DEMO ZNAČAJKI ZA IVR I POVRATNE POZIVE
IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.
Inovacija i strategija oko korisničkog iskustva
Paula Kennedy, liderica industrije korisničkog iskustva, promiče mentorstvo i podršku ženama na putu prema uspjehu. Inovacije kao što su AI mijenjaju pristup korisnika i pružaju priliku za poboljšanje CX-a.
Kako postaviti vremenska pravila u LiveAgent-u
Vremenska pravila su značajka u LiveAgent-u koja pomaže optimizaciji korisničke službe. Automatiziraju zadatke i poboljšavaju radno opterećenje.
LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled
LiveAgent je sveobuhvatno rješenje za korisničku podršku koje korisnicima pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva klijenata i optimizaciju radnih procesa podrške. Webinari su efikasan način da se nauči o svim značajkama i prednostima ovog softvera.
Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.
"Informative piece on marketing strategies for HR professionals, providing insights on effective branding and employee engagement."
Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?
Ključna za uspjeh korisničke usluge su vještine komunikacije i bihevioralni dizajn. L.A.S.T. pristup poboljšava zadovoljstvo klijenata.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma