Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Umorni ste od Vašeg softvera za pomoć?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za Genesys na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Tražite pravu alternativu za Genesys?

LiveAgent je web-based help desk rješenje koje Vam omogućuje pružanje boljeg iskustva za vaše klijente. Podignite vašu uslugu korisničke podrške na novu razinu s više od 175 funkcionalnosti i prilagodljivih help desk alata kao što su najbrža live chat aplikacija, pouzdan ticketing sustav, mogućnosti pozivnog centra te baze znanja.

LiveAgent također pruža integraciju s društvenim mrežama, kao što su Facebook, Twitter i Instagram kako bi Vam pomogli pružiti bolje iskustvo vašim korisnicima na društvenim mrežama.

Unaprijedite vaš customer management i pomognite vašim klijentima s LiveAgent-om počevši od danas. Nastavite čitati kako bi saznali više o našem chat softveru ili započnite Vaš 14-dnevni probni period. Bez ugovorne obveze i bez potrebe za ostavljanjem podataka o Vašoj bankovnoj kartici.

Genesys vs LiveAgent

Značajke Liveagent Genesys
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi ticketing u planu za 15 USD/agent/mjesec..
Genesys nudi ticketing za 110 USD/agent/mjesec.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat u planu za 29 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi Live Chat za 110 USD/agent/mjesec.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar u All-inclusive planu za 39 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi pozivni centar za 75 USD/agent/mjesec.
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samouslužni portal u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi samouslužni portal za 75 USD/agent/mjesec.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju u Ticket planu za dodatnih 39USD/mjesec/račun ili u All-inclusive paketu bez dodatne naknade.
Genesys nudi Facebook integraciju u planu za 140USD/agent/mjesec.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju u Ticket planu za dodatnih 39USD/mjesec/račun ili u All-inclusive paketu bez dodatne naknade.
Genesys nudi Twitter integraciju u planu za 140USD/agent/mjesec.
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
Genesys ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
Genesys ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi bazu znanja u planu za 75 USD/agent/mjesec..
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
Genesys ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi automatizaciju i pravila u planu za 75 USD/agent/mjesec.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi API funkcije u planu za 75 USD/agent/mjesec.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR u All-inclusive planu za 39 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi IVR u planu za 75 USD/agent/mjesec.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive u All-inclusive planu za 39 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi video pozive u planu za 75 USD/agent/mjesec..
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi neograničenu povijest u planu za 75 USD/agent/mjesec.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
Genesys nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmad u Ticke+Chatt planu za 29USD/agent/mjesec.
Genesys nudi neograničen broj chat dugmad za 110 USD/agent/mjesec.
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u planu za 110 USD/agent/mjesec.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
Genesys ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
Genesys ne nudi neograničenu 24/7 podršku.
livechat jane full

Najbrža chat aplikacija

Želite slati vaše poruke brže i pomoći više vaših korisnika? Brže se povežite s vašim posjetiteljima zahvaljujući najbržoj live chat aplikaciji na tržištu koja se prikazuje za samo 2.5 sekundi.

Naša chat aplikacija pruža vam napredne mogućnosti, što ju čini pravim rješenjem za svako poduzeće. Iskoristite mogućnosti pro aktivnih chat pozivnica i indikatora tipkanja u realnom vremenu te  pomognite brže vašim klijentima.

Otkrijte najbrži live chat

Jedinstveno radno sučelje za agente sa pravim alatima

Rad s klijentima na dnevnoj bazi može biti težak posao, ukoliko nemate prave alate. Live chat je jedno od najboljih i najkorisnijih alata koji su dostupni, ali što je s klijentima koji preferiraju druge oblike komunikacije?

Naše jedinstvo radno sučelje za agente sadrži pouzdan ticketing sustav koji prikuplja svu vašu komunikaciju na jednom mjestu.

Povežite svoje email račune, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, kreirajte call centar s mogućnošću video chat-a i kreirajte bazu znanja s korisnim sadržajem kako bi ostvarili najviše kroz mogućnost multi-kanalske interakcije koju pruža LiveAgent.

 

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Svi alati koje trebate na jednom mjestu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
crm integrations

Odlične funkcionalnosti ne moraju biti skupe

Unaprijedite segmentaciju klijenata s tagovima, bilješkama i kontakt grupama dok u isto vrijeme poboljšavate produktivnost i angažman agenata kroz nagrade, bedževe i gamifikacijske (igrifikacijske) funkcionalnosti.

Šaljite masovne email-ove, kreirajte email predloške ili integrirajte razne druge aplikacije koje koristite na dnevnoj bazi, sve kako bi zadovoljili vaše klijente. U skladu s veličinom vašeg poduzeća odaberite odgovarajući plan s povoljnom cijenom. Ne morate bankrotirati kako bi vaše posjetitelje pretvorili u sretne klijente.

Help desk rješenje može biti povoljno i LiveAgent to dokazuje.  Provjerite naš cjenik i uvjerite se sami. Odaberite LiveAgent kao softver s bazom znanja i chat mogućnostima, ultimativnim pozivnim centrom ili s jednostavnim ticketing sustavom za email podršku vašim klijentima.

Pridružite se drugim poduzećima koji su se prebacili na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, ticketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje iznimne podrške našim klijentima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Spremni ste isprobati?

Upoznajte se s LiveAgent-om i vidite je li pravo rješenje za Vaš biznis. Potpuno besplatno testirajte naš live chat, ticketing, bazu znanja i druge mogućnosti. Kliknite na dugme ispod kako bi započeli vaš 14-dnevni probni period.

Bez potrebe za kreditnom karticom ili ugovornom obvezom.
Obećajemo!

Biti će te u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Što je alternativa za Genesys??

LiveAgent je softver za korisničku podršku s izvrsnim ticketing sustavom koji vam omogućuje komunikaciju s kupcima putem više popularnih kanala. Isplativo je i pouzdano rješenje za tvrtke mnogih veličina.

Zašto biste se trebali prebaciti s Genesysa na LiveAgent?

LiveAgent vam može pružiti više opcija u komunikaciji s vašim kupcima. Osim chata uživo, može se nositi s e-mailom, call centrom, korisničkim portalom, Viberom, pa čak i društvenim mrežama - Facebookom, Twitterom i Instagramom. Sve zahvaljujući sjajnim funkcionalnostima koje olakšavaju vaše tijekove rada i omogućuju vam pružanje pomoći većem broju kupaca.

Ima li LiveAgent live chat?

LiveAgent ima najbrži widget za live chat na tržištu, s brzinom prikazivanja od 2,5 sekunde. Widget za chat može se lako postaviti na bilo koju web stranicu, a kupci vas mogu kontaktirati u bilo kojem trenutku. Chat uživo podržan je značajkama poput prikaza tipkanja u stvarnom vremenu, proaktivnih pozivnica za chat, internih chatova i još mnogo toga.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo