Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin
Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.
Kreirajte prodajne, marketinške i odjele za tehničku podršku. Ubrzajte odgovore korištenjem predefiniranih poruka. Segmentirajte klijente po interesima, dobi, nacionalnosti. Pružite transkripte chata putem emaila. Odmah dobijte povratne informacije nakon svake interakcije s klijentima. Nadzirite rad agenata i poboljšajte iskustvo klijenata. Customize widgete za kontakt obrasce, chat i pozivnice. Generirajte izvještaje o radu agenata i dostupnosti. Integrirajte LiveAgent s drugim softverskim rješenjima. Pružamo 24/7 korisničku podršku.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.