Želite li premještaj vaše liste ticket-a, baze znanja, chata uživo i još mnogo toga s LivePerson-a na LiveAgent, na pravom ste mjestu.
Nudimo besplatni premještaj s LivePerson-a na LiveAgent uz pomoć našeg tima za podršku. Proces migracije je brz i siguran. Saznajte više o migraciji s LivePerson-a.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Prenesite više ljudi, profila agenata i kontakata kupaca.
Prenesite sistem ticketa skupa s informacijama i poviješću ticketa.
Prenesite oznake i odjele.
Značajke | Liveagent
Besplatno probajte alternativu službe za korisnike! Nije potrebna kreditna kartica.
|
LivePerson
|
---|---|---|
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku službu.
|
LiveAgent nudi ticketing.
|
LivePerson nudi ticketing.
|
Live Chat
Widget u stvarnom vremenu koji možete postaviti na svaku web stranicu.
|
LiveAgent nudi Live Chat.
|
LivePerson nudi Live Chat.
|
Call Center
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatskog distribucije poziva.
|
LiveAgent nudi Call Center.
|
LivePerson ne nudi Call Center.
|
Self-Service
Značajka koja vam onogućuje izgradnju portala za vaše korisnike na kojem se oni mogu registrirati za pristup svojim prošlim icketima i sadržajima baze znanja
|
LiveAgent nudi Self-Service portal.
|
LivePerson nudi self-service portal.
|
Facebook
Facebook integracija koja obuhvata sve komentare i napomene i transformira ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene softvera za pomoć društvenih medija.
|
LiveAgent nudi integraciju s Facebook-om.
|
LivePerson nudi integraciju s Facebook-om.
|
Twitter
Twitter integracija obuhvata sve komentare i napomene i transformira ih u tickete. Integracija također omogućava korisnicima da odgovore na Tweetove direktno iz softvera.
|
LiveAgent nudi integraciju s Twitter-om.
|
LivePerson nudi integraciju s Twitter-om.
|
Instagram
Instagram integracija obuhvata sve komentare i napomene i transformira ih u tickete. Integracija također omogućava korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene softvera službe za pomoć društvenih medija.
|
LiveAgent nudi integraciju s Instagramom
|
LivePerson nudi integraciju s Instagram-om.
|
Viber
Viber integracija obuhvata sve komentare i napomene i transformira ih u tickete. Integracija također omogućava korisnicima da odgovore i emituju Viber poruke direktno iz softvera službe za pomoć društvenih medija.
|
LiveAgent nudi integraciju s Viber-om.
|
LivePerson ne nudi integraciju s Viber-om
|
Knowledge Base
Baza znanja koje sadrži ključne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke.
|
LiveAgent nudi knowledge base.
|
LivePerson nudi knowledge base.
|
Forum korisnika
Online panel za diskusiju za vaše klijente smješten izravno u vašoj bazi znanja.
|
LiveAgent nudi customer forum.
|
LivePerson offers Forum korisnika.
|
Automation and Rules
Protok rada koje možete automatizirati za uklanjanje ponavljajućih zadataka.
|
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila
|
LivePerson nudi automatizaciju i pravila.
|
API
Set značajki koje omogućavaju različite aplikacije za zajednički rad.
|
LiveAgent nudi API funkcije.
|
LivePerson nudi API funkcije.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Technologoja koja dopušta dolaznim pozivateljima navigaciju telefonskim sustavom prije razgovora s humanim operaterom.
|
LiveAgent nudi IVR features.
|
LivePerson ne nudi IVR značajke.
|
Video Calls
Poziv sadrži video, slično poput Skype, Zoom, ili Facetime pozivi.
|
LiveAgent nudi video pozive.
|
LivePerson ne nudi video pozive.
|
Unlimited History
Ticketi ne ističu i ne brišu se--možete ih vidjeti bilo kad.
|
LiveAgent nudi unlimited history.
|
LivePerson nudi unlimited history.
|
Unlimited Websites
Možete koristiti softver na neograničenom broju web stranica.
|
LiveAgent nudi neograničene web stranice.
|
LivePerson nudi neograničene web stranice.
|
Unlimited Chat Buttons
Možete postaviti neograničeni broj dugmadi za na vašu web stranicu.
|
LiveAgent nudi neograničeni broj dugmadi.
|
LivePerson nudi neograničeni broj dugmadi.
|
Unlimited Tickets/Mails
Možete primati neograničeni broj dugmadi e-pošte i ticketa.
|
LiveAgent nudi neograničene tickete/poštu.
|
LivePerson nudi neograničene tickete/poštu.
|
Unlimited Call Recording
Snima svaki upućeni ili primljeni poziv snimajući playback u svako doba.
|
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
|
LivePerson ne nudi neograničeno snimanje poziva.
|
Neograničena 24/7 podrška
Nudi se korisnička podrška 24/7 bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
|
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
|
LivePerson nudi neograničenu 24/7 podršku.
|
Znamo da nije svaki softver za korisničku podršku prikladan za svakoga, iako LivePerson radi sjajan posao. Prenesite službu za podršku s LivePerson-a na LiveAgent. Čuvate svoje podatke i pružate izvrsnu korisničku uslugu s različitim softverskim rješenjem.Budite na cilju s LiveAgent-om.
Možemo vam pomoći da prenesete profile vaših agenata, chat uživo, tickete svih vrsta, oznake, kontakte kupaca i povratne informacije s korisničkim iskustvom u vaš novi softver za korisničku podršku LiveAgent-a. To radimo za vas, besplatno. Slobodno nas kontaktirajte za više podataka o migraciji, bazi znanja i drugim stvarima koje bi vam mogle trebati. Možete probati besplatno klikom na niže.
Naša podrška djeluje ne samo nekoliko sati već i 24/7. Tu smo za vas kad vas trebamo.
Ticketi, chat uživo, baza znanja, pozivni centar ili podrška na društvenim mrežama? Sve to imamo, kako biste mogli pružiti bolju korisničku podršku.
Povećajte povrat kamata i uštedite sredstva odabirom pravog plana poduzeća.
Bolje je kada softver službe za pomoć koristi vaš jezik i jezik vaših kupaca.
Vaša služba za pomoć bi trebala sadržavati sve alate koji su vam potrebni, tako da se možete usmjeriti na pružanje sjajne korisničke podrške i korisničkog iskustva.Nadogradite službu za korisnike službama s pouzdanim chatom uživo, pozivnim centrom, bazom znanja, podrškom za društvene medije (čak i Instagramom) i mnogim drugim.
Nadalje, dajemo sve od sebe da pružimo primjer i pružimo najbolju korisničku podršku za svoje kupce. Nudimo 24/7 korisničku podršku. Obratite nam se kad god nas trebate, a mi ćemo vam pomoći.
Roman Bosch
Partly
Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
Viviane Carter
CSI Products
Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
Jens Malmqvist
Projure
Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
Catana Alexandru
Websignal
Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
Sissy Böttcher
Study Portals
Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
Peter Koning
TypoAssassin
Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
Aranzazu F
Factorchic
Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
Martin Drugaj
Atomer
Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
Rustem Gimaev
Centar jezika Antalya Consulting
Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
Alexandra Danišová
Nay
MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
David Chandler
Volterman
Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
Ako nas želite uputiti, samo naprijed i kliknite gumb u nastavku ili se obratite našem timu za podršku i pitajte nas o vama prilagođenoj migraciji LivePerson-a.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Besplatno premjestite podatke s bilo kojeg od dolje navedenih davatelja softverskih rješenja. Prebacite se danas. Pokrili smo vas.
Kopiranje i lijepljenje slika u LiveAgent-u
LiveAgent je alat za podršku koji omogućuje jednostavno kopiranje i lijepljenje slika u korisničke tikete. Omogućuje agentima učinkovitiju komunikaciju s klijentima.
LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat
LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.
Kako ispisati tikete u LiveAgent-u
LiveAgent omogućuje tvrtkama brzo i jednostavno ispisivanje tiketa korisnika u fizičkom formatu ili za daljnju istragu.
Kako postaviti i kreirati kontakte u LiveAgent-u
Stvaranje i pohrana kontakata u LiveAgent-u ključno je za poboljšanje usluge i učinkovitiji kontakt s klijentima. Pogledajte video vodič za korake.
Inovacija i strategija oko korisničkog iskustva
Paula Kennedy, liderica industrije korisničkog iskustva, promiče mentorstvo i podršku ženama na putu prema uspjehu. Inovacije kao što su AI mijenjaju pristup korisnika i pružaju priliku za poboljšanje CX-a.
Kako postaviti vremenska pravila u LiveAgent-u
Vremenska pravila su značajka u LiveAgent-u koja pomaže optimizaciji korisničke službe. Automatiziraju zadatke i poboljšavaju radno opterećenje.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma