Članku opisuje kako agenat korisničke podrške mogu efikasno komunicirati s klijentima putem različitih platformi. Doneseni su savjeti za izbjegavanje stresnih situacija i kako ih rješavati kada se dogode. Nadalje, članak nudi savjete za optimizaciju radnog okruženja koje bi osiguralo bolju produktivnost i sretniju radnu atmosferu. Preporučuje se korištenje različitih alata za rad, minimaliziranje prekida i dati zaposlenicima pravo izraženja vlastitog mišljenja.
Prelazite sa Zopima na LiveAgent?
Ponuđene su tri ponude za mala poduzeća i profesionalne marketere: Chat za 29 dolara mjesečno, Ticket za 15 dolara mjesečno i Ticket + Chat za 29 dolara mjesečno. LiveAgent je softver koji koriste velike tvrtke poput Huawei, BMW-a, Yamaha i 02. Besplatno se možete prebaciti s drugih softvera, a podržani su brojni davatelji softverskih rješenja.
Softver za dolazne pozive call centra
Softver pozivnog centra ima stotine značajki koje mogu transformirati tijek korisničke službe i poboljšati zadovoljstvo kupaca, povećati prodaju te povećati produktivnost agenata. Kako bi unaprijedili call centar za dolazne pozive, potrebno je pružiti odgovarajući trening agentima, dati im prave alate za rad te motivirati ih nagradama i poticanjem novih ideja. Call centar za dolazne pozive znači da poduzeće prima pozive od već postojećih kupaca, a radi s njima kao služba za korisnike ili tehnička podrška.
LiveAgent je softver za korisničku službu koji je brz, moćan i jednostavan za korištenje. Pruža podršku portalu za podršku, prebacivanju podataka te omogućuje integraciju i alternativne opcije. Osim toga, LiveAgent nudi podršku za VoIP telefonski sustav, samoposlužni softver, softver pozivnog centra i sustav za upravljanje pritužbama. Tvrtka iza LiveAgent-a također nudi blog, akademiju, rječnik, webinare i kalkulator troškova. LiveAgent je razvijen od strane Quality Unit, LLC.
Pozivni centri moraju odgovarati na pozive klijenata u 30 sekundi za najbolji rezultat. Prosječan pozivni centar s 10 agenata i 6 odjela trebao bi biti zauzet između 85% i 95%, dok svaki agent treba riješiti 20 poziva dnevno. Troškovi po kontaktu su u prosjeku $8.01, osim samoposlužnih kanala koji koštaju oko $0.10. Stopa napuštanja poziva bi trebala biti 5-8%, a stopa blokiranih poziva ne bi trebala prelaziti 2% za dolazne pozive. Važno je imati opciju povratnog poziva i odgovarati klijentima unutar prvog sata kontakta.
Budite uz svoje klijente cijelo vrijeme
Agenti korisničke podrške bi trebali pružati personaliziranje obrasce klijentima i izbjegavati upotrebu akronima ili skraćenica. Predefinirani odgovori trebaju biti prilagođeni svakom klijentu kako bi se stvorio osjećaj da je tim podrške posvećen njima. LiveAgent je alat za podršku koji je pomogao tvrtkama da povećaju zadovoljstvo korisnika i prodaju, a nudi besplatno isprobivanje. Alati za chat pomažu tvrtkama da budu pristupačnije svojim kupcima putem brzog razgovora u stvarnom vremenu, a LiveAgent nudi različite opcije za chat i podršku te funkcionalnosti za bolje poslovanje s povoljnom cijenom.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma