste pružili vašim klijentima bolje iskustvo. Uzmite jedinstveni ticketing sustav koji obuhvaća email, chat, društvene mreže, pozivne centre te bazu znanja, sve to za fer cijenu.

Nastavite čitati kako bi saznali više o našem help desk rješenju te ga isprobajte besplatno na 30 dana odmah. Kreditna kartica i ugovorna obveza nije potrebna.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Genesys vs LiveAgent usporedba

Značajke Liveagent Genesys
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi ticketing u planu za 15 USD/agent/mjesec..
Genesys nudi ticketing za 110 USD/agent/mjesec.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat u planu za 29 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi Live Chat za 110 USD/agent/mjesec.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar u All-inclusive planu za 39 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi pozivni centar za 75 USD/agent/mjesec.
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samouslužni portal u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi samouslužni portal za 75 USD/agent/mjesec.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju u Ticket planu za dodatnih 39USD/mjesec/račun ili u All-inclusive paketu bez dodatne naknade.
Genesys nudi Facebook integraciju u planu za 140USD/agent/mjesec.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju u Ticket planu za dodatnih 39USD/mjesec/račun ili u All-inclusive paketu bez dodatne naknade.
Genesys nudi Twitter integraciju u planu za 140USD/agent/mjesec.
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
Genesys ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
Genesys ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi bazu znanja u planu za 75 USD/agent/mjesec..
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
Genesys ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi automatizaciju i pravila u planu za 75 USD/agent/mjesec.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi API funkcije u planu za 75 USD/agent/mjesec.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR u All-inclusive planu za 39 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi IVR u planu za 75 USD/agent/mjesec.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive u All-inclusive planu za 39 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi video pozive u planu za 75 USD/agent/mjesec..
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi neograničenu povijest u planu za 75 USD/agent/mjesec.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
Genesys nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmad u Ticke+Chatt planu za 29USD/agent/mjesec.
Genesys nudi neograničen broj chat dugmad za 110 USD/agent/mjesec.
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u planu za 110 USD/agent/mjesec.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
Genesys ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
Genesys ne nudi neograničenu 24/7 podršku.
LiveAgent proactive chat invitation

Najbrža live chat aplikacija vama na usluzi

Prebacite vaše razgovore na LiveAgent live chat softver. Ostvarite bolji odnos s vašim klijentima sa samo jednim dugmetom na vašoj stranici.

Vašim klijentima možete pružiti najbolju podršku uz najbržu live chat aplikaciju na tržištu, s brzinom prikaza od 2.5 sekundi.

Povećajte posjetiteljev angažman s pro aktivnim chat pozivnicama, prelazite s jednog chat prozora na drugi i pratite interakciju s posjetiteljem kroz analitiku. Iskoristite real-time naznaku o tipkanju u tijeku i pružite brzo i konzistentno iskustvo posjetiteljima vaše stranice.

Dopustite da vam bez dodatne naplate pomognemo prebaciti vaše podatke.

Naš LiveAgent tim za podršku rado će vam pomoći prebaciti vaše podatke s Genesysa. Možemo prebaciti sve što trebate uključujući i vaše kontakte i povijest razgovora, tako da to ne morate vi sami.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Pogledajte što sve dobijete osim live chat-a

LiveAgent CRM integrations

Više alata za fer cijenu

Chat uživo je samo jedan od alata vama na raspolaganju kada odaberete LiveAgent. Iskoristite naš ticketing sustav i povežite vašu email adresu, uspostavite pozivni centar i pišite članku za vašu baza znanja s kastomiziranim brandingom.

Povežite vaš Facebook, Twitter i Instagram kako bi pokrili sve važne kanale na kojima vaši klijenti provode vrijeme.  Sve ovo ne mora biti uteg na vašem budžetu te vi možete odlučiti koje alate i mogućnosti želite koristiti.

Pogledajte naš cjenik kako bi saznali više.

Pridružite se drugima i postanite zadovoljan klijent

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, ticketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje odlične podrške našim klijentima.

black Slido logo

Spremnite ste pokrenuti prebacivanje?

Ukoliko želite još informacija, provjerite našu stranicu s funkcionalnostima kako bi se upoznali sa svim odličnim alatima ili kako bi pročitali savjete o produktivnosti i korisničkoj podršci na LiveAgent akademiji.

Multiple tickets feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
Related Articles to Prelazak s Genesys
LiveAgent je alat za podršku koji omogućuje jednostavno kopiranje i lijepljenje slika u korisničke tikete. Omogućuje agentima učinkovitiju komunikaciju s klijentima.

Kopiranje i lijepljenje slika u LiveAgent-u

LiveAgent je alat za podršku koji omogućuje jednostavno kopiranje i lijepljenje slika u korisničke tikete. Omogućuje agentima učinkovitiju komunikaciju s klijentima.

Pozovite posjetitelje svoje web stranice na chat uživo s vašim agentima. LiveAgent pruža razne Pozivnice. Pročitajte više o njima i isprobajte ih sada u LiveAgent-u.

Galerija chat pozivnica

Kupci su zadovoljniji s softverima za live chat poput Tidio, Podiuma, Zendeska, Zoho Deska i Freshdeska. Cijene i značajke ovih softvera se razlikuju.

Dozvole se distribuiraju zajedno s ulogama. Dodijelite im ovlaštenja samo za radnje koje su važne za njihov posao, s ograničenjima.

Dozvole

Portal za podršku Prebacivanje podataka Status sustava Zapis izmjena Zahtjev za prijedlog. Nagrade, certifikati i recenzije korisnika. Blog, rječnik, akademija, predlošci, webinari i kalkulator troškova. Softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver, softver pozivnog centra, sustav za upravljanje pritužbama, softver za korisnički portal i upravljanje emailovima. Sales contacts. Sva prava pridržana. Uvjeti korištenja, politika sigurnosti i privatnosti. Izrađujemo vaš LiveAgent. Isprobajte sve komunikacijske kanale. Naša web stranica koristi kolačiće. Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte pogodnosti LiveAgent-a.

Softver kontaktnog centra LiveAgent omogućuje vam usmjeravanje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jednu objedinjenu pristiglu poštu.

Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.

"Informative piece on marketing strategies for HR professionals, providing insights on effective branding and employee engagement."

Povećajte zadovoljstvo kupaca s LiveAgent-om i ugrađenim alatom za mjerenje zadovoljstva kupaca - Nicereply.

Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?

Ključna za uspjeh korisničke usluge su vještine komunikacije i bihevioralni dizajn. L.A.S.T. pristup poboljšava zadovoljstvo klijenata.

Smjestite live chat gumb na vaše Oxatis web stranice s Oxatis integracijom za LiveAgent i povećajte razinu interakcije s vašim klijentima.

Oxatis

LiveAgent je softver za korisničku podršku. Integrira se s VoipTigerom i OpenCartom. Pruža kvalitetnu podršku kupcima i povećava zadovoljstvo i produktivnost. Preporučuje se za upravljanje naplatama i komunikaciju s korisnicima.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo