Recite zbogom sporom i neadekvatnom softveru

Prebacite se na LiveAgent i mi ćemo migrirati sve vaše podatke iz Teamwork Desk besplatno.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje
  • ✓ Korisnička podrška 24/7
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Prelazite s Teamwork Desk-a?

Prebacivanje s jednog rješenja za korisničku podršku na drugo, ne mora biti težak i kompliciran proces. LiveAgent help desk pruža mogućnost besplatnog prebacivanja usluge sa Teamwork Desk-a.. Naš tim korisničke podrške pomoći će vam u prebacivanju podataka i asistirati vam u cijelom procesu prebacivanja. Pobriniti ćemo se da svi vaši podaci o korisnicima, ticketi, tagovi, i drugi podaci budu sigurno prebačeni, a vi možete početi s upotrebom LivAgent-a odmah.

TeamWork Desk vs LiveAgent usporedba

Značajke Liveagent
Isprobajte najbolje alternativu za korisničku podršku besplatno. Kreditna kartica nije potrebna.
TeamWork Desk
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi ticketing u planu za 15 USD/agent/mjesec..
TeamWork Desk nudi ticketing za 11 USD/agent/mjesec.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat.
TeamWork Desk ne nudi Live Chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
TeamWork Desk ne nudi pozivni centar.
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samouslužni portal u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
TeamWork Desk nudi samouslužni portal za 11 USD/agent/mjesec.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
TeamWork Desk ne nudi Facebook integraciju.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
TeamWork Desk ne nudi Twitter integraciju.
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
TeamWork Desk ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
TeamWork Desk ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
TeamWork Desk nudi bazu znanja u planu za 11 USD/agent/mjesec..
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
TeamWork Desk ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
TeamWork Desk nudi automatizaciju i pravila u planu za 20 USD/agent/mjesec.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
TeamWork Desk nudi API funkcije u planu za 11 USD/agent/mjesec.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR.
TeamWork Desk ne nudi IVR.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive.
TeamWork Desk ne nudi video pozive..
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest u Ticket planu za 15 USD/agent/mjesec.
TeamWork Desk nudi neograničenu povijest u planu za 11 USD/agent/mjesec.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
TeamWork Desk ne nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmadi.
TeamWork Desk ne nudi neograničen broj chat dugmadi.
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova.
TeamWork Desk ne nudi neograničen broj ticketa i e-mailova.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
TeamWork Desk ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku u Ticket planu za 15 USD/agent/mjese.
TeamWork Desk nudi neograničenu 24/7 podršku u planu za 11 USD/agent/mjesec.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Besplatna pomoć u prebacivanju

Naš tim korisničke podrške vrlo rado će vam pomoći s prebacivanjem podataka. Možete prebaciti sve, počevši od liste kontakata, korisnika s detaljima o ticket-ima , tagovima te svim vašim povratnim informacijama (feedback) pa se možete fokusirati na komunikaciju.

Koje podatke možete prebaciti?

Ticketi

Sva vaša komunikacija i ticketi

Kontakti i agenti

Korisnici, kontakti i vaši help desk agenti

Oznake (Tagovi)

Tagovi koji sadržavaju bitne organizacijske informacije

Želite li odraditi sami?

Plugin za prebacivanje podataka jedan je od načina prebacivanja podataka iz Teamwork Desk-a. Pruža mogućnost naprednim korisnicima da sami prebace podatake i dokumente.. Sve što morate imati je pristupne podatke za Teamwork Desk i API spreman.
Contact groups feature in Customer success software - LiveAgent

Prebacivanje na LiveAgent je jednostavno

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Dopustite da vam pokažemo LiveAgent

Naš ticketing sustav osigurati će da se ne izgubite u velikom broju email-ova. Nadalje, pokriva i potrebu na više polja – pokriva i svu komunikaciju s live chat-a, baze znanja, call centra and društvenih mrežakao što suFacebook, TwitterandInstagram. Možete povezati i vaš Viber račun. Podržavamo sve zahvaljujući setunaprednih funkcionalnosti koji vaš posao čine jednostavnijim. Možete iskoristiti i mogućnost više od 140 integracija s drugim softverima kako bi povezali sve što vam je potrebno na jednom mjestu.

Upoznajte se s našim multi-channel ticketing sustavom

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Spremni ste isprobati?

Upoznajte se s LiveAgent-om i uvidite sve njegove mogućnosti u praksi. Kliknite na dugme ispod i započnite vaš 14-dnevni besplatni probni period, bez obveza i potrebe za podacima o kreditnoj kartici.
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i O2 imaju zajedničko? Dobro ste pogodili… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Prelazite s drugih rješenja?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Prebacivanje sa Teamwork Desk-a
Kad je riječ o upravljanju poslovnim odnosima, softver za odnose s kupcima osmišljen je za analizu i upravljanje informacijama. CRM je jedan od LiveAgent alata.

CRM softver

CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.

Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x