Engleski za pozivne centre | Obuka za agente korisničke službe: Rješavanje upita korisnika
Važnost učinkovite komunikacije u korisničkoj podršci. Slušanje klijenata, davanje informacija i rješavanje upita pomaže u održavanju zadovoljnih korisnika i izbjegavanju negativnih posljedica poput gubitka klijenata.
LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat
LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.
Kako postaviti nagrade i značke u LiveAgent-u
LiveAgent nudi nagrade i značke za podršku korisnicima. Ova značajka povećava brzinu rješavanja problema i zadržava klijente.
Kako zamijeniti zadani logo u LiveAgent-u
Izmijenite zadani logo u LiveAgent-u kako biste uspostavili identitet i izgradili povjerenje kod svojih klijenata. Koristite video vodič za jednostavnu zamjenu.
Kako postaviti i kreirati kontakte u LiveAgent-u
Stvaranje i pohrana kontakata u LiveAgent-u ključno je za poboljšanje usluge i učinkovitiji kontakt s klijentima. Pogledajte video vodič za korake.
LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled
LiveAgent je sveobuhvatno rješenje za korisničku podršku koje korisnicima pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva klijenata i optimizaciju radnih procesa podrške. Webinari su efikasan način da se nauči o svim značajkama i prednostima ovog softvera.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma