Vršite prijenos s FrontApp na drugi softver službe za pomoć? Migrirajte u svoju novu objedinjenu pristiglu poštu s izvrsnim osnovnim alatima i značajkama, chatom uživo, društvenim mrežama, bazom znanja i puno više. Odaberite LiveAgent.
Povežite svoj račun e-pošte, pređite na LiveAgent-a već danas i pogledajte kako možete poboljšati svoj tijek rada i korisničku podršku različitim rješenjima.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Značajke | Liveagent
Isprobajte najbolju alternativu za korisničku podršku besplatno! Ne zahteva se kreditna kartica.
|
Front
|
---|---|---|
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku pomoć.
|
LiveAgent nudi ticketing po Ticket planu za $15/agent/mjes.
|
Front nudi ticketing po Ticket planu za $19/agent/mjes.
|
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
|
LiveAgent nudi Chat uživo po Ticket+Chat planu za $29/agent/mjes.
|
Front nudi Chat uživo po planu za $19/agent/mjes.
|
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
|
LiveAgent nudi pozivni centar.
|
Front ne nudi pozivni centar.
|
Samousluga
Značajka koja vam omogućuje izradu korisničkog portala za koji se vaši kupci mogu registrirati za pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
|
LiveAgent nudi samouslužni portal po Ticket planu za for $15/agent/mjes.
|
Front nudi samouslužni portal po planu od $19/agent/mjes.
|
Facebook
Integracija Facebooka koja obuhvata sve komentare i napomene koje on pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija..
|
LiveAgent nudi Facebook integraciju poTicket planu za dodatni trošak od $39/mjeseč/po računu ili All-inclusive plan bez dodatnih troškova.
|
Front nudi Facebook integration planu za $19/agent/mjes.
|
Twitter
Integracija Tweetera koja obuhvata sve komentare i napomene koje on pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore Tweetovima direktno iz softvera.
|
LiveAgent nudi Twitter integraciju po Ticket planu za dodatnu naknadu od $39/mjeseč/po računu ili po All-inclusive planu bez dodatnih naknada.
|
Front nudi Twitter integraciju po planu za $19/agent/mjes.
|
Instagram
Integracija Instagrama koja obuhvata sve komentare i napomene koje on pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
|
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
|
Front ne nudi Instagram integraciju.
|
Viber
Integracija Vibera koja obuhvata sve komentare i napomene koje on pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore i emituju Viber poruke iz softvera za pomoć društvenih medija.
|
LiveAgent nudi Viber integraciju.
|
Front ne nudi Viber integraciju.
|
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži ključne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, često postavljana pitanja i članke s uputama
|
LiveAgent nudi bazu znanja.
|
Front ne nudi bazu znanja.
|
Forum klijenata
Online panel diskusija za vaše kupce koja se nalazi izravno unutar vaše baze znanja.
|
LiveAgent nudi forum klijenata.
|
Front ne nudi forum klijenata.
|
Automatizacija i pravila
Tijekovi rada koje možete automatizirati za uklanjanje ponavljajućih zadataka.
|
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila po Ticket planu za $15/agent/mjes.
|
Front nudi automatizaciju i pravila po Ticket planu za $15/agent/mjes.
|
API
Set funkcija koje omogućavaju zajednički rad različitim aplikacijama.
|
LiveAgent nudi API funkcije po Ticket planu za $15/agent/mjes.
|
Front nudi API funkcije po planu za $19/agent/mjes.
|
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dolaznim pozivima omogućuje navigaciju telefonskim sustavom prije razgovora s čovjekom operatorom.
|
LiveAgent nudi IVR značajke.
|
Front ne nudi IVR značajke.
|
Video pozivi
Poziv koji sadrži video, slično kao Skype, Zoom, ili Facetime pozivi.
|
LiveAgent nudi video pozive.
|
Front ne nudi video pozive.
|
Neograničena povijest
Ticketi ne istječu i ne brišu se--možete ih vidjeti u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
|
Front ne nudi neograničenu povijest.
|
Neograničene Web stranice
Softver možete koristiti na neograničenom broju web stranica
|
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
|
Front ne nudi neograničen broj web stranica.
|
Neograničeni gumbi za chat
Možete postaviti neograničen broj gumbi za chat na vašoj web stranici.
|
LiveAgent nudi neograničene gumbe za chat.
|
Front ne nudi neograničene gumbe za chat.
|
Neograničeni Ticketi/Pošta
Možete dobiti neograničen broj e-poruka i ticketa.
|
LiveAgent nudi neograničene tickete/poštu po Ticket planu za $15/agent/mjes.
|
Front nudi nudi neograničene tickete/poštu po Ticket planu za $19/agent/mjes.
|
Neograničeno snimanje poziva
Snima svaki poziv koji je upućen ili primljen i omogućava playback snimka bilo kad.
|
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva
|
Front ne nudi neograničeno snimanje poziva.
|
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška se nudi 24/7 bez ograničenja broja zahtjeva koje podnosite.
|
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku po Ticket planu za $15/agent/mjes.
|
Front nudi neograničenu 24/7 podršku po Ticket planu za $19/agent/mjes.
|
Migracija iz Front-a ne košta ništa s LiveAgent-om. Sve je na nama i rado ćemo vam pomoći da premjestite svoje podatke u novu zajedničku pristiglu poštu. Uz vašu povijest e-pošte, messenger i druge razgovore, dobit ćete potpuno novi set alata koji će vam pružiti korisničku podršku na najbolji način.
Želite li da se mi pobrinemo za proces premještaja? Naš će tim premjestiti vaše podatke i pomoći vam da se smjestite u svoj novi softver za pomoć i korisničko sučelje. Želite li ga prvo isprobati, slobodno pritisnite tipku ispod i ostvarite puni doživljaj LiveAgent-a.
Dajemo sve od sebe da pružimo podršku kad god je to potrebno i sve alate koji pomažu vašim kupcima
Iskoristite sve alate, značajke i integracije na jednoj nadzornoj ploči uključenoj u naš plaćeni plan
Pretvorite posjetitelje web stranica u kupce koji plaćaju i koristite alate koji će ih podržati softverom uz manje troškova
Front ima impresivan set alata. Mi također. LiveAgent ima sve alate koji su potrebni da vašim kupcima pokažete izvrsno korisničko iskustvo. Obradite svoju pristiglu poštu, povežite svoj Gmail i počnite koristiti sjajan sustav prodaje ulaznica koji za vas brine o svim organizacijama. Možete odabrati svog davatelja usluga e-pošte ili druge komunikacijske kanale.
Koje kanale komunikacije? Mislimo na e-poštu, pozivni centar, bazu znanja i društvene mreže. Koristite Facebook Messenger, Twitter ili čak izravne poruke i sve ostalo s Instagrama . Pokrivamo i Viber. Nadalje, LiveAgent ima najbrži widget za chat uživo na tržištu,brzina chata od 2.5 sec. Sada možete odgovoriti na bilo koju vrstu poruke i pružiti izvrsnu podršku putem bilo kojeg kanala.
LiveAgent ne samo da vam pruža sve od sebe, već se i trudi učiniti sve što može za vas. Izvrsni softver službe za pomoć trebao bi sadržavati veliku službu za pomoć svojim klijentima.
Zato nudimo korisničku podršku 24/7 našim kupcima. Obratite nam se kad god imate problem s nekom postavkom ili kada jednostavno želite dobiti neke informacije.
Roman Bosch
Partly
Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
Viviane Carter
CSI Products
Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
Jens Malmqvist
Projure
Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
Catana Alexandru
Websignal
Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
Sissy Böttcher
Study Portals
Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
Peter Koning
TypoAssassin
Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
Aranzazu F
Factorchic
Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
Martin Drugaj
Atomer
Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
Rustem Gimaev
Centar jezika Antalya Consulting
Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
Alexandra Danišová
Nay
MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
David Chandler
Volterman
Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Besplatno premjestite podatke s bilo kojeg od dolje navedenih davatelja rješenja za pomoć. Prebacite se danas. Pokrili smo vas.
DEMO ZNAČAJKI ZA IVR I POVRATNE POZIVE
IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.
LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled
LiveAgent je sveobuhvatno rješenje za korisničku podršku koje korisnicima pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva klijenata i optimizaciju radnih procesa podrške. Webinari su efikasan način da se nauči o svim značajkama i prednostima ovog softvera.
Prelazite sa Aircall- na LiveAgent?
Integrirajte se s društvenim medijima i migrirajte podatke u LiveAgent za poboljšanu korisničku podršku i efikasnost. Pruža brojne značajke i integracije.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma