Umorni ste od Vašeg softvera za pomoć?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za Genesys na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tražite pravu alternativu za Genesys?

LiveAgent je web-based help desk rješenje koje Vam omogućuje pružanje boljeg iskustva za vaše klijente. Podignite vašu uslugu korisničke podrške na novu razinu s više od 175 funkcionalnosti i prilagodljivih help desk alata kao što su najbrža live chat aplikacija, pouzdan ticketing sustav, mogućnosti pozivnog centra te baze znanja.

LiveAgent također pruža integraciju s društvenim mrežama, kao što su Facebook, Twitter i Instagram kako bi Vam pomogli pružiti bolje iskustvo vašim korisnicima na društvenim mrežama.

Unaprijedite vaš customer management i pomognite vašim klijentima s LiveAgent-om počevši od danas. Nastavite čitati kako bi saznali više o našem chat softveru ili započnite Vaš 14-dnevni probni period. Bez ugovorne obveze i bez potrebe za ostavljanjem podataka o Vašoj bankovnoj kartici.

Uštedite više s LiveAgentom

Genesys vs LiveAgent

Značajke Liveagent
Isprobajte najbolje alternativu za korisničku podršku besplatno. Kreditna kartica nije potrebna.
Genesys
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi ticketing u planu za 15 USD/agent/mjesec..
Genesys nudi ticketing za 110 USD/agent/mjesec.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat u planu za 29 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi Live Chat za 110 USD/agent/mjesec.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar u All-inclusive planu za 39 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi pozivni centar za 75 USD/agent/mjesec.
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samouslužni portal u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi samouslužni portal za 75 USD/agent/mjesec.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju u Ticket planu za dodatnih 39USD/mjesec/račun ili u All-inclusive paketu bez dodatne naknade.
Genesys nudi Facebook integraciju u planu za 140USD/agent/mjesec.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju u Ticket planu za dodatnih 39USD/mjesec/račun ili u All-inclusive paketu bez dodatne naknade.
Genesys nudi Twitter integraciju u planu za 140USD/agent/mjesec.
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
Genesys ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
Genesys ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi bazu znanja u planu za 75 USD/agent/mjesec..
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
Genesys ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi automatizaciju i pravila u planu za 75 USD/agent/mjesec.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi API funkcije u planu za 75 USD/agent/mjesec.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR u All-inclusive planu za 39 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi IVR u planu za 75 USD/agent/mjesec.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive u All-inclusive planu za 39 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi video pozive u planu za 75 USD/agent/mjesec..
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi neograničenu povijest u planu za 75 USD/agent/mjesec.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
Genesys nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmad u Ticke+Chatt planu za 29USD/agent/mjesec.
Genesys nudi neograničen broj chat dugmad za 110 USD/agent/mjesec.
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
Genesys nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u planu za 110 USD/agent/mjesec.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
Genesys ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
Genesys ne nudi neograničenu 24/7 podršku.
LiveAgent proactive chat invitation

Najbrža chat aplikacija

Želite slati vaše poruke brže i pomoći više vaših korisnika? Brže se povežite s vašim posjetiteljima zahvaljujući najbržoj live chat aplikaciji na tržištu koja se prikazuje za samo 2.5 sekundi.

Naša chat aplikacija pruža vam napredne mogućnosti, što ju čini pravim rješenjem za svako poduzeće. Iskoristite mogućnosti pro aktivnih chat pozivnica i indikatora tipkanja u realnom vremenu te pomognite brže vašim klijentima.

Otkrijte najbrži live chat

Jedinstveno radno sučelje za agente sa pravim alatima

Rad s klijentima na dnevnoj bazi može biti težak posao, ukoliko nemate prave alate. Live chat je jedno od najboljih i najkorisnijih alata koji su dostupni, ali što je s klijentima koji preferiraju druge oblike komunikacije?

Naše jedinstvo radno sučelje za agente sadrži pouzdan ticketing sustav koji prikuplja svu vašu komunikaciju na jednom mjestu.

Povežite svoje email račune, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, kreirajte call centar s mogućnošću video chat-a i kreirajte bazu znanja s korisnim sadržajem kako bi ostvarili najviše kroz mogućnost multi-kanalske interakcije koju pruža LiveAgent.

 

Ticketing feature in Help desk software - LiveAgent

Svi alati koje trebate na jednom mjestu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent CRM integrations

Odlične funkcionalnosti ne moraju biti skupe

Unaprijedite segmentaciju klijenata s tagovima, bilješkama i kontakt grupama dok u isto vrijeme poboljšavate produktivnost i angažman agenata kroz nagrade, bedževe i gamifikacijske (igrifikacijske) funkcionalnosti.

Šaljite masovne email-ove, kreirajte email predloške ili integrirajte razne druge aplikacije koje koristite na dnevnoj bazi, sve kako bi zadovoljili vaše klijente. U skladu s veličinom vašeg poduzeća odaberite odgovarajući plan s povoljnom cijenom. Ne morate bankrotirati kako bi vaše posjetitelje pretvorili u sretne klijente.

Help desk rješenje može biti povoljno i LiveAgent to dokazuje. Provjerite naš cjenik i uvjerite se sami. Odaberite LiveAgent kao softver s bazom znanja i chat mogućnostima, ultimativnim pozivnim centrom ili s jednostavnim ticketing sustavom za email podršku vašim klijentima.

Pridružite se drugim poduzećima koji su se prebacili na LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, ticketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje iznimne podrške našim klijentima.

black Slido logo

Spremni ste isprobati?

Upoznajte se s LiveAgent-om i vidite je li pravo rješenje za Vaš biznis. Potpuno besplatno testirajte naš live chat, ticketing, bazu znanja i druge mogućnosti. Kliknite na dugme ispod kako bi započeli vaš 14-dnevni probni period.

Bez potrebe za kreditnom karticom ili ugovornom obvezom.
Obećajemo!

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Usporedite nas s drugima

    Related Articles to Alternativa za Genesys
    LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!

    LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled

    LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!

    Dozvole se distribuiraju zajedno s ulogama. Dodijelite im ovlaštenja samo za radnje koje su važne za njihov posao, s ograničenjima.

    Dozvole

    U LiveAgent-u, dozvole omogućuju prilagodbu pristupa za agente i članove tima, ograničavajući ih na relevantne poslove i kontroliranu interakciju s korisnicima. Oznake, pravila i upravljanje agentima također poboljšavaju produktivnost i korisničko iskustvo.

    Softver kontaktnog centra LiveAgent omogućuje vam usmjeravanje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jednu objedinjenu pristiglu poštu.

    Softver kontaktnog centra

    Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.

    Saznajte što čini LiveAgent odličnom alternativom za SpiceWorks. Započnite vaš besplatni probni period i saznajte više o sustavu za tiketing.

    Tražite alternativu za SpiceWorks?

    Kreirajte pamtljivo korisničko iskustvo i povećajte zadovoljstvo klijenata za veći prihod. Poboljšajte vrijednost klijenta i ostvarite više prodaja.

    Aplikaciju Pathfinder moguće je integrirati s vašim postojećim softverom kako bi se poboljšala vaša korisnička služba. Aplikacija vam omogućava praćenje aktivnosti krajnjih korisnika.

    Pathfinder

    LiveAgent je softver za korisničku službu s besplatnim računima i različitim funkcionalnostima. Pathfinder omogućava praćenje aktivnosti korisnika prije i poslije podnošenja zahtjeva za podršku, poboljšavajući korisničku podršku. Besplatno isprobajte LiveAgent i integrirajte Pathfinder za bolje praćenje aktivnosti korisnika.

    LiveAgent je izvrsna alternativa ako želite dobiti više mogućnosti za komunikaciju sa svojim kupcima. Prebacite se s CallPagea na LiveAgent odmah.

    Tražitealternativu za CallPage?

    Korisnici hvale LiveAgent zbog širokog raspona značajki, podrške i pristupačne cijene. Prešli su s drugih platformi poput Zendeska zbog bolje funkcionalnosti i podrške.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x